• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 6243اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

8
ایران اینترنشنال؛

مشارکت ایرانی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری تنها ۳۰ درصد است!

  • کد خبر : 15975
  • 28 خرداد 1400 - 15:48
مشارکت ایرانی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری تنها ۳۰ درصد است!
شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال متعلق به دربار سعودی در جدیدترین خبرسازی خود، خط ایجاد شبهه در انتخابات ایران را آغاز کرده و میزان مشارکت مردم را حدود ۳۰ درصد برآورد کرده است.

به گزارش صدای حوزه، شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال متعلق به دربار سعودی در جدیدترین خبرسازی خود، خط ایجاد شبهه در انتخابات ایران را آغاز کرده و میزان مشارکت مردم را حدود ۳۰ درصد برآورد کرده است.

آنچه این شبکه سعودی به دنبال آن است، پررنگ کردن خط تحریم و پایین نشان دادن میزان مشارکت پای صندوق‌های رای است.

این خبرسازی شبکه سعودی درحالیست که گزارش‌ها و تصاویر منتشر شده از شعب مختلف در تهران و دیگر شهرستان‌ها، حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای را نشان می‌دهد. این حضور به قدری بود که بسیاری از تحلیل‌گران داخلی و خارجی را نیز غافلگیر کرده است.

در برخی شعب، مردم حتی پیش از آغاز فرایند رای گیری، صف‌های طولانی را تشکیل داده بودند.

خط تحریم انتخابات از هفته ها قبل توسط رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب ازجمله اینترنشنال، بی بی سی، من وتو و… آغاز شده و برخی گروه‌های برانداز و افراد خارجی و بعضا داخلی نیز همین خط را دنبال کردند اما آنچه از گزارش‌های مستند از ساعات ابتدایی رای گیری می توان فهمید، چیزی خلاف همه این تلاش‌هاست.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=15975
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

12اسفند
پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم
به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات منتشر شد؛

پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

12اسفند
آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات
حجت الاسلام محسن مهدیان طی یادداشتی بررسی کرد؛

آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.