• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

79
حواشی بسیار و عجیبی از یک عکس!

ماجرای آیفون ۱۳ زینب سلیمانی و درسی که باید آموخت

  • کد خبر : 35096
  • 14 دی 1400 - 18:34
ماجرای آیفون ۱۳ زینب سلیمانی و درسی که باید آموخت
در ایامی که باید تمام تلاش جبهه خودی به تبیین مکتب حاج قاسم سلمیانی معطوف باشد، بخشی از این انرژی با یک عکس صرف توجیه یک عکس و پاسخ به ضدانقلاب می‌شود؛ این عکس همان چیزی بود که ضد انقلاب در ایام شهادت سردار دل‌ها به آن نیاز داشت تا موجی از حاشیه‌سازی راه بیاندازد و سالگرد این جنایت امریکایی را تحت الشعاع قرار دهد.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه،‌ روز گذشته انتشار عکسی از زینب سلیمانی (دختر شهید سلیمانی) در فضای مجازی واکنش‌های متعددی را به دنبال داشت. وی که برای حضور در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق حضور یافته و در حاشیه یکی از برنامه‌ها، عکسی با یک خانم عراقی گرفت و گوشی آیفون ۱۳ وی مورد توجه قرار گرفته است. این گوشی یکی از گران‌ترین مدل‌های این برند امریکایی بوده که قیمت آن از ۴۰ میلیون تومان شروع و تا ۶۰ میلیون هم می‌رسد.

انتقادها از وی بیشتر توسط ضدانقلاب بوده و دو موضوع را در اینباره مورد نقد قرار داده‌اند: یکی استفاده از گوشی آیفون به عنوان یکی گوشی امریکایی، دوم قیمت بالای این تلفن همراه.

نوشتند: “‌زینب سلیمانی با آخرین مدل آیفون آمریکایی برای دوربین ژست می‌گیرد” و گفتند:‌  “زینب سلیمانی امروز در حالی قول انتقام از آمریکا را می‌دهد که “آیفون ۱۳ پرو‌مکس” ساخت آمریکا را در دستش گرفته”

برخی هم گفتند:‌ “این گوشی ۵۲میلیونی رو با بودجه بنیاد سردار سلیمانی خریدید یا ارث پدری بوده؟” یا نوشتند: دختر “سردار مقاومت” (دقت کنید که اسمش “مقاومت” هست) گوشی ۶۰-۷۰ میلیونی آمریکایی دستشه. یاد اون سخنرانی (آیت الله) خامنه‌ای افتادم که میگفت “اگر تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی فشار آورد، مردم مقاومت کنند”. خب ما با فقر مقاومت کنیم و شماها با آیفون؟!

توجیه و دفاع کاربران حزب‌اللهی از خانم سلیمانی

در مقابل، کاربران دیگری برای حمایت از دختر شهید سلیمانی، با دست بردن در عکس آن را فتوشاپ خواندند، و برخی گفتند همسر لبنانی‌اش برای او خریده! برخی هم این گوشی را به استفاده از جنگنده های F14 نظامی ربط داند.

آیفون زینب سلیمانی

برخی هم استدلال به امنیت بالای این گوشی‌ها کردند و در آخر هم برخی با استناد به استوری خانومی که زینب سلیمانی با او عکس گرفته بود، مدعی شدند که آیفون ۱۳ متعلق به او بوده؛ در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد رنگ گوشی آن خانم اصلا سفید نبوده!

اما در ادامه با انتشار عکس دیگری معلوم شد، گوشی متعلق به خانم سلیمانی بوده و در نهایت این توجیهات تا اینجای کار درست از آب درنیامده است.

زینب سلمانی آیفون

نکته اول

استفاده از گوشی و یا محصولات امریکایی خصوصا اگر کالای “لوکس” محسوب شوند، برای فردی که منتسب به جریان حزب اللهی است، توجیه ندارد؛ نه گوشی لوکس خانم سلیمانی توجیه دارد و نه  “آی مک” (برند اپل) آقای شریعتمداری عزیز!

به خصوص وقتی رهبر معظم انقلاب سال گذشته در مورد کالاهای لوکس امریکایی فرمودند: شنیدم که برای واردات یک نوع گوشی لوکس آمریکایی در سال ۹۸ حدود نیم میلیارد دلار مصرف شده. البته بخش خصوصی این کار را میکند، منتها دولت بایستی جلوی این را بگیرد.

چرا همیشه اینگونه عمل می‌کنیم؟!

به نظر می‌رسد جریان حزب اللهی باید با تقویت قدرت استدلال و اقناع عمومی، بیشتر به این نکته توجه کند که در اتفاقات این‌چنینی (که این مورد نه اولین آن است و نه آخرینش) حرف حق کدام است؟ اینجا شخص ملاک نیست. افراد مختلفی در نظام هستند که با اینکه بسیار قابل احترام بوده و هستند اما این باعث نمی‌شود از هر عمل و رفتار آن‌ها دفاع کنیم. آن هم دفاعیاتی ضعیف و حتی دروغ.

در مورد اخیر، می‌شود هم موضع درست گرفت و هم از شهید سلیمانی دفاع کرد و هم بهانه به دست دشمنان نداد؛ خانم زینب سلیمانی به خاطر شهید سلیمانی همچین اقداماتش در «بنیاد شهید سلیمانی» بسیار قابل احترام است اما اگر واقعا از گوشی لوکس امریکایی استفاده می‌کند این رفتارش قابل قبول نیست.

 اتفاقا موضع‌گیری اینچنینی، مخاطبان را هم به این بلوغ می‌رساند که اولا همه معصوم نیستند و شاید اشتباهاتی هم داشته باشند و دوما اقدامات و رفتار یک فرد، یک جریان را زیر سوال نمی‌برد سوما جلوی سوء استفاده بیشتر ضد انقلاب گرفته می‌شود.

ضرورت واکنش سریع و صحیح رسانه‌ای

در ایامی که باید تمام تلاش جبهه خودی به تبیین مکتب حاج قاسم سلمیانی معطوف باشد، بخشی از این انرژی با یک عکس صرف توجیه یک عکس و پاسخ به ضدانقلاب می‌شود؛ این عکس همان چیزی بود که ضد انقلاب در ایام شهادت سردار دل‌ها به آن نیاز داشت تا موجی از حاشیه‌سازی راه بیاندازد و سالگرد این جنایت امریکایی را تحت الشعاع قرار دهد. این اتفاق حساسیت بالای رسانه نسبت به رفتار خانواده حاج قاسم را نشان می‌دهد که ضروری است حساب شده‌تر از قبل عمل کنند.

نکته دیگر اینکه تا کنون و بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، ادعاهای متعددی علیه سردار عزیز و خانواده ایشان به ویژه زینب سلیمانی مطرح شده است اما تا کنون به جز چند مورد، موضع‌گیری سریع و صحیحی از سوی خانواده و یا بنیاد حاج قاسم اتخاذ نشده است. به نظر می‌رسد ضروری می‌باشد در موارد اینچنینی به سرعت و به شکل صحیح توضیحاتی ارائه گردد تا سوءاستفاده دشمنان به حداقل رسیده و روشنگری صورت بگیرد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=35096
  • نویسنده : محمدعلی بهلول زاده

مطالب مرتبط

13دی
حاج قاسم یک دیپلمات مقتدر و یک میدان‌دار دیپلمات بود/جنایتکار اصلی یعنی ترامپ، باید محاکمه و قصاص شود
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی مطرح کرد؛

حاج قاسم یک دیپلمات مقتدر و یک میدان‌دار دیپلمات بود/جنایتکار اصلی یعنی ترامپ، باید محاکمه و قصاص شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 365در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۳۵۱
  1. جزاکم الله خیر الجزا . واقعا عالی موضوع رو تشریح کردید .

  2. سلام خداقوت
    بنده طلبه نیستم ولی هم طلبه ها رو دوست دارم و همینکه دوست داشتم طلبه باشم که متأسفانه توفیقشو از خودم گرفتم
    سایت خوب و قابل استفاده ای دارید ولی یه انتقاد دارم …
    در مورد دختر حاج قاسم و گوشی اش…
    ببینید شاید اصل خبر درست باشه و اون گوشی مصداق یه کالای لوکس… اما در شرایط کنونی واقعا نیازی نبود شما در کانالتون در موردش پست بذارید و حتی در سایت شریفتون همچنین…
    یکی از نکات مهم تربیتی بحث تغافل هستش
    مطمئنا دختر حاج قاسم که شبیه ترین فرد به پدرشه در صورت صحت موضوع، اقدام به اصلاح خواهد کرد بشرطیکه با اقدام زننده ای از جانب بچه حزب اللهی ها ، سدی برایش نزنیم…
    اما سایت شما با کار روی خبر ، این اطمینان رو به مخاطبین میده که شایعه فوق صحیح بوده و یک مقدار دلها نسبت به دختر مجاهد حاج قاسم، کدر میشه…
    گاهی اوقات ، ما از چند و چون لایه های زیرین نفس خبر نداریم در حالیکه ممکنه حس حسادت سرمنشا بعضی منبرهای به ظاهر اخلاقی مونه…(واقعا اخلاص و توفیقات معنوی و جهادی حاج قاسم، ماورایی است و به شدت حسادت برانگیز!!!)
    در همین حد که در فضای مجازی به عنوان شایعه خبر فوق پخش شده بود کافی بود …
    کانال شما رو به عنوان یک کانال پدرمآب و مرجع می دانم روی هر خبری کار نکنید…
    متشکرم🙏🌸🌸🌸
    ضمنا عزاداریاتون هم قبول🥀

    • با سلام و تشکر از نظر لطف شما

      البته این موضوع، مطلبی‌ست که در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده ای در حال نشر می‌باشد
      سعی کردیم با روشنگری راجع به اصل موضوع، شیوه صحیح موضع گیری نسبت به موارد این چنینی رو مرور کنیم
      این، مساله ای بود که در فضای مجازی منتشر شده و مورد سوء استفاده دشمن واقع شده، پس تغافل اصلا موضوعیتی ندارد
      این موضوع هم، با بررسی های انجام گرفته معلوم شد که شایعه نبوده و کاربران حزب اللهی، موضع غیردقیقی رو نسبت به اون اتخاذ میکنند که درنهایت به ضرر جبهه انقلاب هست
      نوشتیم:‌خانم زینب سلیمانی به خاطر شهید سلیمانی همچین اقداماتش در «بنیاد شهید سلیمانی» بسیار قابل احترام است اما اگر واقعا از گوشی لوکس امریکایی استفاده می‌کند این رفتارش قابل قبول نیست.

      امیدواریم خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر و شهادت بفرماید
      مجددا از حسن نظر شما سپاسگذاریم

  3. واقعا تعجب کردم!!! خودش که هیچی! یعنی یکی نبوده بهش بگه! باید یه مشاور داشته باشن

  4. دیدگاه بسیار منطقی

  5. همیشه به یاد شهدا باشیم انها رفتن که ما باشیم درود به همه شهدا

  6. دمتون گرم . عالی بود .
    برخی محصولات در یک‌کشور نماد می شوند . اپل و سیب گاز زده در امریکا یک‌نماد ‌‌‌آمریکای موفق هست .
    شاید گفته شود اندروید و ویندوز هم امریکایی است و یا پردازشگر بیشتر کامپیوترها و گوشی ها ساخت IBM و اینتل و کوالکوم امریکایی هستند ولی اینها همانند اپل نماد نیستند .
    خانم سلیمانی نباید از گوشی‌که‌نماد هست استفاده کند .

  7. اصل موضوع اینه که این خانم از بودجه عمومی و بیت المال ارتزاق می کنه چون کل بودجه حزب الله از طرف ایران تامین میشه لذا چنین خاصه خرجی هایی از جیب مردم و از محل مالیات و درآمدهای عمومی همان چیزی است که انقلاب کردیم تا نباشد ولی اکنون بدتر از دو.ران شاه شده ایم. حداقل اون زمان می گفتیم طرف دین دار نیست ولی اکنون با دین داریم سر دین را می بریم و منتقدین را هم کافر و مزدور و فریب خورده و نیروهای دشمن و… قلمداد می کنیم
    البته واقعا از شما ممنون که پذیرفتید رفتار دختر سلیمانی صحیح نیست و بهتر است خیلی ایشان را پررنگ نکنیم

    • با سلام
      به نظر باید منصفانه تر به موضوع نگاه کنید، خانم سلیمانی از بودجه عمومی ارتزاق نمیکنه ومثل بقیه مردم هست
      این گوشی هم هدیه بوده و اگر موضوع حقیقت داشته باشه، امیدواریم دیگه از این گوشی استفاده نکنن تا حاشیه سازی بی مورد صورت نگیره

  8. ۱.آمریکایی هایی که با کشور عزیز ایران مشکل دارند و از سال ۱۳۳۲ به دنبال تحقیر ایران بوده اند از فرش و نفت و پسته و …ایرانی استفاده کرده و می کنند.به همین قیاس ما هم می توانیم در عین حال که در صدد تحقیر و تذلیل آمریکا هستیم از امکانات آنها استفاده کنیم و هیچ اشکال سیاسی و عقلی و حقوقی ندارد.
    ۲. اما زینب خانم ( دختر عزیز ایران) می تواند از گوشی های همطراز غیر آمریکایی استفاده کند تا کمترین ایراد احتمالی به آرمانهای مقدس شهید بی بدیل ( حاج قاسم) وارد نشود که حسنات الابرار سیئات المقربین.

  9. متاسفم واسه ملت نون شب نداریم بخوریم اونوقت دختر سردار دلها با گوشی امریکایی که قراه کاخ سفیدشو بکنن حسینیه ثارالله

    • با سلام
      البته خانواده سردار سلیمانی تلاش کردن که بدون حاشیه باشند و این مورد از استثناها به شمار میره
      هرچند شعار “کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم” هم کماکان سرجاشه و ایشون هم به این شعار معتقدند
      انشالله که این حواشی ما رو از اصل مبارزه با استکبار غافل نکنه

  10. مطلب شما عالی بود
    در این چند روز تنها مطلب به درد بخور در مورد این موضوع رو شما فرمودید
    خیلی کامل و جامع
    مخصوصا در مورد خانواده سردار سرافراز شهید سلیمانی

  11. گوشی ایشون یک تلفن معمولی نبوده، بلکه گران ترین گوشی اپل است. اوباما به ملکه انگلیس یک گوشی اپل هدیه داد به عنوان سمبل آمریکا. با تلفن اپل به راحتی دولت آمریکا می تواند از حمل کننده جاسوسی بکند.

    • با سلام و تشکر از نظر شما
      خانم سلیمانی مثل پدر بزرگوارشون در خط مبارزه با استکبار هستند و انشالله که با دقت بیشتر از پیش آمد امثال این حاشیه سازی ها جلوگیری کنند

  12. فوتوشاپ هست

  13. چقدر پول گرفتین که همچین عکسی رو فوتوشاپ کنید؟ به هرسایتی نمیشه اعتماد کرد اینا دست نشانده هستن هر اخباری رو تایید نکنید ساده نباشید

    • با سلام
      ممنون از نظر لطفتون!
      فتوشاپ نیست / اصل عکس رو میتونید در لینک زیر مشاهده بفرمائید:
      https://www.instagram.com/p/CYPm3v7rLmt/

      متن یادداشت رو دوباره ملاحظه بفرمائید، فکر کنم نظرتون تغییر کنه

  14. اجازه بفرمائید لطفا صحت و سقم و چند و چون معلوم شود بعد سایتی چون سایت حوزه این اخبار را همگام با سایر سایت های زرد و … پخش کنند لطفا لطفا

    • این یک تحلیل بود مبتنی بر خبری که وایرال شد و در اینستای فرد کناری خانم سلیمانی منعکس گردید

    • با سلام
      این عکس در پیج اینستای این خانم منتشر شده و عکس دستکاری شده نیست
      میتونید اصل عکس رو در این لینک مشاهده بفرمائید
      https://www.instagram.com/p/CYPm3v7rLmt/
      تلاش صدای حوزه برای روشنگری سریع و صحیح نسبت به موضوعات به روز رسانه و جامعه است.

  15. حقیقت تلخ،

  16. سلام
    برای ایشان اصلا داشتن یک همچین گوشی ای کار درستی نیست. این تجمل طلبی ها به هیچ وجه زیبنده مکتب پدرشون نیست.
    شاید هم متوجه این مسئله نبودند و بهتر بود اطرافیانشون تذکر میدادند.

  17. بد قضاوت نکنیم دشمن میخواد ما مردم رو نسبت به خانواده شهدا و سپاه عزیزمون سرد کند ولی ما مردم نباید بی مروت باشیم شهداجون و خون دادند خانواده شهدا برامون عزیزهستن ماهم براشون جونم میدیم سردار شهیدمون یتیم نواز بود ما هم نمک نشناس نباشیم تو صف دشمن نباشیم

    • با سلام و تشکر از شما
      همینطوره، نباید درگیر این بحث ها بشیم و با یک موضع گیری صحیح از کنار آنها رد بشیم

  18. دشمن بداند هرکاری کند ما از خانواده شهدا و سپاه عزیزمون سرد نمیشیم خانوادا شهدا تاج سرماهستن وهمنجورم که برای امنیت ما شهدا جون وخون دادند ماهم برای انتقام خون شهیدمون حاج قاسم تا کاخ سفیدم میریم انتقام میگیریم و جونمونم میدیم

  19. چوب خدا بوده یه جورایی، مقاومت کردن وقتی حتی ندونی اون گوشی تو دستت به ریال کشورت چقد میشه راحته، آره مقاومت واسه ما مردم … چقد سردارمون رو روسفید کردن، بعید نیست ماجرای …برای لبنانی ها هم… استغفرلله

    • با سلام
      اگر واقعا ایشون گوشی لوکس امریکایی داشته باشن، قابل قبول نیست و الا که هیچ
      البته این مطلبی که نوشتید یک خبر دروغ هست که به ایشون نسبت میدن و نباید در دام این خبرها بیوفتیم

  20. این روزا آدم به چشم خودشم اعتماد نداره چه برسه به گوگل و … که فوتوشاپ و …به راحتی حاشیه میسازن،یه روز میگن اقامت آمریکا داره یه روز میگن گوشی فلان داره حتما فردا هم میخوان بگن نامزد جو بایدنه ملتم که انقدر درگیر این چیزا شدن که موضوع اصلی رو یادشون میره بعضی ها هم که آتیش بیار معرکه ان .
    موضوع اصلی انتقام سرداره ما از سردار جز خوبی و فداکاری چیزی ندیدیم به عنوان یه هم وطن و یه انسان باید نزاریم خونش پایه مال شه .با این حاشیه ها میخوان چهره سردار رو بد کنن تا ما یادمون بره و سرمون گرم شه .
    مث اهل کوفه ساده و زود باور نباشیم که خدایی نکرده راهمون رو گم کنیم و گرفتار بیراهه شیم

    • با سلام و تشکر از شما
      همینطوره، نباید درگیر این بحث ها بشیم و با یک موضع گیری صحیح از کنار آنها رد بشیم

  21. دقیقا روز سالگرد سردار و همچین حاشیه ‌ی چرتی؟! نامرد و بی منطق در این حد ؟! مگه بچه بازیه ؟!فک میکنن از محبوبیت این خانواده چیزی کم میشه؟
    عجب

    • با سلام و تشکر از شما
      همینطوره، نباید درگیر این بحث ها بشیم و با یک موضع گیری صحیح از کنار آنها رد بشیم

  22. دشمن هر کاری میکند تا مارا از عزیزانمان دلسرد کند…حقه های دشمن را بشناسید و هر خبری را زود باور نکنید…خانم زینب سلیمانی دخترِ سردار عزیز ما هستن و ما برای ایشون احترام قائلیم…مطمئن باشید این گوشی یا فتوشاپ است یا مال خانم سلیمانی نیست…و این راهم بگویم که استفاده از وسایل یا سلاح دشمن علیه خودش ایرادی ندارد…

    • با سلام و تشکر از شما
      اتفاقا بحث ما هم همین هست
      اینکه گوشی ایشون هرچی هست مهم نیست، اگر واقعا گوشی لوکس امریکایی دارند، مورد قبول نیست و الا که هیچ
      بحث های مهمتری در سالگرد شهادت حاج قاسم عزیز داریم

  23. سلام
    آیا بهتر نیست که خودمان را اصلاح کنیم قبل از اینکه به فکر اصلاح دیگران باشیم.
    عیب کسان منگر و احسان خویش
    دیده فرو بر به گریبان خویش
    شمایی که برای این دختر شریف شایعه میسازی و حداقل ار خون به ناحق ریخته پدرش شرم نمیکنی، باعث تاسف هست که به راحتی گل به خودی میزنی
    چند درصد از مردم ایران از گوشی ایرانی استفاده می‌کنند؟ اصلا گوشی که دست شماست مارکش چیه؟
    بهتر نیست به جای تماشای گوشی این بانوی عفیف اندکی به چادر قدیمی و زهرایی و حجاب نابش توجه کنی؟
    شرمنده ایم سردار
    چشمان بسته را نمی‌شود باز کرد.

