• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

20
با افتتاح فروشگاه اینترنتی مرکز خدمات ممکن شد؛

خرید قسطی لوازم خانگی از فروشگاه اینترنتی مرکز خدمات + ارسال رایگان به تمام استان‌ها

  • کد خبر : 33605
  • 27 آذر 1400 - 15:15
خرید قسطی لوازم خانگی از فروشگاه اینترنتی مرکز خدمات + ارسال رایگان به تمام استان‌ها
بازگشایی این فروشگاه، به همت بنیاد الهادی وابسته به مرکز خدمات صورت گرفته است و طلاب می‌توانند با مراجعه به پنل خود در سایت مرکز خدمات و انتخاب گزینه فروشگاه، علاوه بر مشاهده کالا وقیمت، تا سقف 10 میلیون تومان خرید کنند.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، فروشگاه مرکز خدمات که در سال‌های گذشته، بستر اصلی خرید لوازم خانگی طلاب و برای تأمین جهیزیه و یا مصارف دیگر به شمار می‌رفت، اینبار به صورت اینترنتی بازگشایی شده است. امکانی که در سال‌های اخیر و با گرانی سرسام‌آور لوازم خانگی، جای خالی آن حس می‌شد و متاسفانه چندسالی تعطیل شده بود.

بازگشایی این فروشـگاه، به همت بنیاد الهادی وابسته به مرکز خدمات صورت گرفته و طلاب می‌توانند با مراجعه به پنل شخصی خود در سایت مرکز خدمات و انتخاب گزینه فروشـگاه، علاوه بر مشاهده کالا وقیمت، تا سقف ۱۰ میلیون تومان خرید کنند.

تمام مراحل اینترنتی است

مصطفی آراسته معاون رفاه بنیاد فرهنگی و رفاهی الهادی ۱۸ آذرماه و طی مراسم افتتاح این فروشگاه، درباره نحوه فعالیت فروشـگاه اینترنتی گفت: “با توجه به نیاز ضروری خانواده‌های طلاب و روحانیون در سطح کشور به لوازم خانگی و کالای دیجیتال و با تأکید رئیس مرکز خدمات، فروشگاه مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است و به صورت فروش اینترنتی ان‌شاء‌الله پاسخگوی نیاز طلاب و روحانیون محترم در سطح کشور خواهد بود.”

وی با بیان اینکه فروشگاه به صورت قسطی و بدون نیاز به مراجعه طراحی شده است، تصریح کرد: “ضامن به صورت مجازی فرم مربوطه را تأیید می‌کند و بدون نیاز به مراجعه به مرکز، مراحل خرید قسطی و ضمانت انجام می‌شود؛ خرید از فروشگاه به سفته، چک، اسناد ضمانتی و اوراق فیزیکی نیاز ندارد و به صورت کاملاً مجازی انجام خواهد شد.”

مصطفی آراسته گفت: “کلیه کالاهایی که در این فروشگاه عرضه می‌شود تولید داخل کشور است و از کارخانه به صورت مستقیم برای آدرس طلاب در سطح کشور ارسال می‌شود.”

امکان مشاهده اقلام فروشگاه از نزدیک

نکته مثبت این فروشگـاه اینترنتی، امکان مشاهده اقلام از نزدیک، در فضای نمایشگاه مرکز خدمات است؛ با توجه به اینکه ممکن است نیاز باشد خانواده‌ها کالاها را از نزدیک مشاهده کرده و انتخاب کنند، نمایشگاهی در نمایندگی مرکز خدمات پردیسان راه‌اندازی شده است و طلاب می‌توانند نمونه کالا را در این نمایشگاه مشاهده کنند.

معاون رفاه بنیاد فرهنگی و رفاهی الهادی  گفته “درصدد هستیم نمایشگاهی نیز در مشهد مقدس و در طبقه زیرزمین مجتمع ولایت دایر شود و طلاب استان خراسان رضوی و همچنین زائران حرم امام رضا علیه السلام از این نمایشگاه بازدید کرده و درخواست‌های خود را ثبت کنند.”

هرچند سقف خرید ناچیز ۱۰ میلیون تومانی، در برابر قیمت‌های متورم لوازم خانگی رقم قابل توجهی نیست اما افتتاح مجدد فروشگاه مرکز خدمات، نویدبخش اقدامات مثبت بعدی حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه می‌باشد و امیدواریم علاوه بر افزایش سقف خرید قسطی، تنوع کالای این فروشگاه نیز رونق بیشتری به خود گیرد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=33605

مطالب مرتبط

05بهمن
حذف شرکت «لایف» از فروشگاه مرکز خدمات به علت قیمت بالا / طلاب خواهر نیز می‌توانند از فروشگاه خرید کنند
در پی ابهامات راجع به قیمت بالای برخی لوازم خانگی فروشگاه الهادی مطرح شد؛

حذف شرکت «لایف» از فروشگاه مرکز خدمات به علت قیمت بالا / طلاب خواهر نیز می‌توانند از فروشگاه خرید کنند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خوب نبست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.