• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
کل اخبار 6247اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

4
یادداشت مدیرمسئول؛

ادعاهای هدفمند جبهه معاند درباره سلامتی رهبر معظم انقلاب

  • کد خبر : 11388
  • 16 اردیبهشت 1400 - 14:41
ادعاهای هدفمند جبهه معاند درباره سلامتی رهبر معظم انقلاب
هدف رژیم صهیونیستی و امثال ایران اینترنشنال این بار القای نوعی بیماری پنهان در رهبری معظم انقلاب می باشد که به سبک پوپر، فیلسوف اتریشی- انگلیسی ابطال ناپذیر می باشد و لذا حرفی غیر علمی محسوب می شود.

سابقه بلند ادعاهای غیر مستند علیه سلامتی رهبر معظم انقلاب

ایران اینترنشنال، شبکه ماهواره ای وابسته به سعودی در اینستاگرامش خبر از غیب داد و نوشت:
یک مقام امنیتی بلندپایه اسرائیلی با اشاره به خبرهایی در رابطه با وضعیت جسمی علی خامنه‌ای به کانال ۱۲ اسرائیل گفت وضع سلامتی رهبر جمهوری اسلامی بحرانی است و این ممکن است اوضاع جدیدی را در ایران رقم بزند.”

سلامتی رهبری

این تزریق تردید به ذهن مخاطب ایرانی در حالی صورت می گیرد که شبیه همین رفتار بارها و بارها از سوی این قبیل شبکه ها مشاهده شده است. رفتار بی تکلف و عاری از پنهان کاری رهبری انقلاب در مواقعی که مشکلی جسمانی برای ایشان به وجود آمده است باعث شده تا دسیسه های اینچنینی چندان موثر نباشد بر خلاف فضای پادشاهان خلیج نشین ها و شاه و شاهزاده های عربستانی که همیشه اخبار این سنخی جزو اخبار ممنوعه آنها می باشد.

به عنوان نمونه یادم می آید سالها پیش رهبر معظم انقلاب در حین صحبت در حرم امام خمینی ره در ۱۳ خرداد اعلام کردند به توصیه پزشکان سخنرانی را کوتاه خواهند کرد و این موجب نگرانی مردم و تماس های مکرر با صداو سیما و بیت رهبری شد و همان روز عصر اعلام شد ایشان مشکلی در ناحیه حنجره داشتند و جای نگرانی نیست و …و یا سال ۹۳ ایشان قبل انجام عمل پروستات حتی یک مصاحبه سرپایی داشتند و نگذاشتند دشمنان نظام از آب گل آلود ماهی بگیرند. البته در همان زمان(سال ۹۳) هم رسانه‌های بیگانه دست از دروغ‌پراکنی برنداشتند؛ روزنامه «فیگارو» چند وقت بعد، مدعی شد بیماری ایشان در مرحله متاستاز(سرایت بیماری به نقاط دیگر بدن) قرار دارد و ایشان تنها دو سال دیگر در قید حیات هستند! 

چه زمانی این شایعات مطرح می شوند؟

اما سخنرانی ایشان، بار دیگر مشت شایعه سازان را باز کرد و اساسا بررسی سوابق این قبیل شایعات نشان می دهد هر وقت فشار دشمنان نظام علیه ایران به قله خود نزدیک می شود با القای این قبیل شبهات در پی شلیک تیرخلاص و نهایی سازی پروژه براندازی خود هستند و به عنوان نمونه در سال ۸۸ و بعد از آن و به دنبال فتنه ۸۸ همین مدل شایعات مطرح شده بود. حال با نگاه نشانه شناسانه، اکنون و با توجه به طرح چنین ادعایی می توان گفت گویا جبهه مخالف و معاند انقلاب اسلامی قصد دارد فشار و تهاجم خود را به حداکثر برساند. توییت اخیر منتسب به مقامات اسرائیلی مبنی به تهدید ضمنی به ترور رهبری در سه ماه آینده نیز در همین پازل می گنجد.

تبارشناسی مختصر ادعاهای خلاف واقع در مورد سلامتی رهبری انقلاب

مطلب به قدری حساس است که حتی اندکی خش در صدای رهبری که به جهت استفاده از ماسک بوده منجر به شایعه پراکنی های جدی می شود و یا وجود یک زنگ در کنار دسته صندلی ایشان که امری کاملا مرسوم برای احضار افراد بیرون از اتاق می باشد وسیله ای می شود برای القای بیماری ایشان.

بیماری رهبری شایعه

همچنین کافیست دکتر لبافی در صف اول نماز جمعه رویت شود تا حضورش نشانه ای بر بیماری بحرانی رهبری انقلاب تفسیر شود که خبرنگاران همان زمان با انتشار تصاویر دیگر از دکتر لبافی در کنار رهبر انقلاب نشان دادند که حضور وی در کنار معظم‌له موضوع جدیدی نیست.

دکتر لبافی

ادعاهای ابطال ناپذیر و قضاوت پوپری

حالا ایران اینترنشنال بدون هیچ علامت و نشانه خاصی از زبان یک مقام بلندپایه اسرائیلی اعلام می کند وضعیت سلامتی آیت الله خامنه ای بحرانی است و این درحالیست که ایشان فردا در روز قدس سخنرانی دارند!
به نظر می رسد هدف رژیم صهیونیستی و امثال ایران اینترنشنال این بار القای نوعی بیماری پنهان در رهبری معظم انقلاب است که به سبک پوپر، فیلسوف اتریشی- انگلیسی ابطال ناپذیر بوده و لذا حرفی غیر علمی محسوب می شود. ماجرا اینست که ادعای بیماری پنهان در مورد هر کس مطرح شود عملا قابل رد و ابطال نیست چرا که هر چقدر هم حال فرد مد نظر خوب باشد صاحب ادعا خواهد گفت حالا صبر کنید خواهید دید و لذا عملا راهی برای رد این ادعا وجود ندارد و ما هر چه بگوییم مدعی دست از ادعای بی سند خود برنخواهد داشت و اگر هم روزی مشکلی به دلیلی دیگر پیش بیاید مدعی آن را مصادره به مطلوب نموه و خواهد گفت این همان وعده ایست که داده بودم!!

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=11388
  • نویسنده : حمید برزگار

مطالب مرتبط

03شهریور
دولت اسلامی در کلام امام و رهبری/ دولت اسلامی یعنی اسلامی شدن روش و منش دولتمردان
نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه ثارالله طی یادداشتی مطرح کرد؛

دولت اسلامی در کلام امام و رهبری/ دولت اسلامی یعنی اسلامی شدن روش و منش دولتمردان

13اردیبهشت
اخبار منفی چگونه ذهن ما را مسموم می‌کنند؟
به بهانه انتشار اخبار سراسر منفی از سوی شبکه سعودی ایران اینترنشنال؛

اخبار منفی چگونه ذهن ما را مسموم می‌کنند؟

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.