    • با سلام و تشکر از شما
      بحث نقد درون گفتمانی هست، شایعه نیست، عکس واقعی ست
      بحث گوشی لوکس امریکایی هست نه هر گوشی خارجی
      همینطور که فرمودید: چشمان بسته را نمی‌شود باز کرد
      خدا به همه مان عاقبت بخیری عنایت کند

  24. لطفا احساسی و متعصبانه اظهار نظر نکنید، به گفته راننده سردار، وسیله نقلیه مورد استفاده ایشان سالیان سال پیکان و در اواخر سمند بود، بفرمایید بانو زینب سلیمانی میلیون ها دلار رو برای ازدواج حزب اله لبنان از کجا تامین کرد

  25. اینقدر متحجر مقدس ساز اینجا هست ک نمیشه دو کلمه منطقی بگی .

  26. واقعا کار ی ندارم چ مارکی یا واسه کدوم کشوره؟ اما آیفون ۱۳ که قیمتش ۵۰ میلیون تومانه معادله با آرزوی ی جوون برای رهن و اجاره یه خونه برای شروع به زندگی

    • با سلام
      این گوشی هدیه بوده و خانم سلیمانی این مبلغی که نوشتید رو برای گوشی پرداخت نکردند
      انشالله که با دقت بیشتر از پیش آمد امثال این حاشیه سازی ها جلوگیری کنند

  27. به نظرم هرکسی ممکن است در جوانی اشتباهاتی را مرتکب شود . اصولا انسان جایزالخطا است. شجاعت ایجاب می کند که اشتباهات خود را بپذیریم وآن را به عنوان یک تجربه که موجب رشد ما می شود در نظر بگیریم.

  28. به نظرم هرکسی ممکن است در جوانی اشتباهاتی را مرتکب شود . اصولا انسان جایزالخطا است. شجاعت ایجاب می کند که اشتباهات خود را بپذیریم وآن را به عنوان یک تجربه که موجب رشد ما می شود در نظر بگیریم.

  29. مقاومت مال ما
    اپل و آیفون مال شما
    زینب سلیمانی بدونه با همین گوشی های ضد جاسوسی و و پیشرفته رد سردار را زدند و شهیدش کردند(به نقل از ویکپدیا)

    • با سلام
      به نظرم کمی غیرمنصفانه نظر نوشتید
      ایشون مثل پدرشون در خط مبارزه با استکبار هستند
      انشالله که با دقت بیشتر از پیش آمد امثال این حاشیه سازی ها جلوگیری کنند

  30. هر کس اشتباهات و ریاکاری شما را گفت می شه ضد انقلاب!
    خب من مخالف انقلاب و شورشم ، مخالف خدا و پیغمبر هستم؟! !
    تازه کی گفته شما صاحب انقلابید که مخالفت با شما ، بشه ضد انقلاب ؟ !

    • با سلام
      در این موضوع، همونطور که ضد انقلاب سوء استفاده کرد، دیگران هم سوالات و ابهامات و انتقادات زیادی داشتند
      هرکس که انتقاد بکنه ضدانقلاب نیست برادر

  31. مهم نیست پول داشته بهترین ها رو میخره منم اگر داشتم دوست داشتم همیشه بهترین هارو داشته باشم هیچکسی پیدا نمیشه که از امکانات از رفاه واز آرامش و آسایش بدش بیاد اینم یه انسانها حق زندگی ورفاه واسایش ورفاه کامل داره

  32. مهم نیست پول داشته بهترین ها رو میخره کاش ماهم داشتیم بهترین ها رو میخریدیم

    • با سلام
      امیدواریم اوضاع اقتصادی برای همه مردم ایران و دیگر کشورها به بهترین شکل رقم بخوره

  33. واقعا که ساده لوح و ….. متاسف هستم براتون .
    آخه منی که ۱۳ سالمه وقتی دیدم فهمیدم فوتوشاپه
    واقعا چقدر زود باوریم ما چقدر بی بصیرتیم
    طرف ادعای مذهبی بودنش میاد استوری اولش عکس حاج قاسم دومین استوریش دخترش رو برده زیر سوال …😡😤
    گوشی واقعی زینب سلیمانی خیلی مدل پایینه من اصلا اون گوشی رو تاحالا ندیدم یه دونه دوربین هم بیشتر نداره
    واقعا شما دیگه کی هستین
    واقعا متاسفم
    ما توی مملکتی زندگی می‌کنیم که همه امید امام زمان (عج ) هستیم
    حاج قاسم خودش یکی از سرباز های آقاست بعد دخترش میتونه این جوری باشه 😖واقعا شما میخواید این جوری متحد باشید که کسی نتونه جدا تون کنه😏
    شما که با یه نسیم اینجوری بهم ریختید😠

    • ممنون از شما که همسن شهید فهمیده هستید و انشالله راهش رو ادامه خواهید داد
      البته فتوشاپ نیست و ما هم نگفتیم حتما آیفون ۱۳ داره
      بحث بر سر اینکه که اگر واقعا همچین گوشی داشته باشه اشتباهه
      و نباید سر این مسائل که به این راحتی میشه از کنارش رد شد این همه جنجال کنیم

      ممنون از نظر شما

  34. شاید این اتفاق ، یک امتحانی برای دختر عزیز سردار سلیمانی است . که بداند هرکس بخواهد راه شهید سلیمانی را ادامه دهد ، بایستی از چشمان او به دنیا نگاه کندو همواره مراقب ساده زیستی خودش باشد. راه شهید سلیمانی مجاهدت با وجودمشکلات و رنج ها و دشواری ها است. که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها . شهیدسلیمانی از خود گذشتگی داشت واین امر آسانی نیست. و امتحان انسان ها یک جور نیست وباهم متفاوت است. وهمانطور که در سوره حمد می خوانیم ،باید از خدا بخواهیم که مارا هدایت کند.

  35. واقعا فقط موندم اونایی که از این خانم دفاع مکنند منطقشون چیه گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل هیچ توجیهی نداره

    • با سلام و تشکر از شما
      البته هرکس از خانم سلیمانی دفاع میکنه، قصدش اثبات این موضوع هست که سردار عزیز و خانواده ایشون در صف مبارزه با استکبار بوده و هستند و این حاشیه سازی ها نباید ما رو درگیر مسائل فرعی کنه

  36. سلام
    تشکر که دغدغه بیان منطقی دارید ولی
    لطفا در جمع اطلاعاتتون دقت بفرمایید
    که خدای ناکرده از نشر تحلیلتون سو استفاده و سو برداشتن نکنند.
    این فیلم روز سخنرانی و گوشی دست دختر سردار رو مشاهده کنید ابهامتون بر طرف میشه و متوجه میشید مثل خیلی از تخریب ها و توهین هایی که نسبت به این بانوی بزرگوار شده این نشر عکس و تهمت بر اساس اون بازم توطئه دشمنه :
    https://www.namasha.com/v/6lQQpn3A/%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C_%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1_%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1_%D8%AF%D9%84%D9%87%D8%A7%D8%9B_%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF_%D8%AD%D8%A7%D8%AC_%D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85_%D8%B3%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C

    • راجع به فیلمی که منتشر شده، ال سی دی گوشی به سمت ماست و معلوم نیست دقیقا گوشی چی هست
      اما در هر حال
      ما گفتیم اگر واقعا همچین گوشی داشته باشه اشتباهه، اگر نه که هیچ
      و این مساله ای نیست که این همه بخواهیم روش بحث کنیم و به راحتی میشه از کنارش رد شد

  37. با سلام البته تا بوده…همین بوده…خلاصه میگم….حاج خانم فرش ما رو نگفتم.فرش مردمو گفتم..انهای که این ضرب‌المثل میدونن…

  38. خودشون گوشی امریکایی ماشین امریکایی در امریکا تحصیل و زندگی بعد برای مردم مرگ بر امریکا خدا ازتون نگذره اگه خدایی هست رسواتون میکنه اگرم نیست که هیچی .. لعنت خدا بر هر چی حذب الله دروغگو که بویی از انسانیت نبردن..

    • در اینکه برخی مسئولین آنگونه اند که نوشته اید شکی نیست اما قرار نیست هر اشتباه ناخواسته ای را به آنها گره بزنیم، مراقب باشید همه را به یک چوب نرانید

    • البته خانواده شهید سلیمانی و بسیاری از مسئولین کشوری اینطور که شما نوشتید نیستند و در ایران و برای ایران زندگی و تلاش میکنند

  39. ما ملت زجر کشیده مقاومت و پایداری میکنیم برای هیچ در برابر دشمن تا خواص ازنعمتهای خدادای ایران عزیز بهره مند بشوند هیچ نمی توان گفت ،قربون بشم خدارو یک بام و دو هوا رو

    • با سلام
      ما برای هیچ پایداری نمیکنیم و اینکه نوشتید خواص از نعمت بهره‌مند شود هم کمی غیر منصفانه است
      خانواده شهید سلیمانی مثل حاج قاسم در خط مبارزه با استکبار هستند و انشالله با دقت بیشتری رفتار می‌کنند تا این حاشیه سازی ها هم اتقاق نیوفته

  40. با سلام بسیار مشتاقم خانم سلیمانی شخصا در باره این مسله توضیحات لازم را ارائه فرمایند علت سکوت چیست؟؟؟

    • با سلام
      البته شاید ایشون دلایل خودشون رو برای عدم موضع گیری داشته باشند و به نظر برخی لزومی هم نداره حتما موضع بگیرند
      همنکه دقت بیشتری مبذول کنند جلوی بسیاری از حاشیه ها گرفته میشه

  41. من از وقتی سردار شهید شد با همه کس سر اینکه چرا عکس سردار سلیمانی روی دسکتاپ گوشیم هست دعوا دارم هر فحشی میشنوم از ضد انقلابی ها حالا میبینیم دختر سررار ایفون سیزده چهل پنجاه میلیوتی بر میداره نمی تونیم
    قبول کنیم به هیچ وجه چطور میشه ادم دغدغه اتقلاب رو داشته باشه ولی مردم انقلاب رو نه اصلا شوهر لبنانیش خریده چرا اون قبول کرده می تونم الان بهتون هزار تا خانواده نشون بدم که بچشون گوشی ندارن درس بخون بعضی ادم فکر میکنه بازیچه شده تا تو محل ما حداقل ده تا گوشی با کمک اهالی خریده شده برلی بچه های بی بضاعت اعصابم داغون بود داغون تر شده
    رهبری گقتن گوشی گران قیمت وارد نکن حالا همون رو دست زینب سلیمانی بود ادامه دهنده راه سردار هستش واقعا که

    • با سلام و تشکر از نظر شما
      البته برخی همیشه علیه سردار و جبهه مقاوت نظر متفاوتی دارند و این ما رو در حمایت از راه مقاوت سست نمیکنه
      خانواده سردار از جمله دختر ایشون هم مثل حاج قاسم در خط مبارزه با استکبار هستند و انشالله با دقت بیشتری رفتار می‌کنند تا این حاشیه سازی ها هم اتقاق نیوفته

  42. فقط یک کلمه : ریا

    • با سلام
      این قضاوت و پیش داوری شما به دور از انصافه

  43. متاسفانه تحلیل بعضی ازافراد اشتباه میباشد.چه سامسونگ باشد چه ایفون هردوساخت خارج از کشور میباشد.بااین همه مشکلات یک گوشی به دست گرفتن را اینقدر بزرگش نکنیداوهم حق انتخاب داردهم حق زندگی پدراوبودکه ناموس وشرف ایرانیها وهمسایگانش راازدشمنان حیوان صفت داعشی نجات داد.وحالا هم یک عده بایدتصمیم بگیرد که دخترشهیدسلیمانی از فلان گوشی استفاده میکند.ولی از کسی که نه جنگ دیده وبدون زحمت از پول بی زبان این کشور ویلاهای مجلل وماشینهای میلیاردی باپست های دولتی باورنکردنی راصاحب شده اندعیب نمیگیرند.

  44. موضوع اینه که تعارض کردار با گفتار در تمامی سطوح و صفوف حاکمیتی جامعه ایرانی به وضوح دیده میشود به نحوی که انسان به همه کس می تواند براحتی شک و تردید کند . البته در این که اعراب برای همسرانشان خرج میکنن هم هیچ شکی نیست ، منتهی مسئله اینه که اونا این پولها رو از کجا میارن . خلاصه این که جامعه بهت زده ایران به هیچ چیزی اطمینان ندارد. اعتماد مردم به حکومت مرد از بس که دروغ شنید.

    • با سلام
      در مورد تعارض کردار و گفتار در حاکمیت اغراق آمیز نوشتید و واقعیت غیر از این هست
      خانواده سردار از جمله دختر ایشون هم مثل حاج قاسم در خط مبارزه با استکبار هستند و انشالله با دقت بیشتری رفتار می‌کنند تا این حاشیه سازی ها هم اتقاق نیوفته

  45. اخه چرا اینقدر شایعات فضای مجازی رو سریع باور میکنید …والله بخدا اون دو میلیون دلار شایعه بود حقیقت نداشت …خیلی ها چشم دیدن سردار رو نداشتن تمام هدفشون این بود که سردار نباشه ..حالا که به هدف خبیثسون

    • سلام و تشکر از نظرتون
      بحث اینه که خانم زینب سلیمانی به خاطر شهید سلیمانی همچین اقداماتش در «بنیاد شهید سلیمانی» بسیار قابل احترام است اما اگر واقعا از گوشی لوکس امریکایی استفاده می‌کند این رفتارش قابل قبول نیست.

      مسائل مهمتری هست و باید با موضع گیری شفاف، به راحتی از کنار این مسائل کم اهمت گذشت

  46. چقدر زود باورید..چقدر زود شایعات فضای مجازی رو باور میکنید….شایعه درست کردن دختر سردار با پسر فرمانده حزب الله لبنان ازدواج کرده بعد فهمیدن شایعه س لال شدن…..شایعه درست کردن که دو میلیون دلار اختصاص داده به ازدواج دختران لبنانی …این خانواده خیلی حق به گردن ماها

  47. این خانواده خیلی حق به گردن ماها دارن خجالت بکشید …چقدر زود باورید

    • ما از همه کسانی که به گردنمون حق دارند ممنون و متشکریم
      خانم زینب سلیمانی به خاطر شهید سلیمانی همچین اقداماتش در «بنیاد شهید سلیمانی» بسیار قابل احترام است اما اگر واقعا از گوشی لوکس امریکایی استفاده می‌کند این رفتارش قابل قبول نیست.
      مسائل مهمتری هست و باید با موضع گیری شفاف، به راحتی از کنار این مسائل کم اهمت گذشت

  48. شایعه درست کردن سردار سلامی لباسش پاره ست بعد دیدن لباسش زیپ داشت….شایعه درست کردن زینب سلیمانی با پسر حزب الله لبنان ازدواج کرده بعد دیدن دروغه….الان میگن گوشیش ایفونه..برید فیلمشو ببینید که گوشیه کاملا مشکی داره …ظاهرا فتو شاپ گر کم حواس بوده ..اینجاست که میگن دروغگو کم حواسه

    • سلام و تشکر از نظرتون
      ما فیلمی که منتشر شده، ال سی دی گوشی سمت ماست و معلوم نیست گوشی چیه
      بحث اینه که خانم زینب سلیمانی به خاطر شهید سلیمانی همچین اقداماتش در «بنیاد شهید سلیمانی» بسیار قابل احترام است اما اگر واقعا از گوشی لوکس امریکایی استفاده می‌کند این رفتارش قابل قبول نیست.
      مسائل مهمتری هست و باید با موضع گیری شفاف، به راحتی از کنار این مسائل کم اهمت گذشت

  49. اخه کی گفته میلیون میلیون دلار به ازدواج دختران لبنانی اختصاص داده..مگه شما بچه اید که هر دروغی رو باور میکنید ….لعنت بر این فضای مجازی ……یه عده چشم دیدن سردار رو نداشتن فقط و فقط قصدشون تخریب کردن خانواده سرداره

  50. مجلس یه بودجه ای در نظر گرفت …اما زینب خانوم گفتند تمام بودجه رو برای حل مشکلات مردم قرار بدین ..قبول نکردن…هر کس فقط یک درصد خانواده سردار و بشناسه این چرندیات و باور نمی کنه.التماس تفکر

  51. مجلس یه بودجه ای در نظر گرفت …اما زینب خانوم گفتند تمام بودجه رو برای حل مشکلات مردم قرار بدین ..قبول نکردن…التماس تفکر

  52. واقعا برای سایت شما متاسفم
    چقدر راحت قضاوت می کنید ، اصلا این عکس واقعی هم باشه ، اصلا ما نمی دونیم این گوشی هزینه اش از کجا آومده ، چرا خانم سلیمانی این گوشی دستشون ، مال خودشون هست یا نه ، واقعا هیچی نمی دونین بعد میایین این خبر رو توی سایت قرار می دین و بعدش می گین باید از کنارش رد بشیم و موضع گیری صحیح کنیم
    شما با قرار دادن این خبر توی سایتتون به اندازه کافی بهش دامن زدید ، دیگه این موضع گیری به اصطلاح صحیحتون که همه چی رو بدتر کرد
    اگر جبهه دشمن این خبر رو پخش می کرد خوب ازشون انتظار می رفت ، اما شما که ادعا دارید چی
    چرا به این راحتی قضاوت می کنید ، در حالی که هیچ نمی دونید حتی این گوشی که دست ایشون هست مال خودشون هست یا نه
    اصلا مال خودش هم باشه ، بازم ما حق نداریم بگیم چرا گوشی آمریکایی خریدن ، حتی اگر گوشی آمریکایی هم خریده باشن بازم هیچی از خودشون و ارزشهای پدر و خانواده اشون کم نمی کنه

    • سلام و تشکر از نظر شما
      این خبری بود که همه جا پخش شده و توسط دشمن سوء استفاده میشه
      ما سریع واکنش نشون دادیم که بیشتر از این سوء استفاده نشده و موضع درستی گرفته باشه
      در سالگرد شهید سلیمانی مسائل با اهمیت زیادی هست که باید بهش بپردازیم نه این مسائل کم اهمیت

  53. به عکس اکتفا نکن برادر من …..فیلمش هست مستندش هست……..یعنی واقعا همینو نمیدونی که تو فضای مجازی هر عکسی رو خیلی راحت استادانه میشه فتو شاپ کرد؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام و تشکر
      همه مستندات رو دیدم
      اما فیلمی که منتشر شده، ال سی دی گوشی سمت ماست و معلوم نیست گوشی چیه
      بحث اینه که خانم زینب سلیمانی به خاطر شهید سلیمانی همچین اقداماتش در «بنیاد شهید سلیمانی» بسیار قابل احترام است اما اگر واقعا از گوشی لوکس امریکایی استفاده می‌کند این رفتارش قابل قبول نیست.
      مسائل مهمتری هست و باید با موضع گیری شفاف، به راحتی از کنار این مسائل کم اهمت گذشت

  54. شما به لباس ساده اش نگاه نمی کنید …به چادر ساده اش،..

  55. بهلول زاده …اگه سردار نبود الان باید زیر چاقویه داعشیا تکه تکه میشدی

    • قطعا همینطوره
      خدا ما رو فدایی سردار عزیز و رهبرمون قرار بده
      ما مدیون شهدائیم

  56. سلام به همگی
    نظر من ……به دشمنان خارجکی و داخلکی 😂😂😁
    اولا به اون دشمنایی که از داغ دلشون خودشونو به هر آب و آتیشی میزنن که فضولی وکنن واینا رو پخش می کنن و دنبال سوژه هستن دلش میخواد دوما دلش میخواد سوما هم دلش میخواد😂😂😂😂😂
    حالا جهارما چه معلوم غنیمت نیست از آمریکایی هایی که ترسیدن و فرار می کردن تو سوریه مثل پهبادی که پدرش گرفت از روش ساخت ووبهترش روساخت تا فرستاد به پاسخ جنگ خودشون چون ۵سال کنار پدر سوریه بود
    پنجما
    کسی که مثل زینب حسین پرچم پدر برداشته باید مجهز به علم دشمن باشه و از وسایلشون هم علمشون و….اطلاعات داشته باشه ایشون تو گوشی حتما مثل بعصی ها سلفی از بیگانه نمیگیره حتما فعالیت داره چون به ۵ زبان تسلط داره .
    ششما بازم دلش خواسته فقط کافی یکی از زبان هایی که تسلط داره رو تدریس کنه و از اینا بهترش رو بخره و ……‌

  57. سلام
    طیب الله انفسکم
    سوال اینجاست که منبع عکس سوم چیست؟
    چون در فیلم سخنرانی ایشان گوشی سیاه رنگ هست و عکس اول هم شائبه فتوشاب داره
    عکس سوم جای دیگری دیده نشده!! و صحبتی از ان نیست!!

    • سلام و تشکر
      اصل عکس در پیج اینستای خانم عراقی منتشر شد و عکس واقعی است
      در فیلم منتشر شده هم ال سی دی گوشی به طرف ماست و معلوم نیست گوشی چیه

  58. با آقا رضا موافقم فقط یاد گرفتیم اونهایی که حرف منطقی میزنند را کافر و بی دین قلمداد کنیم کاش چشماتونو باز کنید چون ما هم در این کشور زندگی میکنیم و حتی قدرت خرید گوشی ارزان برا درس بچه هامون رو نداریم اونوقت ایشون یعنی حزب الهیه.متنتون کاملاً درست و واقعی بود ما مثل کبک سرمون تو برفه کاش حداقل اینقدر ساده دل نباشیم و هر کسی رو الگو ندونیم که آخرش با مخ بخوریم زمین و باز هم بگیم دروغ و فتوشاپه من نه خارجیم نه ضد انقلاب اما دیگه از دروغ و ریا و ظاهر سازی خسته شدم

    • با سلام و تشکر
      البته در کنار برخوردهای غیر منطقی، برخورد منطقی هم در جامعه زیاد هست
      خانواده شهید سلیمانی از جمله دختر ایشون مثل حاج قاسم در خط مبارزه با استکبار هستند و در کنار مردم
      انشالله با دقت بیشتر از حاشیه سازی های بی مورد اینچنینی جلوگیری خواهند کرد

  59. اصلا حق با شما گوشی امریکای دستش باشه شما بگو با این موضوع دنبال چی هستی ،

    • سلام و تشکر
      بحث اینه که خانم زینب سلیمانی به خاطر شهید سلیمانی همچین اقداماتش در «بنیاد شهید سلیمانی» بسیار قابل احترام است اما اگر واقعا از گوشی لوکس امریکایی استفاده می‌کند این رفتارش قابل قبول نیست.
      مسائل مهمتری هست و باید با موضع گیری شفاف، به راحتی از کنار این مسائل کم اهمت گذشت

  60. مابااستفاده کردن ازموبایل ووسایل درجه یک آمریکاکاخ سفید رو حسینیه خواهیم کرد و پرایدقراضه روبه بالاترین قیمت به مردممون غالب می کنیم وروسای ماباماشین های خارجی این وراونورمیرنن ومابازهم خودمونومسلمان وآمریکاروشیطان خطاب می کنیم که باداشتن دین اسلام بی دین ترین مردم هستیم

    • با سلام
      البته کمی اغراق آمیز و دور از انصاف نوشتید
      خانواده شهید سلیمانی از جمله دختر ایشون مثل حاج قاسم در خط مبارزه با استکبار هستند و در کنار مردم.
      انشالله با دقت بیشتر از حاشیه سازی های بی مورد اینچنینی جلوگیری خواهند کرد

  61. با سلام واقعا آدم دیگه شک می‌کنه نکنه همین زینب خانم توی آمریکا که دشمن قدیمی کشور ماست .خونه خریده باشه و اونجا زندگی کنه .آبروی هرچی شهید رو برد این زینب خانم . متاسفانه ما مردم از یه طرف میگیم مرگ بر آمریکا از یه طرف دیگه دختر سردار سلیمانی گوشی گران قیمت آمریکایی دستشه .آدم دیگه به خودشم شک میکنه

    • با سلام
      خانواده شهید سلیمانی از جمله دختر ایشون مثل حاج قاسم در خط مبارزه با استکبار و در کنار مردم ایران هستند و در امریکا خانه ای ندارند. ایشون آبروی خانواده شهید سلیمانی هستند و مایه افتخار ما.
      انشالله با دقت بیشتر از حاشیه سازی های بی مورد اینچنینی جلوگیری خواهند کرد

  62. واقعاجای تاسف داره دختری که پدرش توسط بمبهای امریکایی به شهادت رسیده اینجور ایفون سیزده ساخت امریکا دست بگیره ن به شعارهای ضدامریکایی که سر میده ن به اینجور رفتارها ( ( زینب سلیمانی شخص مهمی نیست و با شعارهای هم که میده خودش رو بین مردم مهم جلوه بدهد و سر زبونها بندازه زینب فقط دختر سردار سلیمانی هست وبعد شهادت سردار سلیمانی یه عده خبرگزاری روش مانور دادن بزرگش کردن ) ) اما این کارش با ارمانهای پدرش هم خوانی ندارد…..

    • با سلام
      خانواده شهید سلیمانی از جمله دختر ایشون مثل حاج قاسم در خط مبارزه با استکبار و در کنار مردم ایران هستند. ایشون آبروی خانواده شهید سلیمانی هستند و مایه افتخار ما.
      انشالله با دقت بیشتر از حاشیه سازی های بی مورد اینچنینی جلوگیری خواهند کرد

  63. سلام کارش خوب نبود با عکس گرفتن گوشی ایفون اگه از کسی دیگه هم بود تو دستش نمیزاشت

  64. سلام
    باورش سخته دختر حاج قاسم که الگویی چون حاج قاسم داشته چرا باید همچین گوشی رو به راحتی تو دستش بگیره یعنی حداقل هارو هم رعایت نکرده یعنی حتی متوجه نبوده که این گوشی گرون شاید باعث حسرت خیلی ها بشه و باید اونو تو جیبش یا کیفش بزاره و در انزار دست نگیره حالا کاری به آمریکایی بودنش نداریم . آیا همه اطرافیان و همکاران و دوستان او میتونن همچین گوشی داشته باشند یا او با بقیه فرق داره

    • با سلام
      خانواده شهید سلیمانی از جمله دختر ایشون مثل حاج قاسم در خط مبارزه با استکبار و در کنار مردم ایران هستند.
      انشالله با دقت بیشتر از حاشیه سازی های بی مورد اینچنینی جلوگیری خواهند کرد

  65. جمهوری اسلامی از بس دروغ گفته میدونه کسی باور نمیکنه بذار راستشو بگم تآ آبروی نداشته ام حفظ بشه.

    • با سلام
      جمهوری اسلامی از صادق ترین حکومت های تاریخ و افتخار ایرانیان و مسلمانان بوده و هست

  66. سلام علیکم
    ممنون از تحلیلی که دادین.متاسفانه برخی می خوان به هر قیمتی دفاع کنن!! آخه جای دفاعی نیست .وقتی ما زینب سلیمانی رو به اشتباه نمادی از شهید سلیمانی می دونیم و بعد این نماد رو به راحتی در حال افول می بینیم از هر روشی برای دفاع استفاده می کنیم. عکس فتوشاپ نیست گوشی برای زینب سلیمانی هست و ایشون باید بدونه الان که فردی شناخته شده در جهان هست هر عمل اشتباهی از ایشون می تونه بار سنگینی رو بر دوش انقلاب و حزب الله بگذاره.در کشوری که مردم به خاطر مقاومت در برابر آمریکا در زیر سخت ترین تحریم ها قرار گرفتن.عده ای به خاطر تحریم ها و کمبود دارو عزیزانشون رو از دست دادن مثل عزیزان هموفیلی و بیماران پروانه ای ،حداقل رفتار کسانی که داعیه مبارزه با آمریکا و انتقام سخت رو دارن اینه که غیر مستقیم به دولت آمریکا سود نرسونن.جدا از اینکه الان خیلی از کودکان این سرزمین به خاطر نداشتن یک موبایل آندروید ارزان از تحصیل موندن,از کار اشتباه زینب سلیمانی دفاع نکنیم.بین زینب سلیمانی و سردار عزیزمان حاج قاسم تفکیک قائل باشیم.زینب سلیمانی و اشتباهاتش ربطی به سردار عزیز و بزرگ ما ندارد و نخواهد داشت.شهید سلیمانی قهرمان بزرگ ملت ماست

    • با سلام و تشکر
      خانواده شهید سلیمانی از جمله دختر ایشون مثل حاج قاسم در خط مبارزه با استکبار و در کنار مردم ایران هستند.
      انشالله با دقت بیشتر از حاشیه سازی های بی مورد اینچنینی جلوگیری خواهند کرد

  67. اصلا چه معنی داره ایشون گوشی داشته باشه ؟

  68. متاسفانه بعضی هنو خوابند. یک دقیقه فکر کردن از هزار سال عبادت برتر است.

  69. این چه حرفیه،به همه چیز گیر می دهید و از هر چیزی یک سوژه و ماجرا درست می کنید ،گوشی آیفون خریده ،یعنی چی؟!ول کنید این حرف ها را

  70. همه آدم های معروف که دیده میشن گوشی آیفون دارن

  71. شما عیب های خود را اصلاح کنید ولطفا اهانت بی مورد نکنید فرضا این خبر صحت داشته باشد ماوشما اجازه نداریم که اینگونه دختر سردار را زیر سوال ببریم ورسانه ای کنیم که این اقدام دشمن راشادمیکند

  72. مرگ بر امریکا و این حرف همه برای شیره مالیدن سر مردم است تا سرگرم کنند مردم را _ فتوشاپ و کالا لوکس همه حرف های الکی

  73. عکس شهدا را می بینیم و کاملا برعکس آنها عمل میکنیم ….

  74. آیفون رد گم کنیه. مهم آرمی بود که روی چادر دوست ایشون است و لاک گرفته شده.

  75. یاد نامه های افتادم که در آن شهدا در دوران کاری خود اظهار داشتند حقوق های دریافتی ما زیاد است (در صورتی که اینطور نبود) بیت المال را اسراف نکنید دینداری با ثروت جور در نمیاد من به زور گوشی ۷ تومنی میخرم باید همسطح مردم باشی تا درد اونا رو بفهمی

  76. من نمیدونم دوستان حذب الهی چرا فقط دفاع کوکورانه میکنن. خب آیفون۱۳ دستشه خودشم سکوت کرده. عکسم اصلا فتوشاپ نیست. اگه فتوشاپ بود دوست بغا دستیش که بهاش عکس گرفته نمیگفت گوشی مال منه.
    دوستان انقلابی فقط مقاومت

  77. برای کسی که پرچم ضدامریکا رابدست گرفته خوب نیست جنس امریکا را در دست بگیره، کسی چه میدانه شاید اثاثیه خونش هم امریکایه شایدم انگلیس خونه گرفته گذر زمان معلوم میکنه

    • با سلام
      خانواده سردار سلیمانی از جمله دختر ایشون مثل حاج قاسم در خط مبارزه با استکبار هستند و در کنار مردم
      این گوشی هدیه بوده، اثاثیه منزل ایشون امریکایی نیست در انگلیس هم خونه ای ندارند
      انشالله با دقت بیشتر از حاشیه‌سازی های اینچنینی جلوگیری خواهند کرد

  78. این عکس فتو شاپ هست اگر دقت کنید متوجه میشید که این دست واقعی نیست و می‌بینید که انگشت ایشون قطع هست

  79. خانواده سلیمانی خدا میدونه چ عشق حال هایی میکنن بعد هر روز واسه ما مردم بدبخت از سردار تلوزیون نشون میده ک چی مشکلات مردم حل کنید..خونوادش ک پی عشق و حالنن گریه هاشو مردم کنن

    • با سلام
      زود قضاوت نکنید
      خانوده شهید سلیمانی اینطور که شما نوشتید نیستند و در خط امام و رهبری حرکت میکنند

  80. اولا که این خانم از وقتی پدرش مرحوم شده چه دلیلی داره اینقدر جلوی مردم مانور میده عروس حزب اله هستی باش به مردم ایران چه ربطی داره مردم ایران اینقدر گرفتاری براشون درست شده که مسخره همه دنیا هستن دوما اون تلفن رو میتونست بذاره تو کیفش که اینقدر مسخره مردم نشه

    • با سلام و تشکر
      ایشون خیلی اهل مانور نیست و سعی میکنه از حاشیه ها دور باشه
      مطمئنا این مورد اخیر هم اتفاقی بوده و عمدی در کار نیست

  81. اینا همه پاسپورت آمریکا و انگلیس رو دارن چقدر میخندن به مردم ایران این گریه زاری برا منو و شماس خخخخ

    • با سلام
      این حرف شما تهمت هست و درست نیست
      منصفانه و به دور از تهمت نقد کنیم

  82. واقعا باعث خجالته اینهمه پیش داوری یکجا!!!

  83. بهتر است از همین حالا جلوی مقدس معرفی شدن خانواده سردار سلیمانی گرفته شود ..

  84. خخخخه بدبخت مردم سر چه چیزایی بحث میکنن اونا دارن کیف دنیا رو میکنن جلوی شما گریه و زاری و روضه

    • با سلام
      این حرف شما تهمت هست و درست نیست
      منصفانه و به دور از تهمت نقد کنیم

  85. گیرم که پدر بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل

  86. نمی‌دونم چرا افراد گمنام و معمولی رو بخاطر نزدیکانش پررنگ و مهم و رهرو نشان میدهند.
    مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.!

  87. با سلام
    ولی گوشی به این قیمت حداقل دوسال زمان میبره برا خریدش برا یک کارگر ساده حقوق بگیر درایران واقعا جای تاسف دارد که چنین شخصی که پدرش در قلب همه جهان جا دارد بخواهد کاری کند که دل تمام مظلوم های عالم بشکند مواظب رفتارهای این چنینی باشید شما بزرگوارها نصیحت این بنده را به گوش همه برسانید

    • با سلام
      امیدواریم اوضاع اقتصادی برای همه مردم ایران و دیگر کشورها به بهترین شکل رقم بخوره
      خانواده سردار سلیمانی از جمله دختر ایشون مثل حاج قاسم در خط مبارزه با استکبار هستند و در کنار مردم

      انشالله با دقت بیشتر از حاشیه‌سازی های اینچنینی جلوگیری خواهند کرد

  88. سلام حتی اگه این عکس واقعی باشه خاهش میکنم **دیدتون**نسبت به حاج قاسم و همه ی شهدا عوض نشه چرا که حاج قاسم همه تلاشش رو جانش رو عمرش وقف امنیتِ (اسلام)کر د پوزه ی دشمنی مکار (داعش) رو به زمین مالید.
    من به خوانواده حاج قاسم کاری ندارم مهم خود حاج قاسم هست با یک انتشار عکس هیچی نباید عوض بشه دوستان همچنان پیرو راه حاج قاسم و همه‌ی شهدا باشیم
    اجرکم عند الله

  89. به شما چه اصلا
    اصلا زینب خانم میخواد بهترین زندگی رو داشته باشه مگه شما فضول مردمین فضولا

  90. با سلام اولا اینکه اصلا به هیچکی ربطی نداره که تر کدوم گوشی استفاده می‌کنه دوست داشته خریده نوش جونش من نمی‌دونم همش دنبال حاشیه هستین اگه اینجوری باشه همین گوگل که همه داریم کار میکنیم برا آمریکاست و ازاونجا کنترل میشه پس چون که آمریکا مارو تحریم کرده از گوگل استفاده نکنیم من نمی‌فهمم رسانه ها خیلی دنبال حاشین چیزی پیدا نمیکنن از گوشی میان درست میکنن پول داشته خریده نوش جونش منم بودم می‌خریدم زندگی شخصی هرکسی به خودش ربط داره که متاسفانه این حریم شخصی. تو ایران وجود نداره

    • با سلام و تشکر
      اتفاقا بحث سر همین هست که میشه با یه موضع گیری صحیح، از کنار این حاشیه سازی ها عبور کرد
      این مسائل اینقدر مهم نیستند که روش این همه بحث بشه

  91. اون دوتا تویتی که تو عکس هستن فکر میکنن ملت مثل خودشون احمق هستن
    اولا من خودم دوتا گوشی دارم و فقط با گوشی اندرویدم تو توییتر، توییت میزارم
    دوما گوشی آیفون چه ربطی به اف ۱۴ داره، غنیمت جنگی که نگرفته رفته خریده
    و البته نکته آخرم اینکه سردار سلیمانی دوتا پسر داشت و جانشین پدر به حساب میومدن این واقعا زشته که هرجا مراسمی باشه دختر ایشون میرن پای سخنرانی
    لطفا چهره پدر رو با رفتارتون خراب نکنید

    • با سلام
      البته دختر سردارسلیمانی به دلیل مسئولیتش تو بنیاد سلیمانی، بیشتر تو انظار عمومی هست و این یک مسئله طبیعیه

  92. حقش بوده گوشی گرفته دزدی که نکرده باباش پول گذاشته رفته گوشی خریده…هرکی بیاد سر این بهش بتوپه…خورده…

    • با سلام
      گوشی رو ظاهرا هدیه گرفتن، این که نوشتید باباش پول گذاشته رو هم فکر کنم منظوری نداشتید و الا که خیلی بی انصافیه این حرف

  93. روزنامه های اصلاحاتی (و عمدتا غرب گرا نظیر عصرایران، آفتاب یزد، مردم سالاری، ابتکار، روزنامه شرق، آرمان خرداد،روزنامه سلام،روزنامه قانون،نشاط،سازندگی و، دوجین روزنامه مفت خور بودجه بگیر دیگر) این،تصویرراگذاشته اندتا بهونه ایی جهت تخریب وتهمت و تمسخرشودباگرفتن زاویه،دیدی،حق به جانب،که چرااین دخترشهید در دستش گوشی ایفون هست(خارج از بحث اینکه دیگه دست لبوفروشان سرخیابون هم ایفون می‌بینیم ویا اصولا موبایلی وجود نداردکه تولید شرق و کشوری غیر امریکایی باشد، که مستقیم ویاغیرمستقیم از محصولات تولید شده شرکت های غربی بویژه آمریکااستفاده نکند چه،سخت افزار تراشه ها وچه نرم افزار سیستم عامل ها و این موارد تولید ملی هم ندارد) کسانی این تصویر رابا آب و تاب نشرداده بودندکه تاهمین چند سال پیش و دوره قبلی در درروزنامه هایشان جهت حمایت از برجام غربی،می‌نوشتند سلام به صبح بدون تحریم و امضای جان کری تضمین است،وتو مجلس با موگرینی عکس سلفی حقارت می‌گرفتند،حالابهانه ایی جهت تخریب یافته و ذوق زده منتشرمیکنند،می‌گویند دخترتنهاسرباز،مملکت شهیدحاج قاسم(که ازجان و مال،گذشته وتمام لذت های زندگی را برخویش حرام کرد تاامنیت و آرامش مردم چندین کشور بویژه ایران تضمین شود) نباید گوشی خارجی دست، بگیرد کسی هم، نیست، بگه آخه احمق های درجه یک شما دوتا گوشی تولید شرق و غیرغربی نام ببریدکه،مستقیم و غیر مستقیم از آمریکا هیچ محصولی، توش،نباشه چه تراشه چه،نرم افزار اونوقت،بیانیه صادر کنیدضمنااگر این خونواده که پدرشان بخاطرماپر پرشدلوکس،ترین و لاکچری ترین زندگی راهم داشته باشند که مطمئنا ندارند،بازهم نوش جانشان اگر این ها، نداشته، باشند، پس، شما مفت خور های رسانه چی، باید،داشته، باشید؟ شمایی که فقط، از غرب نوشتید و گفتید تا بتوانید تجارت کنید با حمایتشان به قدرت برسید از قدرت ثروت ساختید و از ثروت انواع صرافی ها و بنگاه های صدا افکنی و رسانه ایی ایجاد کردید تا قدرت تضمین شود، اما بخاطر این کشورکوچکترین هزینه ایی ندادید، و همواره جیبتان پر پول تر شد، تا توانستید رسانه راه انداختید و در روزنامه هایتان فقط، به تفرقه دامن، زدید و تا، قدرت از دستتان سر می‌خورد با همان رسانه ها مردم را به جان هم می انداختید،

    • با سلام و تشکر از نظر بلند شما
      البته روزنامه هایی که اسم بردید خبری از این اتفاق نشر ندادند
      نظر ما این هست که استفاده از کالاهای لوکس امریکایی که جزو نمادهای امریکا هستند برای افراد شاخص جریان حزب اللهی مناسب نیست
      گوشی های شرقی، نماد امریکا نیستند هرچند درصدی از تکنولوژی خودشون رو مدیون امریکا هستند
      در کل بحث این هست که با یک موضع گیری صحیح باید از کنار این مسائل کم اهمیت گذشت
      موفق باشید

  94. خارج از بحث کیفیت و برند و غیره اصلا مگر کالای مشابه وجود دارد که، ساخت شرق باشه و از سیستم عامل و یا، قطعات ساخت آمریکا توش استفاده نشده، باشد که آدم بره از آن استفاده کند

    • همینطوره اما محصولاتی مثل اپل، مکدونالد و … نمادهای امریکا به شمار میروند و هرچه از این محصولات کمتر استفاده کنیم مناسب تره

  95. معلومه صدای حوزه، هم، با خانواده سلیمانی مشکل داره و این ماجرا فرصت خوبی برا عقده گشایی فراهم کرده 🔴ویس او حوزه چقدر شبیه و او ای هست V-o-h شبیه VOA شده خودتانم باید بروید و یه فکری به حال این نام گذاری الگو گرفته، از غرب تان کنید 🔴 بعد برای ملت نسخه بپیچید🔵⚠️⛔⛔⛔

    • با سلام و تشکر از نظر شما
      ما مدیون شهدا مخصوصا حاج قاسم عزیز هستیم و خانواده سردار سلیمانی مثل باقی خانواده شهدا روی چشم ما جا دارند
      در این نوشته نه توهینی کردیم و نه جسارتی، صرفا یک پیشنهاد برای کاربران حزب اللهی داشته و داریم که با یک موضعگیری صحیح از کنار این موضوعات کم اهمیت رد بشن و در ایام سالگرد حاج قاسم به مسائل مهمی بپردازند که دشمن هم سوء استفاده نکنه
      اما داستان دامنه VOH ! ممنون از اینکه به این موضوعات توجه دارید. به دلیل برخی محدودیت های فنی مجبور به انتخاب این دامنه شدیم
      موفق باشید

  96. باشه داداش من! اقای من! برادر عزیز!,هی رو این مسائل سرپوش بزارید ولی بدونید آه این جماعت مسئولین محترم چنینی رو ول نمیکنه در جامعه ای که مردم دارن فقط برای یه تکه نون جون میدن بخدا انصاف نیست یکی گوشی ۶۷ میلیونی بگیره دستش و پز بده من نمیگم نخرین بلاخره تولید شده که به فروش بره ولی پیامبر اسلام یه حدیث داره میگه چیزی که برای خودت میپسندی برای دیگران هم بپسند

  97. سلام به همگی نمی‌دونم چرا بعضی از دوستان به زور میخان بگن فتوشاپه خب حقیقت تلخه درسته ولی قبول کنید که اشتباه کرده این خانم ،و اینکه پدر این خانم یک مجاهد یک بزرگوار یک اسطوره که هر چی ازش بگیم کم گفتیم ولی این خوبی‌های این سردار بزرگواری ها مجاهدتاش چه ربطی به این خانم داره چرا یکی الکی بزرگ میکنیم لطفا مسائل با هم قاطی نکنید دخترش شاید سراسر نقص باشه و هیچ ربطی هم به سردار نداشته باشه

  98. سلام
    ممنون خیلی قشنگ نوشتید
    من میگم منی که هرکاره ای هستم نماینده بابام که نیستم.
    نمیدونم شاید پدرشم اینجوری بوده
    شاید نبوده
    نمیدونم چی درسته چی غلط
    خود سردار که گوشی ایفون نداشته که
    دخترشم هرجور عشقشه میگرده به ما چه

  99. سلام اولا دختر شهید بزرگوار تجربه کافی را ندارد و اینکه با گوشی آیفون عکس گرفته نشون میده که خود واقعیشو نشون داده و مثل خیلی ها ظاهر و باطنش فرق نمیکنه دوم اینکه کار اطرافیان شهید ربطی به شهید نداره سوم دشمنی ما با سیاستهای آمریکاست نه تکنولوژی دامن زدن به این موضوعات غرض ورزیه

    • با سلام
      همینطوره موضوعات مهمتری داریم و نباید درگیر حواشی بشیم

  100. دختر حاج قاسم خسته نباشی.
    دفعه دیگه لطف کن گوشی گرون قیمت میخری، نشون کسی نده. لازم نیست کسی بفهمه گوشی ایفون داری.
    کاش این متن پخش کنین نه اینکه مخفی.

    • با سلام
      ایشون عمدی در انتشار این عکس نداشته و اتفاقی بوده

  101. سلام دقت کردین این اقای بهلول چقدر رو گوشی مانور میدن هرکس از ایشون انتقاد میکنه میگه فتوشاپ نیست ومابقی حرفها ولی کسی که از دختر سردار انتقاد میکنه هیچ جوابی نمیده معلومه خود این اقای بهلول دوست داره به این موضوع دامن بزنه

    • با سلام و تشکر از دقت نظر شما
      من سعی میکنم هر سوالی که نسبت به یادداشت مطرح شده رو پاسخ بدم
      جاهایی هم که سیاهنمایی یا توهین هست رو هم جواب دادم
      اما اینکه دیگران هم انتقادهایی دارند اینجا نظر گذاشتن آزاد هست، تا وقتی توهین و سیاه نمایی نباشه فکر نکنم نیاز باشه حقیر جواب بدم و دیگر کاربران هم میتونن نظر بدن از جمله شما آقای “علی” عزیز

  102. سلام. کار رسانه شما ک ب این شایعه دامن زده خیلی اشتباه بوده!
    اونم در زمانی ک هنوز صحت و سقم این قضیه از طرف خود خانم سلیمانی هنوز تایید و یا تکذیب نشده!
    مهمترین مساله در سواد رسانه‌ای برای رسانه‌ها، همین هست ک بفهمند یک مطلب را چگونه و در چ زمانی کارکنند ک تاثیر منفی نگذارد! اما این مساله رو شما ب منفی‌ترین شکل ممکن انجام دادید، ک هم همصدا با دشمنان حاج قاسم شدید، وهم خود را مدیون خانم سلیمانی کردید! والسلام! 😒

    • با سلام و تشکر از نظر شما
      البته با وقتی مطمئن نشدیم از صحت و سقم ماجرا از این موضوع چیزی ننوشتیم
      اما یحث همین هست که یک موضع گیری صحیح میتونه این همه حاشیه سازی رو رفع کنه
      ما میگیم اگر فلان گوشی دستشون بوده اشتباه بوده و الا که هیچ
      به همین راحتی باید از کنار این موضوعات کم اهمیت گذشت

  103. چند ماه باید کارگر باید کار کنه تا گوشی آیفون بخره

    • امیدواریم اوضاع اقتصادی برای همه مردم ایران و دیگر کشورها به بهترین شکل رقم بخوره
      خانواده سردار سلیمانی از جمله دختر ایشون مثل حاج قاسم در خط مبارزه با استکبار هستند و در کنار مردم
      انشالله با دقت بیشتر از حاشیه‌سازی های اینچنینی جلوگیری خواهند کرد

  104. ﻣﺮﺩﻡ ﻛﺸﻮﺭ ﺭا ﺳﺎﻟﻲ ﭼﻨﺪﻳﻦ ﺑﺎﺭ ﻫﺮﺳﺎﻝ ﻣﺴﻌﻮﻻﻥ ﺑﻪ ﺧﻴﺎﺑﺎﻧﻬﺎ ﻣﻴﻜﺸﺎﻧﻨﺪ ﺗﺎ ﺷﻌﺎﺭ ﻣﺮﮒ ﺑﺮ اﻣﺮﻳﻜﺎ ﺑﮕﻮﻳﻨﻨﺪ ﺑﻌﺪ ﻓﺮﺯﻧﺪاﻥ اﻧﻬﺎ ﺩﺭ اﻣﺮﻳﻜﺎ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﻛﺎﻻﻫﺎﻱ اﻣﺮﻳﻜﺎ ﻫﻲ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ اﮔﺮ ﻭاﻗﻌﺎ اﻣﺮﻳﻜﺎ ﺩﺷﻤﻦ ﻫﺴﺖ ﭘﺲ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮاﻱ ﻫﻤﻪ ﺩﺷﻤﻦ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺮاﻱ ﻣﺮﺩﻡ اﻳﺮاﻥ ﺩﺷﻤﻦ ﻫﺴﺖ ﻭﻟﻲ ﺑﺮاﻱ ﻣﺴﻌﻮﻻﻥ ﭼﻴﺰ ﺩﻳﮕﺮﻱ. ﺧﺎﻧﻢ ﺯﻳﻨﺐ ﺳﻠﻴﻤﺎﻧﻲ ﻛﻪ اﻧﻘﺪﺭ ﺷﻌﺎﺭ ﻣﺮﮒ ﺑﺮ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ ﻣﻴﮕﻮﻳﺪ و ﻣﺮﺩﻡ ﺭا ﺗﺸﻮﻳﻖ ﻣﻴﻜﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﺮ ﻋﻠﻴﻪ اﻣﺮﻳﻜﺎ ﺷﻌﺎﺭ ﺑﺪﻫﻨﺪ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ اﺯ ﻛﻼﻫﺎﻱ اﻣﺮﻳﻜﺎﻫﻲ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﺪ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻫﺴﺖ ﻳﻪ ﺟﺎﻱ ﻛﺎﺭ ﻣﻲ ﻟﻨﮕﻪ

    • با سلام
      البته خانواده مسئولان اکثرا در ایران زندگی میکنند و افراد محدودی در امریکا و اروپا ساکنند
      این انتظار از همه مسئولان هست که از تولیدات امریکایی استفاده نکنند نه فقط خانواده شهید سلیمانی
      اینکه خانم سلیمانی گوشی امریکایی دستش بوده، به نظرم نشانه کم دقتی هست نه چیز دیگه ای

  105. سلام دوستان عزیز با تمام احترامی که برای حاج قاسم قائل هستم ولی به نظر من نباید دختر ایشون رو با خودش مقایسه کنید … شرایطی که سردار جوانی کرد و شخصیتش شکل گرفت رو اصلا نمیشه با این دوران مقایسه کرد … سردار سلیمانی از صفر بالید و رشد کرد تا به صد رسید … ولی دخترشون در خانواده ای رشد کرده که همیشه در کانون توجه مردم و حتی دنیا بوده … تاثیر این توجه و شخصیت بلندپروازانه زینب سلیمانی به ایشون تاثیرش کمتر از تاثیر جنگ به سردار سلیمانی نبوده … شخصیت سردار متاثر دوران سختی و فشار و فقر هست و شخصیت دخترشون متاثر از عصر تکنولوژی و سرشناسی است … با این تفکر می توان به چنین فردی ایراد گرفت حتی اگر دختر سردار سلیمانی باشد … پس وقتی در مورد این حرکت ناپسند حرف می زنیم به این فکر کنیم که زینب سلیمانی ، قاسم سلیمانی نیست … همون طور که سایر فرزندان ایشون هم راه پدر رو نرفتن راهی که راه مبارزه تا آخرین نفس هست …

    • سلام و تشکر از نظرشما
      اما خانواده شهید سلیمانی خصوصا زینب سلیمانی تا الان در مسیر انقلاب و رهبری بوده اند و تلاش میکنند با کمترین حاشیه سازی، فعالیت کنند

  106. سلام اینکه شما گفتین درکنار دختر عراقی

    این دختر عراقی نیست یک طلبه ایرانی هست که من قبلاً پیج ایشون رو داشتم

    وقتی شما به دروغ به مردم میگین که این دختر عراقیه خب چه انتظار داریم که بگین اره این گوش آیفون راست بوده و اینا

    خواهشاً تحقیق کنید
    نه اینکه دروغ بگید به مردم

    • با سلام و تشکر از دقت نظر شما
      آیدی اون خانم که اشاره شد zainab_llo@ هست
      هیچ کجای صفحه اش، اشاره ای به اینکه یک طلبه ایرانی هست نکرده و این ادعای شماست و معلوم نیست درست تشخیص داده باشید چون عکس واضحی از خودش منتشر نکرده، همیشه هم در پست ها استوری ها مثل یک کاربر عراقی می نویسه و خودش رو عراقی معرفی میکنه
      البته موضوع ما هم اثبات عراقی یا ایرانی بودن خانم کناری دختر شهید سلیمانی نیست! و شاید ادعای شما درست باشه اما موضوع این نیست.

      اینطور نوشتیم که “”اگر”” این تصویر راست هست و واقعا داره از گوشی لوکس امریکایی استفاده میکنه کار درستی نیست و بهتره که این کار رو نکنه و الا که هیچ
      به همین راحتی میشه موضعی گرفت که هم بحث اضافی پیش نیاد و هم دشمن سوء استفاده بیشتری نکنه

      ما مدیون حاج قاسم و خانواده تک تک شهدا هستیم که افتخار این سرزمینند. بحث های غیرضرور و حاشیه ای ما رو نباید مشغول کنه

      باز هم بابت نظرتون سپاسگذاریم

  107. واقعا که حقوقمون تا آخر برج نمیرسه. هی میگن باید( در برابر آمریکا مقاومت کرد. نون حلال) اونوقت کسی که گرونترین گوشی رو داره فرد عادی و معمولیه، یسری چیزا حقیقتش تلخه… فقط امیدوارم پول ما مردم بدبخت نباشه مثل منی که خودمو بزور به اخر ماه میرسونم

    • با سلام
      امیدواریم اوضاع اقتصادی برای همه مردم ایران و دیگر کشورها به بهترین شکل رقم بخوره
      این گوشی هدیه بوده و ایشون مثل سردار سلیمانی دغدغه مردم رو دارند و انشالله با دقت بیشتر در رفتار، جلوی این حاشیه سازی ها رو میگیرن

  108. کار بدی کرد
    کاش معذرت خواهی کنه

    • با سلام
      البته لازم نیست حتما معذرت خواهی بکنند
      همین معذرتخوانی خودش دوباره ادامه دادن این حاشیه بی‌مورد هست
      انشالله با دقت بیشتر در رفتار، جلوی این حاشیه سازی ها رو میگیرند

  109. ممنون از مطلب خوبتون

  110. حتما واسه ساده زیستی هنوز آموزش ندیده زیاد جوش نزنید . یواش یواش راه می افته .

  111. ۲۰ ساله دارم تو بخش خصوصی کار می کنم فقط ۳۰ میلیون تومان پول پیش خونه دارم و در حیدر آباد کرج در فقر و فلاکت زندگی می کنم . اون وقت یه عده متحجر عقب مونده سعی می کنند هر چیزی رو ماله کشی کنند و ادکلن بزنند . خدا نگذره ازتون من و امثال من که به هیچ عنوان نمی گذریم ازتون

    • با سلام
      امیدواریم اوضاع اقتصادی برای همه مردم ایران و دیگر کشورها به بهترین شکل رقم بخوره
      اما این گوشی هدیه بوده و بهتر بود که دست نمی گرفتند اما اتفاقیه که افتاده و نمیشه بیشتر از این خورده گرفت
      خانم سلیمانی مثل حاج قاسم دغدغه مردم رو دارن و انشالله با دقت بیشتر در رفتار، جلوی این حاشیه سازی ها رو میگیرند

  112. بیچاره مردم ایران بیچاره امثال من با حقوق کارگری و مستاجری هر روز زجر می کشیم به چشم زن و بچه نگاه کنیم اونوقت اینا گوشی دست گرفتن که حقوق یکسال امثال من کارگره البته اگه هیچی نخوریم کل حقوق سالیانه رو جمع کنیم شاید بتونیم بخریم . تحریم و گرانی واسه بدبخت بیچاره هاست شما دارین بیخودی توجیه می کنین

    • با سلام
      امیدواریم اوضاع اقتصادی برای همه مردم ایران و دیگر کشورها به بهترین شکل رقم بخوره
      اما این گوشی هدیه بوده و بهتر بود که دست نمی گرفتند اما اتفاقیه که افتاده و نمیشه بیشتر از این خورده گرفت
      خانم سلیمانی مثل حاج قاسم دغدغه مردم رو دارن و انشالله با دقت بیشتر در رفتار، جلوی این حاشیه سازی ها رو میگیرند

  113. این خانوم یه اشتباه کرده . به ما هم ربطی نداره پولشو از کجا آورده
    ولی از اون اشتباه وقیحانه‌تر ، اونایی هستن که سعی در ماست مالی کردن این اشتباه هستن
    یاد داستانی از پیامبر افتادم که یک مرد خلافکار پیشش اومد و گفت یه گناه رو بگو تا اونو انجام ندم
    پیامبر هم ازش خواست که دروغ نگه

    • با سلام
      البته اونهایی که دفاع و توجیه می‌کنند، نیتشون خیر هست و احساس می‌کنن داره توهینی به سردار عزیز میشه که بهتره با توجه به واقعیت ها و به صورت معقول دفاع کنیم

  114. کلا دخترا خوششون به گوشی ایفن میاد اذیتشون نکنید بذار خوش باشند ..تنک نظر نباشید . دارندکی برازندکی

  115. هدیه ۶۰, ۷۰ میلیون اخههه‍ه‍هه

    • با سلام
      بله امکانش هست و مطلب دور از ذهنی نیست

  116. از کجا معلوم این گوشیش نباشه مومن رفتار مؤمن را بنای بر صحت و سلامت می گذارد.
    مشخصات فنی Koobee X60 Pro
    ابتدا از جنجالی‌ترین بخش این گوشی، یعنی طراحی آن آغاز می‌کنیم. قاب پشتی این گوشی، کپی مستقیم از ماژول دوربین آیفون ١٢ پرو یا رندرهای منتشر شده از آیفون ١٣ پرو است. این گوشی در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود. حتی طرح پوسترهای تبلیغاتی این برند با اپل مو نمی‌زند!

    • با سلام و تشکر از دقت نظر شما
      البته تحلیل ما مبتنی بر یک “اگر” بود
      نوشتیم: خانم زینب سلیمانی به خاطر شهید سلیمانی همچین اقداماتش در «بنیاد شهید سلیمانی» بسیار قابل احترام است اما اگر واقعا از گوشی لوکس امریکایی استفاده می‌کند این رفتارش قابل قبول نیست.

  117. آدم کامنت هارو میخونه خندش میگیره! اینکه زینب خانم گوشی دارن که اندازه حقوق یکسال ما هست هم تقصیر امریکاست؟ همش میگید کار دشمنه!؟ دشمن داده این آیفون رو؟ یا اجبار کرده بخرن!؟ دقیقا حرف از کدوم دشمن میزنید.. توهم دشمن دارید بخدا، دشمن برخی مسولین هستند که ریشه مردم رو سوزاندن از فقر، لابد نظر من هم تایید نمیشه توی این سایت، طبیعیه:)

    • با سلام و تشکر از نظر شما
      در سایت صدای حوزه، به جز توهین‌ها و مطالب غیراخلاقی بقیه نظرها تأیید میشه 😎

  118. سلام وهزاران درود به روح پرفتوح سردار وخانواده عزیز تر از جان…در مورد موبایل که یک چیز شخصی هست نباید تو زندگی شخصی سرک کشید.دوما این روتوش شده ودارند نمک به زخم خانواده سردار میزنن.سوما..الان تو سالگرد دوم ابن همه خلصت های خوب از سردار..ده سال با پیکان رفت وآمد پشت چراغ قرمز ایستادن تحمل کردن درد پا وتاولها رو به جان خریدن فکر کردید چرا درد تحمل میکرد خودش رو به دکتری نشان نمیداد..تا پشت داعش ودورو دسته هاش گرم نشه..وخیلی از این چراهای دیگه..بخدا قباهت داره دیگه سر این سردار به این زلالی حرف زدن

  119. از هر چیزی بت نسازید . سردار سلیمانی سردار سلیمانی بود. زینب سلیمانی هم زینب سلیمانی. قرار نیست اینها مثل هم باشن . با گفتن مزخرفاتی مثل ( هدیه بوده خودش نخریده ) هم همه چیز رو گند تر نکنید

    • با سلام
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم در مسیر انقلاب هستند و این یک مساله حاشیه ای بود که پیش اومد

  120. در عمل باید مسلمون بود و ادعای تشیع داشت والا در ظاهر مخصوصا الان همه شدن علامه دهر کاری به اینکه ایشون‌کی هست و مدعی چی هست و…. ندارم اما ازیشون بالا تراش که خیلی مدعی ترن خیلی اوکس زندگی‌میکنن هی ولی دیگه مدگ‌بر امریکا نباید بگه وقتی جنس امریکا به نظرش خوبه.

    • با سلام
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم در مسیر انقلاب هستند و این یک مساله حاشیه ای بود که پیش اومد
      انشالله با دقت بیشتر در رفتار، جلوی این حاشیه سازی ها رو میگیرند

  121. لازم شد تا دیگه شعار ندن
    اللهم عجل لولیک الفرج

  122. خب چیکار کنه گوشی های اندرویدی اصلا به درد نمی خورن نمی تونه باهاش پز بده با سامسونگ مگه میشه پز داد بعدشم گوشی های اندرویدی هنگ هم دارن بعد اپل اصلا هنگ نمی کنه بعدشم ایشون اپل را خریدن و هر شب و روز توف تو صورت گوشی میندازن و با این کار اعتراض خود را نشان می دهند ایشون یه مبارز به تمام عیار هستن 😏

  123. چرا نباید گوشی آمریکایی داشت و با تولیدات خودشان به خودشان ضربه زد
    اکثر رسانه ها و اپلیکیشن‌ها آمریکایی و اسرائیلی هستند آیا باید خارج شد و فضا را به دشمن هدیه داد
    شما رساله های متحرک نظر ندید خیلی بهتره اگر جاهلان سکوت کنند اسلام عزیز تر از جانم و مکتب حاج قاسم خودش کار خودش را می‌کند
    آن گوشی در دست چه معنایی دارد؟
    با تولیدات خودتان و ابزار های رسانه ای خودتان هرچقدر هم پول خرج کنیم می‌خریم و بر علیه خود شما جنایت کاران تروریست آمریکایی استفاده می‌کنیم
    چیه می‌خواین با جی ال ایکس مقابله کنیم؟
    یا با مجهز ترین سلاح ها
    و تجهیزات روز دنیا
    اکثراً تمامی امکانات موبایل و کامپیوتر و … که حتی خود نویسنده دارد استفاده می‌کند آمریکایی هست.
    خب بسم الله ارزه دارید گوشی موبایل ایرانی خوب بسازید بعد تهمت و افترا و حتک حرمت کنید
    شما با شکستن حرمت دختر بزرگوار شهید آنم شهید بزرگوار قاسم سلیمانی دارید کل جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی را حرمت شکنی می‌کنید
    خدا به دادتون برسه ما این همه حجت‌الاسلام والمسلمین نیاز نداریم
    عده کثیری فقط بخاطر بیکاری رفتن لباس رسول خدا را غصب کردند ای غاصبان لباس رسول الله آن را از تن بیرون کنید
    رساله های متحرک
    #زنده_باد_زینب_سلیمانی
    امیدوارم پخش کنید نظرم را و تقطیع نکنید
    و حذف نکنید

  124. نظر من اینکه حاج آقا سلیمانی انسانی خوب و شریف.
    اما دخترشون صدرصد گمراه شدند یا ک اصلا موقعیتی بوجود اماده ک اصلا درکی از معنویات پدر نبرده اند. آیفون سیزده آمریکایی هیچ جای شکی برای اکثریت نذاشته .

  125. باسلام دوتا موضوع رومیخام عرض کنم اهل قلم نیستم که با کلمات ولغات بازی کنم طرفدار ویا متنفر از هیچ انسانی هم نیستم دوتا موضوع عامیانه هست یک بنده عوام اگر پدرم رو یک دولت ویاشخص بقتل برساند تا ابدنه محصولات اون کشور ونه حتی حاضر به دیدن شخصی باشم که پدرم راکشتن این یک ودوم اینکه اینا برمیگرده به باورهای درونی خانم سلیمانی که اصلا هیچ نگاه منفی به کشتن پدرشون توسط امریکا ندارن وگرنه ایشون بچه ۵ساله نیس که نفهمد یانداند موصوع یچیز است یاهنوز دردسگاههای این حکومت راه وطریق ماسک ونقاب زدن رو خوب یاد نگرفتن ویا اصلابراش مهم نیس که افکار عنومی دنیا چه فکری خاهد کرد یاد گرفتن که یحور خرف بزنن وحور دیگ عمل کنن البته خداوند ریا کاران را رسوا خاهد کرد

  126. ممنون ازاقای بهلول زاده که موضوع را بازوتوضیح دادند

  127. مردم بدبخت تو سطل آشغالن اینا با گوشی اپل به خدا باید برعکس بود

  128. ممنونیم از این بیانیه صادقانه و صریحتون..اگه شما حرف حق رو نمیزدین ماها هم …نبودیم میرفتیم سمت همون بی بی سی و رسانه های دیگه ببینیم اونا راستش رو چی میگن..متاسفم برا بعضی از مذهبی های متحجر که میگن حالا نمیخواست صداشو دربیارین،مردم رو فریب میدادیم که آره شایعه ست..
    زینب سلیمانی یا حق نداره خطبه های همچون حضرت زینب بخونه یا باید اول خودش همچون حضرت زینب رفتار کنه بعد اجازه ی سخنرانی های این چنینی به خودش بده..

  129. سلام
    مگه چه اشکالی داره همه میدونین اجناس آمریکایی بهترین اجناس بازار هستن خصوصا گوشی اپل که نسبت به قیمتش واقعا کارکرد عالی داره حالا ایشون پول داشته خریده چرا اینقدر بزرگش میکنید ما با دولت آمریکا مشکل داریم با مردم و تولیداتش چیکار داریم الان یه جنس ایرانی میخری دوروز دیگه باید بندازی سطل آشغال پس بهتره که پولتو جای درست مصرف بکنی

  130. سلام، به نظر من واقعاً هیچ ربطی نداره که دختر حاج قاسم سلیمانی، سرداری که تا ابد در دل ما جا دارند هستن، مگه پسر نوح نبود؟!؟!؟؟
    تازه اون پسر پیامبر خدا بود ،واقعاً متأسفم براشون نه اینکه آیفون خدا تومنی دارنه، برای اینکه دختر حاج قاسم هستند و درصورتی که مردم هموطنانشون در سختی در سیل در گرونی به سر میبرن ایشون باید قیمت تلفن همراه شون شصت میلیون باشه

  131. واقعا متاسفم برا خبرتون دنبال چی میگردید اینقدر ریز میشدید به رئیس جمهور قبلی و آقا زاده های خارج رفته اوضاع اینطور نبود اینم از خبر حوزه وای وای وای
    برید عکس اون حاج آقا های که خودرو میلیاردی سوار میشن هم بگیرید روش کار کنید حیف اون لباس مقدس تو تن بعضی آدم ها ‌‌…
    بجای اینکه تو مراسم سالگرد عزیز ترینی شهید به خودمون بیاییم ببینم چکار کنیم ما هم به. اخلاص برسیم تو هر پست ومقامی دنبال خبر های که بیگانگان اندازه کافی روش کار میکنند میرید..تفکر تفکر بصیرت بصیرت
    حتما شما هم که این خبر رو گذاشتید از اون های هستید که ……وای برا ما که خیلی عقب هستیم از شهدا

    • سلام و تشکر از نظر شما
      خدا توفیق بده که در مسیر شهدا باشیم و عاقبتمون هم با شهادت ختم به خیر بشه

  132. آرزو شهادت برای تمام فرزندان شهید سلیمانی داریم

  133. سلام بابا ول کنید برید سراغ تک تک نماینده ها همه چیزشون خارجیه و فقط هزینه دارند

  134. برای کسی که شعارش مرگ بر آمریکا هست و پدرش توسط آمریکا کشته شده، این واقعا یک عیب بزرگ است..حتی اگر ساده ترین گوشی آمریکایی رو استفاده میکرد باز هم عیب بود، چه برسه به گران ترین گوشی آمریکایی..

  135. واقعا هرکسی بگه این فتوشاپ بی ادبی بگم خودش چی فرض میکنه اما خودشو زده بخواب.اما حیف ومیل با پول مردم وخرید از کشوری به ظاهر دشمن نوعی بی احترامی به کل ملت ایران هست

    • با سلام
      البته این گوشی با پول مردم نبوده و هدیه‌ست
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم دغدغه مردم رو دارند و انشالله با دقت بیشتر، مراقب خواهند بود که این حاشیه ها پیش نیاد

  136. مقاومت فقط واسه ما مردم بیچاره است اون بالاییها همه چیزشون لوکسه خونه ماشین موبایل و……

    • با سلام
      با آرزوی رفاه و آسایش بیشتر برای مردم ایران و سایر کشورها
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم دغدغه انقلاب و مردم رو دارند و انشالله با دقت بیشتر، مراقب خواهند بود که این حاشیه ها پیش نیاد

  137. سلام از نظر من ایشون اصلا نباید یه همچین کاری کنند ولی اگر یکم منطقی فکر کنیم شاید واقعا کادو باشه به هرحال من فکر میکنم که این جور گوشی ها اصلا نباید وارد ایران بشه که بخوان بخرن و استفاده کنند .

  138. هر کس با هر اسم و رسم حقیقی و حقوقی و از هر سایتی ابتدا و به نحو زیرکانه و البته کاملاً منافقانه این خبر را منتشر کرد فقط قصد دارد زیرکانه سردار سلیمانی و خانواده ایشان را تخریب کند ، هوشیار باشیم و با شرکت در اینگونه مباحث آب به آسیاب دشمن نریزیم.
    بهترین جواب به منافق فعلاً سکوت است

    • با سلام و تشکر از نظر شما
      انشالله که با موضع‌گیری صحیح، جلوی سوء استفاده دشمنان رو بگیریم

  139. انتشار این خبر به اسم دلسوزی یک حرکت منافقانه و زیرکانه است ، بهترین عکس العمل فعلاً سکوت است

    • با سلام و تشکر از نظر شما
      انشالله که با موضع‌گیری صحیح، جلوی سوء استفاده دشمنان رو بگیریم

  140. دوستان آیفون هیچ ایرادی نداره قرار نیست مذهبی ها ازتکنولوژی استفاده نکنن

  141. ان شاالله همه افراد مخلص به شهادت برسند و خدا به شما هم افتخار بده و جزو مخلصین قرار بگیرید

    • با سلام و تشکر از دعای زیباتون
      انشالله همه آرزومندان، به توفیق شهادت نائل آیند

  142. بنظرم بسیار کامل و جامع توضیح دادین مفید بود

  143. عیب‌‌نداره‌‌مردم.ایران‌منم‌ی‌بچه‌۷‌ساله‌دارم‌به‌همون‌قرانی‌که‌شما‌میپرسدید‌امسال‌پول‌گوشی‌نداشتم‌‌بخرم‌بچه‌را‌نفرستادم‌مدرسه

    • با سلام
      با آرزوی رفاه و آسایش بیشتر برای مردم ایران و سایر کشورها
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم دغدغه انقلاب و مردم رو دارند و انشالله با دقت بیشتر، مراقب خواهند بود که این حاشیه ها پیش نیاد

  144. آخرش هم افتاد گردن آمریکا
    همه شواهد میگه که گوشی آیفون دستش آقا اشتباه کرده باید بپذیرید چرا گردن این و اون میندازید🚶

    • با سلام
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم دغدغه انقلاب و مردم رو دارند و انشالله با دقت بیشتر، مراقب خواهند بود که این حاشیه ها پیش نیاد

  145. دمت گرم ایکاش همه ی آخوندا مثل شما اول فکر کنن بعد حرف بزنن خداحفظت کنه

  146. از نظر من استفاده ایشان از هر نو گوشی و …. هیچ اشکالی نداره، نوش جانشان، ایشان استفاده نکنه په من استفاده کنم؟

  147. منظور شما از ضدانقلاب چیست؟ در فرانسه مردم پنج بار انقلاب کردند. امروز مردم از تبعیض و اختلاف طبقاتی پیشرونده نگرانند. می‌خواهند شرمنده زن و بچه‌های خود نباشند و به فکر نان و آبند. آنوقت شما برای خودنمایی باز از این واژه‌ی کلیشه‌ای ضد انقلاب استفاده می‌کنید. امروز چهره ی شیطانی متظاهرین حرام خوار که خون مردم را در شیشه کرده‌اند و حساب‌های میلیارد دلاری خارج از کشور دارند و سفره مردم را روز به روز کوچکتر می‌کنند برای همه مردم شناخته‌شده هست به راستی که اینان ضد انقلابند چون اوضاع به کامشان است.

    • با سلام
      ضدانقلاب یک واژه و مفهوم مشخصی‌ست و مصادیق مشخصی هم داره و این موضوع ربطی به کلیشه شدن نداره
      این جمله که نوشتید “چهره ی شیطانی متظاهرین حرام خوار ” به نظر ما فراگیر نیست و درصد بسیار پایینی از جامعه رو تشکیل میدن که انشالله مردم این‌ها رو به کمک الهی در گام دوم، از انقلاب تصفیه خواند کرد
      شهدا و خانواده شهدا روی چشم ما جادارند و حق زیادی بر گردن ملت ایران و قدردان اونها هستیم

  148. تویک خانواده همیشه فرزندبزرگ درالویته وبیشتر ساپورت میشده ومیشه پس طبیعیه همیشه بزرگها امکانات بیشتری دارن واسوده ترزندگی میکنن … حالاخودموم نمیتونیم برای فرزند دانشجومون یک لبتاپ بخریم که انلاین درس بخونه وپروژه هاشو ارایه بده

    • با سلام و آرزوی رفاه و آسایش بیشتر برای مردم ایران و سایر کشورها
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم دغدغه انقلاب و مردم رو دارند و انشالله با دقت بیشتر، مراقب خواهند بود که این حاشیه ها پیش نیاد

  149. به چه جرئتی اینگونه قضاوت میکنید،اصلآ اینگونه تفکر،به یک طلبه واقعی شباهت نداره،متاسفم برای نویسنده این متن سخیف،،،شما اصلا درجایگاهی نیستید که بخواهید دختر حاج قاسم رو تخریب کنید،،،خودتون مستحق این توهین ها هستید،،،

    • با سلام و تشکر از نظر شما
      شهدا و خانواده شهدا به گردن ما حق بزرگی دارند و ما مدیون شهدا هستیم
      دعا کنید دین خودمون رو به شهدا و این انقلاب ادا کنیم

  150. اخه شما ها اگه میتونستید میومدید میگفتید امام صادق حدیث داره گفته که استفاده زینب سلیمانی از ایفون ۱۳ مشکلی نداره ؛ چقدر وقیح هستید شما ها .
    خودتون رو به اون راه می زنید نمی گید که شرکت اپل به دولت آمریکا رو این کالا مالیات میده و بعدش هم دولت امریکا میزنه قاسم رو از شهید از پا درمیاره

    • با سلام
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم دغدغه انقلاب و مردم رو دارند و انشالله با دقت بیشتر، مراقب خواهند بود که این حاشیه ها پیش نیاد

  151. عرض سلام و ادب دلیل نمیشه من که سردار عزیز سلیمانی رو دوست دارم و الگوی منه دخترش هم دوست داشته باشم سردار سلیمانی بخش جدایی از ماورای خانواده ی اوست و خانواده ی او برای من جایگاهی ندارند

    • با سلام
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم دغدغه انقلاب و مردم رو دارند و انشالله با دقت بیشتر، مراقب خواهند بود که این حاشیه ها پیش نیاد
      خانواده شهدا مثل شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند

  152. سلام خدمت دوستان اصلا زینب خانم اگر همچین گوشی دستش باشه چه ربطی به پدرش داره اونم پدری که دستش از دنیا کوتاه شده .چرا اینقدر راحت قضاوت میکنیدحاج قاسم خودش رو به تمام دنیا ثابت کرد و جای هیچ حرفی نیست.البته یه عده‌ای دنبال تخریب هستن وازهر فرصتی استفاده میکنند.

  153. واقعا براتون متاسفم که با دید منفی دیگران را قضاوت می‌کنید
    در یک کلام جانم فدای خانواده سردار سلیمانی عزیزم

  154. خدایا عاقبت ما رو ختم به شهادت کن

  155. الان مثلا که چی شده آیا داشتن یا نداشتن یا مارک این گوشی چیزی تغییر میده …خوب باتکنولژی امروز باید چنین گوشی هایی دست مردم باشه …مثلا اگر یک گوشی دیگه بود چیزی تغییر میکرد ….وضعیت کنونی ملت برکسی پوشیده نیست ….یعنی ما هیچ مشکلی جز این گوشی نداریم …بیخیال این مسائل صورت مسئله امروز را پاک نخواهد کرد ….ایشون هرطور تمایل دارند رفتار کنند ….مهم مثل قدیمی که میگه اگر گوش عزیزه گوشواره هم عزیزه ……این مسائل مربوط به خود زینب سلیمانی و چیزی از ارزش های سردار کم نخواهدکرد و به احترام سردار چشم بپوشید

  156. سلام
    خیلی جالبه اینکه در مملکت ما برای هر کار اشتباهی به توجیحی هست اینکه مدیر محترم سایت در جواب دوستمون میان میگن مال بیت المال نبوده هدیه بوده مثل آقایونی که اختلاس کردن و کلی مال و اموال جمع کردن و در آخر در دادگاه میان میگن اینا همش هدیه بوده از طرف دوستان
    کمی تامل………

    • با سلام و تشکر از دقت نظر شما
      البته این مطلبی که نوشتید تهمت هست و حتما باید بابتش جوابی داشته باشید

      برخی نوشته بودند که پول آیفون از بیت المال بوده، و ما نوشتیم اینطور نبوده و یک هدیه شخصی‌ست و ربطی به بیت المال نداره

  157. سلام درسته درتاریخ کسی مثل سردار رو نداشتیم اما ما شهدای زیاد وعزیزی رو هزدست دادیم که همشون شهید شدن در سنهای مختلف
    یادم نمیخاد خانواده های هیچکدومشون نه بعدشهادت پدرشون دنبال مقام ومنصبی بودن وچیزی از انقلاب خواستن اگرم براشون درکنکور و…سهمیه ای تعیین شد با هماهنگی نظام کشور بود
    یه سوال دارم.قبل ازشهادت حاج قاسم کجابودنددختران سردار
    بعد شهادت موقعیت اجتماعی بدست اوردن وجزو کاندیدای شهر و….
    هرایرانی پیروجوان خواهان انتقام خون تمام شهیدان هستن مخصوصا حاج قاسم
    سخت نیست مقایسه خانواده شهیدی که فرزندش بعد سالیان سال هنوز نتونسته یه شعل پیدا کنه با این خانواده عزیز
    ازماست که برماست
    موفق باشید

    • با سلام و تشکر از نظر شما
      دختر بزرگ سردار مثل مردم عادی در انتخابات ثبت نام کرد و مردم بهش رای دادند و کاملا قانونی وارد شورای شهر شد.
      تا وقتی سردار در بین ما بود، شرط کرده بودند که فرزندانشون در جای خاصی منصب نداشته باشند ولی بعد از شهادت سردار با توجه به قابلیت هاشون مشغول فعالیت هستند و از این جهت ایرادی نمیشه گرفت

      ما همیشه مدیون تک تک شهدا و خانواده آن‌ها هستیم

  158. من موندم به ماچه آخه الان یکی بگه گوشی اون هرچی باشه چه ربطی به شما ها داره از جیب تو که برنداشته حق شماهارو هم که نخورده مال خودشه دوست داره آیفون داشته باشه یعنی نمیتونه آیفون داشته باشه چرا ما ایرانی ها اینقدر کوته فکریم چرا واقعا چرا ایران ما هیچ پیشرفتی نمیکنه همیشه و همه جا باید آخر باشیم چرا واقعا مال همین چیزاست دیگه
    سطح فکر پایین رشد عقلانی پایین خدایش حسود نباشید چشم خوار هم نباشید حاج قاسم خیلی واسه ما کار ها کرده واقعا خیلی واسه مردمش کشورش مردم کشور های دیگه خیلی کارا کرده حالا دخترش حق نداره یه گوشی ایفون دستش باشه ما هرچی داریم از اینا داریم ول کنید یکم به زندگی های خودتون توجه کنید به جای اینکه بدخواه هم باشید به همدیگر نظر مثبت انرژی مثبت لطف مهرانی بهم بدیم

    • با سلام و تشکر
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم دغدغه انقلاب و مردم رو دارند و انشالله با دقت بیشتر، مراقب خواهند بود که این حاشیه ها پیش نیاد.
      کاش همه به این قسمت آخر نظر شما که نوشتید “به همدیگر نظر مثبت، انرژی مثبت، لطف و مهرانی بهم بدیم” عمل کنیم
      باز هم ممنون

  159. شما غلط میکنی
    شما غلط میکنی
    غلط میکنی
    در مورد خانواده حاج قاسم که ۴۰ سال برای ناموس چون تو بی مصرف روز وشب نداشت بررسی بکنی از این دیگاه یا از اون د

    • با سلام و تشکر از نظر شما
      ما همه فدایی سردار دلها، حاج قاسم عزیز هستیم

  160. این خانوم اینقد براش دست گرفتن گوشی آمریکایی و لوکس با این قیمت عادی بوده که حتی به ذهنش خطور نکرده که اونو دست نگیره!! چیزی که برای من عادی که حقوق ۱۰ میلیونی در ماه دارم هم چیز عادی حساب نمیشه! اینکه این همه ادعا کنی که آمریکا فلان ست و حرف از مقاومت و انتقام بزنی و حتی این موضوع گوشی لوکس از مخیله ت نگذره این درد داره، این بی دردی این بی تفاوتی این سهل انگاری این از شکم حرف زدن ها درد داره

  161. امیدوارم که متن ارسال شود و اجازه اظهار نظر داده شود
    به هر حال هر اتفاقی هم بیفتد یک توجیهی برایش میکنید .از این قضیه گرفته تا سوتی ها و وعده های که دادید و توجیه کردید . مسائل اقتصادی ، هواپیمای اوکراینی ، اعتراضات مردمی که همه ی آنها کار خود ما مردم بوده و دشمنی در کار نیست و …
    پخش شود تا نظرات واقعی مردم را بشنویم !

  162. سلام اصلا دلش خواسته پولش رو داشته خریده به هیچ کس ربطی نداره ،اینقد نقد و انتقاد و اظهارنظر ،

  163. اغلب فرزندان انسانها بزرگ به راه کج کشیده میشوند،مانند پسر نوح ومثالهای فراوان درتاریخ،پس دلیل نمیشه انسان بزرگی مثل شهید سلیمانی را فراموش کنیم.شهید سلیمانی تا ابد در قلب ماست.

  164. شهید سلیمانی تا ابد درقلب ماست،اصلا اشتباه کردید فرزندان این شهید را به مردم معرفی کردید.هرکسی در این دنیا قادر به مبارزه با هوای نفس نیست.دختر این شهید هم یک انسان معمولی است که گرفتار زرق وبرق دنیاست.

  165. سلام
    انسانها به اندازه ادعایی که دارند باید زندگی کنند و ورفاهیات آنها هم باید همخوان ادعای آنها باشد اگر گوشی ایشان واقعاً آمریکایی هست اشتباه بزرگی است وبه جایگاهی که مدعی آن است یعنی زنده نگهداشتن نام پدر وادامه راه آن با این استفاده ها میسر نخواهد بود این مسئله اصلاً ربطی به حسادت ندارد بلکه از اصول پذیرفته شده مقاومت است که باید در تمام شئونات زندگی از رهنمودهای مقاومت که شهید سلیمانی داعیه دار آن بودند استفاده کرد ازجمله ساده زیستی، دشمن شناسی، مردمداری ،عبادت،ضد استکباری،و…….آنان که مدعی ادامه راه شهید سلیمانی هستند باید بکوشند که هرروز به او وآرمانهای او نزدیکتر شوند او از دیده شدن گریزان بود او از کسب مال شبهه ناک گریزان بود و…….وآنچنان بادعزت زندگی کرد که اینچین عزیز شد.راهش پررهرو

  166. درود به شرف همه انسانهای آزاده . هیچ کس در گیتی نیست که نشه ازش انتقاد کرد. امیدوارم که از کارتون برکنار نشین .

  167. بنازم آمریکا که جنساشو همه میپسندن حتی دختر شهید درود بر آمریکا که هر چی میسازه بی عیبه،کاش دولت ما هم یاد بگیره به جای دشمنی با جهان آشتی کنه و مثل آمریکا جنس باکیفیت بده دست مردمش تا مردم ایران پیشرفت کنن و توی رفاه و آسایش باشن،وظیفه دولت ساختن دنیای مردمه نه آخرتشون،بهشت و جهنم رفتن هر کسی به خودش مربوطه کی می‌خوان مسئولین ما اینو بفهمن خدا می‌دونه به اسم دین مردم رو غارت کردن ایران رو برای ایرانیا جهنم کردن خدا ازشون نگذره

  168. اگر مسلمونی نظر مخالف هارو هم پخش کن تا صدای مردم باشی

    • با سلام
      به روی چشم
      در سایت صدای حوزه، به جز توهین‌ها و مطالب غیراخلاقی بقیه نظرها تأیید میشه

  169. ما برای سردار سلیمانی به عنوان یک ایرانی وطن پرست احترام قائلیم اما دلیلی نداره چشم و گوش بسته از زینب سلیمانی برای مردم بت بسازیم. این خانم هیچ درکی از موقعیتی که داره ،نداره. شورای شهر هم هستن. خدا به داد ما برسه

    • با سلام و تشکر
      ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم در مسیر انقلاب هستند و این یک مساله حاشیه ای بود که پیش اومد و انشالله با دقت بیشتر جلوی اتفاقات این چنینی رو خواهند گرفت
      خواهر ایشون هم به صورت کاملا قانونی در انتخابات شرکت کرد و مردم بهش رای دادند.

  170. سلام چرا دختر شهید سلیمانی تاکنون جوابی یا دفاعی از خود نکرده تا جلو حرف های بی ربط مردم حرفت زن را بگیرد ایا این طلم به بابات نیست از رسانه ملی جواب دندان شکن بدهید تا ما زجر این توهمت را را نشنویم

    • با سلام و تشکر
      البته لازم نیست حتما در این مورد دفاعی بکنند
      همین معذرتخوانی خودش دوباره ادامه دادن این حاشیه بی‌مورد هست
      انشالله با دقت بیشتر در رفتار، جلوی این حاشیه سازی ها رو میگیرند
      ما باید با یک موضع‌گیری صحیح، از کنار این تهمت‌ها و موضوعات حاشیه عبور کنیم

  171. نون نمک آمریکا رو می‌خورید و مرگ بر آمریکا میگید این تکنولوژی که میگید از مغز و فکر آمریکایی هاست چقدر نمک نشناسید شما درود به همه مردم جهان ما مردم ایران با هیچ کشوری دشمنی نیستیم

    • با سلام
      موضوع اینقدر هم که شما نوشتید تند و غلیظ نیست! خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم در مسیر انقلاب هستند و این یک مساله حاشیه ای بود که پیش اومد و انشالله با دقت بیشتر جلوی اتفاقات این چنینی رو خواهند گرفت

      شهید سلیمانی و خانواده ایشون هم همینطور که نوشتید شعارشون همینه: درود به همه مردم جهان… ما مردم ایران با هیچ کشوری دشمنی نیستیم

  172. آبروی ایران رفت آمریکا پیروز شد برای گوشی مردم چی میگن

    • با سلام
      البته با یک عکس آبروی ایران نمیره!
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم در مسیر انقلاب هستند و این یک مساله حاشیه ای بود که پیش اومد و انشالله با دقت بیشتر جلوی اتفاقات این چنینی رو خواهند گرفت

  173. وای چقدر نظر اون هم برای یه گوشی این همه بازیگران این گوشی را داشتن هیچکسی صداش درنمیومد تازه شاید هم فتوشاپ باشه تهمت نزنید که برای هر تهمتی اون دنیا باید پاسخگو باشید .

    • با سلام
      از افراد شاخص انقلابی انتظار میره که این موضوعات رو رعایت کنند
      البته عکس فتوشاپ نیست و ما هم تهمتی نزدیم
      نوشتیم: خانم زینب سلیمانی به خاطر شهید سلیمانی همچین اقداماتش در «بنیاد شهید سلیمانی» بسیار قابل احترام است اما اگر واقعا از گوشی لوکس امریکایی استفاده می‌کند این رفتارش قابل قبول نیست. و الا که هیچ

  174. وای چقدر نظر اون هم برای یه گوشی این همه بازیگران این گوشی را داشتن هیچکسی صداش درنمیومد تازه شاید هم فتوشاپ باشه تهمت نزنید که برای هر تهمتی اون دنیا باید پاسخگو باشید .

  175. سلام و عرض ادب خدمت مردم عزیز
    اینکه در مورد دیگران حاشیه بسازید کار اشتباهیه
    حرمت و احترام سردار عزیز حاج قاسم رو نگهدارید خواهشمندم حرف دروغین بزارید کنار
    مادر من هنوز برای حاج قاسم اشک میریزه حالا چرا بخاطر ی گوشی ک صحت داشته باشه یا نه حرمت شکنی می‌کنید چرا آخه شما خدا رو فراموش کردید قبل از چیزی اول بالا سرتون نگا کنید بگید توبه استغفرالله
    بجای این که بشنید برای خانواده سردار عزیزمون عزیز ملت ایران حرف بسازید ۱۰صلوات بفرستید برای سردار
    درست نیس، بخدا شرم اوره جواب خوبی های پدر این دختر خانم این نیست
    من به شخصه هیچ چیز برام مهم نیس جز سردار حاج قاسم سلیمانی مرد بزرگ شهید دلسوز، و مهربان.

    • با سلام و تشکر از شما
      دقیقا حرف ما هم همین بود که این مساله ای نیست که این همه حاشیه براش ساخته بشه و با یک موضع گیری صحیح میشه از کنارش رد شد و بهانه دست دشمن نداد.
      اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  176. بعضی اوقات آنقدر مغرور می شویم که فکر می کنیم همه باید در خدمت ما باشند یادمان رفته این آبرویی که داریم از خدمت بدست آمده

  177. هرچی دوست داره داشته باشه به چه قیمتی،اگه دنبال عشق و حال بودیم که اصلا انقلاب چه معنی داشت سر خم می کردیم بزنن تو سرمون ولی مدرن باشیم

    • با سلام
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم در مسیر انقلاب هستند و این یک مساله حاشیه ای بود که پیش اومد و انشالله با دقت بیشتر جلوی اتفاقات این چنینی رو خواهند گرفت
      با یک موضعگیری صحیح باید از کنار این موضوعات گذشت

  178. دلیل نمیشه چون دختر شهید سلیمانیه باید نعوذ بالله فاطمه زهرا باشه هرکسی ممکنه به انحراف بره

    • با سلام
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم در مسیر انقلاب هستند و این یک مساله حاشیه ای بود که پیش اومد و انشالله با دقت بیشتر جلوی اتفاقات این چنینی رو خواهند گرفت.
      با یک موضعگیری صحیح باید از کنار این موضوعات گذشت

  179. گرمیراث پدر خواهی ارث پدر اموز

  180. دیدگاه خوبی بود تو پیام ها مطالبی هست که بعدا تو موارد بعدی انها رو هم بیان کنید و اینکه اشتباه اشتباه هست با صغری و کبری کردن لاپوشانی نکنیم

  181. حداقل من از این سایت انتظار حاشیه سازی و دامن زدن به اخبار کذب و شایعه را نداشتم. نمیدانم منظور و هدف از اصرار و تاکید بر جریان حزب اللهی و موضع گیری صحیح چه بود؟اگر این موضوع برای شما اینقدر با اهمیت ونیت شفاف سازی بود چرا با خود خانم زینب سلیمانی تماس نگرفتید تا جویای حقیقت باشید و بعد نتیجه را نشر دهید؟از ابزار رسانه باید صحیح استفاده کرد تایید یک خبربا استناد به گستردگی نشر در شبکه های اجتماعی و عکسهای مبهم و بدون قابلیت بزرگنمایی دقیق و گاها ساختگی در این فضای جنگ رسانه ای و خلا سواد رسانه ای نمی‌تواند تنها ملاک باشد بهر حال ما در برابر خدا مسئولیم. ومن الله التوفیق

    • با سلام و تشکر از حسن نظر شما
      این مطلبی بود که در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر شده بود و صدای حوزه خودش رو موظف به واکنش‌های صحیح رسانه‌ای می‌دونه، خصوصا در مواردی که بحث های اختلافی و درون گفتمانی پیش میاد.
      البته اول به دنبال صحت موضوع رفتیم و بعد از اطمنیان از واقعیت این مطلب کار شد؛ مثل موضوع شکایت طلاب از هنرمندان که به فاصله چند ساعت، تکذیبیه موضوع رو منتشر کردیم
      امیدواریم بتونیم به وظایفمون به درستی عمل کنیم
      مجددا متشکریم

  182. حداقل من از این سایت انتظار حاشیه سازی و دامن زدن به اخبار کذب و شایعه را نداشتم. نمیدانم منظور و هدف از اصرار و تاکید بر جریان حزب اللهی و موضع گیری چه بود؟اگر این موضوع برای شما اینقدر با اهمیت ونیت شفاف سازی بود چرا با خود خانم زینب سلیمانی تماس نگرفتید تا جویای حقیقت باشید و بعد نتیجه را نشر دهید؟از ابزار رسانه باید صحیح استفاده کرد تایید یک خبربا استناد به گستردگی نشر در شبکه های اجتماعی و عکسهای مبهم و بدون قابلیت بزرگنمایی دقیق و گاها دستکاری شده در این فضای جنگ رسانه ای و خلا سواد رسانه ای نمی‌تواند تنها ملاک باشد بهر حال ما در برابر خدا مسئولیم. ومن الله التوفیق

  183. سلام من از قبل این رو میدونستم اصلا دختر حاج قاسم این کار رو نمی کنه و اول گوشی زینب جلد سفیدی داره که مارک گوشیش سامسونگه و بعد اگر در عکس دقت کرده باشید چرا ناخونش شصتش نیست؟ چرا واقعا ؟ این دوم فتو شاپ است اینم مسیح علی‌نژاد این کار رو کرده

    • با سلام
      این عکس واقعی هست و فتوشاپ نیست!
      با اینحال موضع گیری صحیحی میشه در اینباره داشت که در متن موجوده

  184. پولداری همینه پول داشته باش راحت زندگی کن پول نداری برای یکوعده غذا شبها برو سطل زباله دنبال غذا قانون همینه دارندگی وبرازندگی ایفون ۱۳چی هست ماشین اخرین مدل سوار شو داری بخر نداری اه بکش

    • با سلام
      با آرزوی رفاه و آسایش بیشتر برای مردم ایران و سایر کشورها
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم دغدغه انقلاب و مردم رو دارند و انشالله با دقت بیشتر، مراقب خواهند بود که این حاشیه ها پیش نیاد
      ایشون زندگی ساده ای دارند

  185. درسته که دختر سردار سلیمانی هستش ولی مگه فقط این بنده خدا آیفون دسته بیش از ۹۵ درصد بچه‌ها مسولین از این گوشی‌ها و ماشینهای گران قیمت خارجی که حتی دیدن آنها برای ما امکان پذیر نیست دارند.؟.!!!
    دیدار وحساب به قیامت….. انشاءالله

    • با سلام
      با آرزوی رفاه و آسایش بیشتر برای مردم ایران و سایر کشورها
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم دغدغه انقلاب و مردم رو دارند و انشالله با دقت بیشتر، مراقب خواهند بود که این حاشیه ها پیش نیاد
      این آمار ۹۵ درصد رو از کجا استخراج کردید؟

  186. چرا با گفتن اینکه این گوشی هدیه بوده خودتان را گول میزنید.مگر ایران به لبنان کمک نمیکنه؟؟همسر زینب سلیمانی هم که لبنانی هست و ضد امریکا پس همسرشون چرا گوشیه آمریکایی خریده و هدیه داده؟مردم رو با این حرفا گول نزنیدما سکوت میکنیم چون نمیتونیم کاری بکنیم و حرفی بزنیم اگر حرفی بزنیم ضد انقلاب محسوب میشیم و خیلی راحت صدامون بریده میشه.دختره قاسم سلیمانی اول راه هست و تازه کار یه کم که تویه این دولت بیشتر کارکنه دفعه های بعد یادش میمونه که گوشیه آیفون رو بذاره منزل و در اینجور محافل گوشیه معمولی رو بیاره.

    • با سلام
      در جواب برخی که گفته بودند از بیت المال این گوشی خریداری شده، نوشتیم که این گوشی هدیه هست و شخصیه
      به هر دلیلی امکان داره این موضوع در لبنان مورد توجه نباشه و این حساسیت رو متوجه نباشن
      کی گفته “اگر حرفی بزنیم ضد انقلاب محسوب میشیم” ؟! اینطور نیست و اظهارنظر آزاده و صدای کسی بریده نمیشه

  187. دفاعیات بیخود آقایان و خانمها که علنی میخان این عکس رو حاشا کنند و توجیح بهانه های بیخودی بیارن . همین باعث کم رنگ شدن اعتماد مردم به نظام هست

  188. احسنت بشما زدی تو دهن همه این نوشته های ضدانقلابی خدا خیرت بده. زینب عزیزمون نفس نکشن چون دشمن حرف بد میزنه این داخلیا چه پروان

    • با سلام و تشکر
      البته موضع ما این بود که نباید درگیر مسائل حاشیه شد و با یک موضع‌گیری صحیح، از کنار این مسأله گذشت و با کش دادن بیشتر این موضوع، بهانه به دست دشمن نداد

  189. سلام.گوشی در دست زینب خانم تنها یک نشانه دارد وآن هم ذهن باز و فکر روشن ایشان ودور از تعصبات جاهلانه.خداوند حافظش باشد

  190. باسلام اشتباه از هر کسی باشد قابل اغماض نیست
    متاسفانه ما کار دیگری را بد میدانیم اما اگر همان کار از ما سر بزند میشود اقتضای زمان
    امیدوارم خواهر عزیزم خانم سلیمانی بیشتر دقت کنند
    چون دشمن از کوچکترین فرصت ها بزرگترین ضرباتش را خواهد زد به عشق سردار دلها
    مرگ بر شیطان بزرگ

  191. دارندگی و برازندگی خواسته بیچاره یه پز به ماگشنه ها بده مگه چیشده حالا بزرگش کردین

  192. واقعا دلم از این میسوزه که دختر سردار شهید گوشی کشوری تو دستشه که بیرحمانه سردار دلها را با شقاوت ومظلومانه به شهادت رساند و این مایه تاسفه

  193. سردار سلیمانی خدا رحمتش کنه .دیگه نمیاد .اگه فردی هم با این خصوصیات باشه .خیلی کم پیش میاد

    زینب خانوم .ای کاش .پرچم پدرت و تو دستت نمی گرفتی .حالا با این همه .چرا و علامت سوال تو دل تک تک ایرانی ها .
    تو قبر هم نزاری استراحت بکنه .

    یکم مناعت طبع داشته باش .

    وقتی ایرانی ها به خاطر آرمان و اعتقادش و ن آنقدر. از جان و دل مایه می زارن .امثال شما ……خراب ش می کنین .

    ومن الله توفیق

    • با سلام
      البته شما در نظرتون تند رفتید
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم در مسیر انقلاب هستند و این یک مساله حاشیه ای بود که پیش اومد و انشالله با دقت بیشتر جلوی اتفاقات این چنینی رو خواهند گرفت
      با یک موضعگیری صحیح باید از کنار این موضوعات گذشت

  194. از همون اولش این دختره میخواست خودش رو جا کنه
    اول که هم سردار شهید شد رفت و توی عراق عروس شد
    و خیلی هم توی حرف زدن هاش بزرگ نمایی میکرد
    به نظر من کسی واقعا با دینه که انقدر حرف نزنه و یک گوشه ای بشینه
    واقعا پیکر حاج قاسم توی قبر داره میبرزه به خاطر دخترش

    • با سلام
      این حرفهای شما تهمته برادر، شبکه های اجتماعی ذهن شما رو مسموم کرده
      دختر حاج قاسم هم مثل پدرش، در راه انقلاب و اسلام هست

  195. مگه گوشی ایفون داشتن جرمه؟ دلش خواست،بدرد کارش میخورده،مگه همتون تو خونه هاتون لبتاب و گوشی و وسیله برقی و دارو و هزار کوفت و زهرمار خارجی دیگه ندارین؟ این بنده خدا هم مثل بقیه ،هیچ ربطی هم به اینکه چه کسی هست و پدرش کی هست هم نداره
    یه مشت بیکار افتادین به هم

    • با سلام
      داشتن وسائل خارجی جرم نیست
      اما استفاده از محصولاتی که به عنوان نمادهای امریکا هستند برای افراد شاخص انقلابی مناسب نیست و دور از انتظارات مردم هست
      البته ما هم معتقدیم این یه مسأله حاشیه‌ای هست و باید با یک موضعگیری صحیح از کنار این موضوعات رد بشیم

  196. سلام من واقعا متاسفم و دلم خیلی میسوزه برای حاج قاسم که دخترش گوشی کشوری رو تو دستش گرفته که بیرحمانه سردار رو به شهادت رسوندند

    • با سلام
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم در مسیر انقلاب هستند و این یک مساله حاشیه ای بود که پیش اومد و انشالله با دقت بیشتر جلوی اتفاقات این چنینی رو خواهند گرفت
      با یک موضعگیری صحیح باید از کنار این موضوعات گذشت

  197. آقای مدیرمحترم سایت حوزه‌
    باسلام واحترام
    ضدانقلاب با انتشار یه عکس خوب شما هارا هم سر کار گذاشته ها!
    مرد حسابی!
    اصلا این عکس چه اهمیتی داره که شما اومدید دوباره به اون آب وتاب دادید؟
    به همین راحتی تو زمین دشمن بازی نکنید
    یه کم هم انتقاد پذیر باشید
    پرداختن به این بازیهای ساختگی توسط شبکه ملکه انگلیس ومنافقین
    در شان سایت شما نیست
    سردارسلیمانی را بچسبیم
    نه حواشی های ساختگی را!
    # تکثیر_ سردار_سلیمانی

    • با سلام و تشکر از نظر شما
      این مطلبی بود که در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر شده بود و صدای حوزه خودش رو موظف به واکنش‌های صحیح رسانه‌ای می‌دونه، خصوصا در مواردی که بحث های اختلافی و درون گفتمانی پیش میاد.
      اتفاقا حرف همین هست که نوشتید، مشغول به مسائل اصلی باشیم و با یک موضع‌گیری صحیح از کنار این موضوعات حاشیه رد بشیم
      بازهم تشکر

  198. سلام
    زندگی یک انسان عادی به خودش مربوطه ما نباید نظری بدیم
    گوشی خارجی برای دختر سردار سلیمانی هم به هیچ کدام از ما ربطی ندارد
    هر کسی با پول خودش هر چیزی که دوست دارد می‌خرد
    ما در طول روز ادم هایی را می‌بینیم که گوشی خارجی به دست دارند شاید چادر هم بپوشند و بسیار با ایمان باشند و از آمریکا متنفر باشند
    ولی به اونها چیزی نمی‌گوییم چرا که آنها زندگی عادی دارند
    درسته که زینب دختر سردار سلیمانیه و باید محتاط باشه ولی اونم حق داره زندگی عادی داشته باشه
    هر چیزی دلش میخواد بخره یا هرچی که میخواد بپوشه
    با خدا بودن به دله آدم هاست هدف آدم ها هم تو دلشون هست ما نباید خودمون رو درگیر قضاوت کنیم
    زینب هم میتونه با پول حلالش هر چیزی که میخواد بخره
    مثل ما که اگه ۷۰ میلیون داشته باشیم دلمون میخواد آیفون بگیریم
    پس بهتره زندگیمونو بکنیم به هدف های خودمون فکر کنیم

  199. باسلام به روح حاج قاسم عزیز
    هر وقت دلمون میگرفتاز این پلشتیها واشرافی گریها دلمون خوش بود به حاج قاسم وامثال حاج قاسم وحرفش حجت بود برامون که شیعه دنبال زندگی اشرافی نیست وواقعا از ایشون دیدیم در عمل
    تو رو خدا بعد از حاج قاسم این یه ذره اعتقاد مردمو باها بازی نکنید

    • با سلام و تشکر
      خانواده شهید سلیمانی مثل خود حاج قاسم دغدغه انقلاب و مردم رو دارند و انشالله با دقت بیشتر، مراقب خواهند بود که این حاشیه ها پیش نیاد

  200. سلام ، در دنیای امروز هیچ کس از تکنولوژی بدش نمیاد خود من هم دوست دارم از بهترین امکانات استفاده کنم ، من هم دوس دارم گاهی در جمع و عموم شادی کنم خوشحالیمو نشون بدم ولی خب موقعیت و جایگاه نمیزاره چیزی که درون میخواد باشه ، نمیدونم چرا ولی از روزی که این خبرو با توجه به عقایدی که دارم چندتا از دوستانم برام فرستادن به این عنوان که بفرما اینم دختر حاج آقا ، خیلی دوس داشتم کذب باشه ، یمقدار بیشتر مراقب باشیم همین ، الهم عجل لولیک الفرج

  201. با احترام به سخنان شما اما به نظرم گوشی آیفن داشتن مشکلی نداره حتی برای شخصی مثل زینب سلیمانی.به هر صورت هر کس اختیار مال خودش رو داره.شرکت اپل که پهپاد نفرستاده برای پدر این عزیز.ضد انقلاب که تکلیفش مشخصه و از هر فرصتی برای تخریب استفاده میکنه.
    نمیخوام بگم شما ضد تکنولوژی هستید اما به نظرم نباید طوری حرف بزنیم که انگار با تکنولوژی مخالفیم.

    • با سلام و تشکر
      حق باشماست
      اما نام های تجاری مثل آیفون، مک دونالد و … جزو نمادهای امریکایی هستند که در خدمت سیاست های دولت این کشورند و شایسته نیست افراد شاخص جبهه انقلاب از این موارد استفاده کنند خصوصا اگر کالای لوکسی باشه

  202. سلام رفتار خانواده شهدا ربطی به شهدا نداره هر کسی مسؤل رفتار خودش است.حاج قاسم یک هدف داشت شاید فرزندانش ان هدف را نداشته باشند. همانگونه که حضرت نوح با فرزندش یک هدف نداشتند. اما بهتر خانواده شهدا مراقب باشند که با رفتار خود شهدا را زیر سؤال نبرند گوشی گرانقیمت اپل و ساخت قاتلان حاج قاسم در دست فرزند حاج قاسم هیچ توجیهی ندارد حتی اگر متلق به یک نفر دیگر باشد

    • با سلام و تشکر
      همینطور هست البته خانواده شهید سلمانی هم مثل حاج قاسم در مسیر انقلاب و اسلام هستند

  203. خیلی شلوغش کرده اید؛ به زینب خانم بفرمایید بگوید اشتباه کردم ودرسدد جبران باشدوبیش ازاین هم ارزش ادامه دادن ندارد ازاین فرافکنی ها دوری کنید ماباید به فکر رفع مشکلات بدترازایندرکشور باشیم

    • با سلام و تشکر
      البته لزومی نمیبینیم حتما ایشون موضع رسمی بگیرند که دوباره دامن زدن به حاشیه هاست
      بحث ما هم همین هست که این یک موضوع حاشیه ای هست و ما باید با یک موضعگیری صحیح از کنار این موضوعات عبور کنیم

  204. بی خیال چشات ببند و بلند بگو مرگ بر آمریکا
    چون آمریکا همه چیزش خوبه ولی اسمش بده!!!

    • با سلام
      مرگ بر امریکا و استکبار جهانی، شعار همیشگی شهدا، خانواده شهدا و ماست

  205. سلام و درود خدا بر شهید همیشه شاهد سپهبد سپهبدان سرباز قاسم سلیمانی و خانواده ی محترم ایشان بویژه خواهر محترم و گرانقدرمان سردار و زینب زمانه زینب سلیمانی.آنهایی که ۱۰۰ میلیون را پول زیادی می بینند در واقع موضوع این نیست،موضوع و اصل مطلب رشک و حسادت به شجاعت است چنانچه لازم ببینم برای کوری چشم عنودان حسود چند برابر این وجه را جلوی دوربین آتیش خواهم زد تا خیالتون راحت بشه و از درد حسادت و شدت غضب مانوس اما معیوب و بی حاصل تان بمیرید.شکر خدا جهان متعلق به خداوند است و ما داریم تا آنجا که اگر دشمنان بدانند بی شک سکته خواهند زد.بمیرید عنودان

  206. سلام، خدا بهتون خیر(که رو راست صحبت کردید) و صبر(در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب و دوستان جاهل و نادان) بده
    از زمانی که این عکس رو دیدم با دو سه تا از کسانی که خبره هستن در حوزه ادیت و فتوشاپ و غیره صحبت کردم که بالقوه همه متاسفانه گفتن عکس فتوشاپ نیست
    بگذریم، یه سوال از همه داشتم، زمانی که حاج قاسم شهید شدن دیدید چه غوغایی به پا شد؟ دیدید حتی چندین نفر فوت شدن در اثر ازدحام؟ میدونید چرا؟
    چون مردم زمان شهادت ایشون حاج قاسم رو حافظ جان و ناموس ایران و ملت ایران میدونستن، اما بعد از دو سال چی؟ آیا همه‌ی اون آدم ها همچین فکری میکنن؟ خیر، چون این رفتار های انقلابی نما ها و این کار های بی فکرانه‌ی افراد منتسب به ایشون باعث شد مردم فکر کنن حاج قاسم فقط مال یه عده خاص از مردمه
    حالا یه سوال دیگه، به نظر شما ائمه، معصوم هستن؟ بله
    رهبری معصوم هست؟ خیر، رییس‌جمهور معصوم هست؟ خیر، مرجع تقلید معصوم هست؟ خیر، خب وقتی این بزرگان معصوم نیستن چرا باید یک لایه‌ی تقدس و معصومیت روی دختر حاج قاسم که مهره‌ای از مهره های مقاومت هست و هرکس دیگه ای بکشیم و هر رفتار زشت و دور از شأن انقلاب و اسلام رو به اصطلاح، ماست مالی کنیم؟
    چرا هرکسی رو انقدر بزرگ میکنیم که آبروی اون مساوی با آبروی نظام و اسلام باشه که اگر حرکتی کرد که آبروی خودش بره، آبروی نظام و اسلام هم بره و یه عده از این جریان و دین متنفر بشن؟
    بابا به هر کسی که می‌پرستید برای این دین، پیامبر و ائمه جونشون رو دادن، امام حسین خودش و همه عزیزانش رو فدا کرد، برای انقلاب هزاران انسان پاک و مخلص شهید شدن، چرا بدون فکر و منطق و صرفا بر اساس احساسات صحبت می‌کنید؟ چرا فکر می‌کنید هرکسی هر حرفی بر خلاف اصول ما( دقت کنید،ما) زد درجا میگیم بی بصیرت، ضد انقلاب و ….
    شرمنده پر حرفی کردم
    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

  207. مطلب خوبی بود.
    دفاع ضعیف و غیر منطقی از هر تخریبی بدتره

  208. با اون پاراگراف که گفتید حق به افراد شناخته نمیشه بسیار موافقم چون کلامی است از حضرت علی ع
    اما مصداق یابی آن خیلی خوب نیست که افتضاح است

  209. من هیچ قضاوتی نمی کنم خودشون باید توضیح این گوشی رو به مردم بدن

  210. در یک کلام باید گفت: خلاصه خراب کردید

  211. حاج قاسم اونقدر برای ما عزیزه که غیرتمندانه ازش دفاع می‌کنیم و حاضریم بخاطرش جان بدیم، اما برای ما ناگواره که از طرف خانواده و نزدیکان ایشون کارهایی سر بزنه که در شأن حاج قاسم نباشه، وقار و متانت و پایبندی به آرمان‌های شیعه انقلابی اون چیزی هست که ما از دختر حاج قاسم انتظار داریم، ایکاش خانواده بزرگوار حاج قاسم مواظب شأن و منزلت پدر بزرگوارشون باشند تا قلب ملت ایران جریحه دار نشه

  212. به نظر بنده هم صرف وابستگی به حاج قاسم عزیز و بی همتا دلیل بر دفاع بی منطق از فرزندانشان نمی شود . اما وابستگان این شهید بزرگوار باید شان و اعتبار ایشان را حفظ کنند و مسوولیت ددارند و خلاصه کلام این موضوع مهم است است و دختر شهید اشتباه بزرگی کرده است

  213. متاسفم واس کسایی که میدونن کار این خانم یعنی تبعیض و بازم ازش دفاع می‌کنند.اگر آمریکا بده برای همه بد باشه اگر هم اون می‌تونه و داره و ب رخ می‌کشه پس دگ زر نزنید آمریکا فلانه‌. خجالت بکشید . پدرشون قابل احترام اما خانه ای را دزد زد ، مادرش را کشتند ،پدرش را کشتند ،نسل خاموش شدند .نسل بعدی در خانه همه دزد شدند …

  214. تقریبا بخش اعظم جبهه دشمن به این مسئله پرداختن و جو رسانه ای درست کردن چون دشمنن و باید از کاه کوه بسازن.
    اما یه سوال
    به نظرتون درسته که برای مسئله به این کوچیکی که اهمیت بدین و در جهت جو دشمن حرکت کنین؟
    حداقل اگر هم نقدی میبود نباید در روز روز شهادت انتقاد ها بیان میشد.

  215. 🤔🤣

  216. جواب همه تون یک کلمه ست : به تو چه ! به شما ها چه!
    دلش میخواد. دوست داره. این زندگی شخصیش هست.
    من جای زینب خانم سلیمانی باشم از همه سایت هایی که درباره م مطلب گذاشتند و زندگی شخصی مو نقد کردند قطعا شکایت میکنم.
    این حق شکایت برای همه تون محفوظه. چه ایرانی چه خارجی.
    خانواده سردار سلیمانی بیش از آن چیزی که لازم هست دین خودشونو به ایرانی ها ادا کردند.
    آهای کسانی که در مورد زندگی شخصی زینب خانم حرف می زنید، لطف بفرمایید با چرندیات تون وقت همه رو نگیرید.

  217. با صحت و سقم موضوع کاری ندارم ولی با نظر نویسنده موافقم. ضمن اینکه اقدام دختر سردار شهید نباید به این خود سردار تموم بشه. ۲ روز دیگه ممکنه اقدام یا حرکت یا حرف نادرست دیگه ای از ایشون دیده بشه. کار زشت از هرکسی زشته. ولی منتسب به خود سردار نیست و ذره ای از فضائل، شهامتها، و اقدامات بزرگ سردار کم نخواهد شد. سردار سلیمانی صد سال دیگه هم همون حاج قاسم هست حالا هر اتفاقی میخواد از طرف سپاه قدس، خانواده او، دوستان او، سر مرقد ایشون و…. بیفته.

  218. دوستان چرا توجه نمی کنند که فرهنگ اسطوره سازی در این دیار،نتیجه اش این است که ما هیچ وقت اسطوره هایمان را خطاکار نمی دانیم.و این به تفکر منطقی ما آسیب می زند.و نمی توانیم درک کنیم که اسطوره سازی نوعی خیال پردازی ذهنی است و از عالم واقعیت فرسنگ ها دور است. نگاه ما به شهید سلیمانی و خانواده اش نیز اینگونه است.و این اشکال برداشت های ماست که این همه محمل بحث های بیهوده است.ما باید نگاه خود را به شهید و خانواده اش اصلاح کنیم نه اینکه بخواهیم از زینب سلیمانی گوشی اش را قایم کند و نگذارد کسی آن را ببیند تا خدای نکرده تصویری دیگر از او وپدرش در ذهن ما نقش ببندد.یعنی ما ناخودآگاه یا حتی آگاهانه بر طبل نفاق و ریاکاری و تظاهر می کوبیم و در عنفوان جوانی می خواهیم که او را منافق ببینیم.چرا؟

  219. با مطالعه ی اسلام میفهمیم چه بچه ت پیغمبر باشه و چه بابات پیغمبر باشه هیچ امتیازی برات محسوب نمیشه . نمونه ش پسر نوح و پدر حضرت ابراهیم . فرزند شهید سلیمانی هم باشی هیچ تضمینی وجود نداره که تو هم مثل پدرت باشی . امام خمینی یه نوه داشت . اسمش سید حسین خمینی بود . امام دستور داد سید حسین رو از مشهد تحت الحفظ بیارید تهران و اگر دست به اسلحه ش برد با تیر بزنیدش . متأسفانه مردم ما دارن اشتباه قضاوت میکنن . اصلا فرض کنید دختر حاج قاسم به راهی که پدرش انتخاب کرده هیچ اعتقادی هم نداشته باشه . اصلا مهم نیست . هر کسی مسئول اعمال خودشه . اصلا میگیم زینب سلیمانی گوشی آیفون ۱۳ داره . خب داشته باشه . این کار از ارزش های شهید سلیمانی کم نمیکنه . اما از اعتبار زینب سلیمانی کم میکنه . یکی از بزرگترین اشتباهات مردم ما اینه که فکر میکنن تو یه خانواده همه مثل هم هستن . یه خانواده ممکنه ۴ تا پسر داشته باشن که ۳ تاش تو جبهه شهید شده باشن . دلیل نمیشه که اون چهارمی هم آدم خوبی باشه . ممکنه اون چهارمی اصلا آدم خوبی نباشه و فقط به فکر رسیدن به پست و مقام باشه و وقتی هم به مقام میرسه میلیارد میلیارد اختلاس میکنه و فرار میکنه . مگه امام حسن عسگری یه برادر به اسم جعفر نداشت ؟ هر دوی اونها هم فرزندان امام علی النقی بودن . اما یکی از این فرزندان شد امام حسن عسگری . یکی از این فرزندان شد جعفر کذاب . حتی اگر امامزاده هم باشی و برادر امام هم باشی باز هم تضمینی وجود نداره که آدم خوبی باشی . خلاصه ی کلام من اینه . خانم زینب سلیمانی برای ما به هیچ عنوان معیار تشخیص حق از باطل نیست . ایشون هم ممکنه دنبال تجملات دنیایی باشه .ایشون هم ممکنه فقط در جایگاه یک دختر عاشق پدرش باشه ولی عقایدش بر خلاف عقیده ی پدرش باشه . ممکنه پدرش ساده زیست بوده ولی خودش ساده زیست نباشه . پدرش همیشه تو خط مقدرم در حال جنگیدن با دشمنان بوده . ولی خودش تو دلش بگه ای کاش پدرم یه مجاهد و رزمنده ی اسلام نبود ولی الآن زنده بود . ما تو دل خانم زینب سلیمانی که نیستیم . پس نمیتونیم انسان ها رو قضاوت کنیم . خانم زینب سلیمانی شاید واقعا گوشی آیفون ۱۳ داشته باشه . اگر واقعا از این مدل گوشی ها داشته باشه پس قطعا ایشون یه شخص بی بصیرت و بی سیاسته . بله . پدرش انسانبا بصیرتی بوده . ولی ممکنه خودش فقط در ظاهر یه دختر مؤمن و با حجاب باشه . نماز بخونه . ولی هیچی از بصیرت و مصلحت و حکمت سر در نیاره . در این شرایط اصلا مصلحت نیست یه همچین شخصیتی بیاد گوشی آیفون ۱۳ بگیره دستش . مردم عزیز . لطفا اسلامی به همه چیز نگاه کنید . ما خیلی از جهل و نادانی ضربه خوردیم . پیشاپیش کسی رو قضاوت نکنید . وقتیمیگن کسی رونباید قضاوت کرد یعنی نه به اون آدم بد بین باشید و نه خوش بین . رضا شاه هم یه دختر داشت که چادری بود . خانم صدیقه پهلوی . به خاطر اینکه آدم مؤمنی بود و حاضر به کشف حجاب نشده بود دربار پهلوی هیچوقت اون رو به رسمیت نشناخت . اگر ما بخواییم پسر رو با پدر بسنجیم . پدر رو با پسر بسنجیم . برادر رو با برادر بسنجیم . و بگیم چونرضا شاه آدم بدی بوده پس دخترش هم آدم بدی بوده . یا بگیم چون شهید فلانی آدم خوبی بوده پس لابد برادرش هم شبیه اون شهیده . که خیلی هم از نظر ظاهری شبیه همون برادر شهیدشه . اصلا این اخبار این چنینی رو نباید در موردش حرف زد . اما باید به مردم یاد داد که هر کسی رو با اعمال خودش بسنجن . من خودم میگم فلانی خیلی آدم مؤمنی بود . ولی بچه ش خیلی بی شرف بود. یا میگم فلانی خیلی بی شرف بود . ولی پسرش خیلی مؤمن و با خداست . حتی مسئولین ما هم نمیدونن باید آدمها رو قضاوت نکنن . میگن فلانی برادر شهیده . پس یه پست حساس باید بهش بدیم . این اشتباهه .نتیجه ش میشه یه عده نفوذی در نظام . مردم حزب اللهی ما از خانم زینب سلیمانی بت ساختن . فکر میکنن زینب سلیمانی همون نقشی رو برای شهید سلیمانی داره که حضرت زینب برای شهدای کربلا داشت . اصلا اینجوری نیست . اگر همچین توقعی داشته باشیمیه دفعه با یه اشتباه آبروی همه مون میره و کل باور مردم میره زیر سؤال . مردم به همه چیز بد بین میشن . اونوقت باید کلی تلاش کنی تا دوباره مردم خوش بین بشن . خانم زینب سلیمانی هیچوقت مثل پدرش نمیشه . پدرش همیشه تو میدان جهاد در حال مبارزه بوده . خانم زینب سلیمانی هم مثل خیلیاز فرزندان شهید فقط یک فرزند شهید محسوب میشه . و خوب یا بد بودنش هم بستگی به اعمال خودش داره . همه ی ما باید بینش داشته باشیم تا حزب باد نباشیم و با خبر یه آیفون ۱۳ تمام باورهامون نابود نشه .

  220. سلام چرا اینقدر مطلب رو می ییچونید. میدونید دلیل اش چه در جامعه اولا صداقت نیست دوم بیکار زیاد هست سوم. در صدا سیما به جای فروش پوشک و کفش‌های بدتر از چینی ، کمی به مردم آموزش درست زندگی کردن بدین . درست فهمیدن ، همه چیز رو به همه چیز ربط ندادن .
    اولا من خیلی نظامی گری رو دوست ندارم اما دفاع از کشور و میهن واجب هست و از تما قشر هایی که در جامعه هست از کاسب و معلم و. دانش آموز و دزد و طلبه و کارخونه دار و کارگر و و نظامیان که حرفه اتر هستند و.‌.. از تمام طیف های اجتماعی در جبهه و پشت جبهه شرکت می‌کنند و مردم نیت های خالص تری دارند و دست همه رو هم باید بوسید . سردار شهید سلیمانی هم از کارکشته ترین نیرو ها بود که تمام عمرش رو برای ایران زحمت کشید خوب انقلاب هم دست اش رو باش گذاشته و آنقدر پول داره در اختیار خانواده بذاره خوب معلومه حقوق بالایی داره . حالا خانواده هم باید لباس خوب بپوشه گوشی خوب بخره ولی حالا که تو دید مردمه و عقل مردم تو چشمشون هست و همه گرسنه هستند با تلنگری ، تمام اعتقاداتشون رنگ میبازه ، کمی باید عاقلانه تر دختر شهید ( ره ) رفتار می‌کرد ولی جرم که نکرده ، سادگی کرده ، اتفاقا از نظر شخص بنده ، خوب آدم اگه پدری چنین داره کمی هم باید برای خودش احترام بگذاره ، گوشی خوب خریده ، حالا اپل باشه ، مگه شما نمی‌خواهید برجام درست بشه هواپیماهای بوئینگ آمریکا با ضمانت بالای ۳۰ سال وارد کشور بشه مردم کمی با خیال راحت سوار هواپیما بشن . بده وسیله درست حسابی داشته باشی . چرا مسئولین و یا هر کسی میخواد خودرو ایمن خارجی و با کیفیت داشته باشه ، چون پول داره وبرای خودش اهمیت قائل هست ، البته تو جمهوری اسلامی دزد زیاد هست طرف اموال معلم های (حلال روزی) در صندوق ذخیره فرهنگیان خورده ، بعد با ته دیگ صندوق سریال شهرزاد رو ساخته و کار خودشو توجیه میکنه که کار فرهنگی انجام داده ام . خوب سریال خوبی بود . باشه حالاقاضی بیاد دست تهیه کننده رو قطع کنه تا دل معلم های بی دفاع ، که بماند نشون بدهید جمهوری اسلامی ، داره زنده میشه فقط مترسک نیست . باید انصاف داشته باشیم . قدر آدمهای زحمت کش رو بدانیم و اشتباهاتمان رو هم بپذیریم. آمریکا وقتی آمریکا شد که قانون درست اجرا شد وگرنه آمریکا آمریکا وحشی بود ، بیایید سالم زندگی کنیم و اگر فرد سیاسی هستیم به خانواده بفهمانیم ، اینجا هم رفاه داره و هم حساسیت جامعه ی هزار فرهنگ و هزاران درد بی درمان ، باید یا ساده باشیم و اگر ساده زندگی نمی‌کنیم لازم نیست ، چشم ها را به خود حساس کنیم ، اگر درست شعار می‌دهیم در کردار و رفتار هم باید همان طور باشیم چون دیگر الگوی خیلی ها شدیم چه دوست و چه دشمن ، منصفانه باید قضاوت کنیم . ممنونم از توجهتون

  221. نوش جونش گورا وجودش ایفن ۵۰ میلیونی چیزه اینها بیشر از اینها به گردن این ملت حق دارن زحمت کشیدن به اینجا رسیدن پول بیت احاله باید یه جوری خرج بشه التماس دعا

  222. اوج شعور و بصیرت و انصاف و ایمان و شرافت و صداقت و وجدان افرادی که کورکورانه و ابلهانه فقط دفاع میکنن و یه مشت شعار توخالی میدن عین طبل توخالی هستند که با تلنگری پاره میشن ….اگه راست میگین که پیرو حسینی هستید پس آزاده باشید ،تا کی و تا کجا باید شاهد حماقت و تحجر و تعصب احمقانه و بت سازی های کودن وار برخی باشیم ؟ !!! بابت جراحی اخیر ایت الله دکتر سید محرومان جناب رییسی هم عرض تبربک دارم حضور یکایک شما یک به یک یعنی یک به یک

  223. سلام و عرض ادب و درود بر شرف و غیرت شهیدان بالاخص حاح قاسم عزیزمان و اما بعد…
    ۱) دختر این شهید والا مقام یا اپل داشته یا نه
    ۲) مگه داشتن اپل گناه شرعی داره
    ۳) یعنی چون پدرش حاج قاسمه نباید گوشی اپل داشته باشه
    ۴) چجور امریکا از نفت و پسته و فرش ما استفاده میکنه افتخاره اما ما از گوشی اونا و بر علیهشون استفاده کنیم جرمه؟اتفاقا قشنگیش ایته که با سلاح خودشون به جنگ خودشون بریم ”’مثل کاریکه شهید همدانی کرد و از اغتشاش گران فتنه۸۸ ‘ مدافع حرم درست کرد
    ۵) چرا فکر میکنید انقلابی یعنی بدبخت و بیچاره و فقیر
    ۶) قران میگه نعمت های خوب برای بندگان مومنم افریدم
    ۷)به فرض اینکه فتوشاپ نیست”” اما چطور میشه که من کارگرم تو تهرانپارس خونه و ماشین و موتور ایروکس و اپل دارم ‘بعد دختر یه همچین سرداری نداشته باشه؟ خب دیگه کی میاد مسلمون شه ؟ چرا فکر میکنید باید مسلمون بدبخت باشه…عجب

  224. از کسایی که این مسِلِه رو کوچیک میپندارن خواهش میکنم .خودشونو به کوچه علی چپ نزنن …اگه زینب خانم یک فرد عادی بودند و صرفا دختر قاسم سلیمانی بودند هیچ اشکالی نداشت خیلی از فرزندان اعتقاد خانواده رو ندارند…ولی هنو سخنرانی ایشون فراموش نشده و حتی موضع گیری و حرفا و شعار های شهادت طلبانه و کاخ سفید و…ملت ایران سالهاست دارن چوب همین شعارهارو میخورن داریم تحریم میشیم و تورم داریم برای همین شعارها اصلا اینکه دقیقا آیفن تو کشور ما نمایندگی نداره دلیلیش همین شعارهاست …بعد یک همچین شخصیتی بیاد این گوشی دستش بگیره فقط یک معنی میده اون هم شعارها تو خالی و پوشالیه

  225. کی می خواهیم ما مردم ایران بیدار بشیم و بدونیم تمام اینا ریاکاری کدوم اسلام

  226. تعارف نداریم ما حزب الهی ها استاد آتو دادن به دشمنیم.
    دست نویسنده درد نکنه موضع عالی گرفتند
    دختر دیگه سردار در مهلا هم آتو داد
    من نمی‌فهمم چرا وقتی پسر ها هستند اینا باید بیان رو ؟اونا کجا می کردن خوابیدن آخه ،چرا باید رفتار غلط است خانواده رو ما ها مجبور باشیم توجیه کنیم اخه

  227. من هم به عنوان یک جوان انقلابی شرمنده و ناراحت شدم.
    شاید بازتاب ندهم. اما انتظار تغییر رفتار را ؛حتما دارم.
    مکتبی که انتخواب کردیم؛مکتب قدرتمند و حسای و دشمن داری است. باید قلبی در این مسیر حرکت کرد.
    من خودم به شخصه میتوانم بخرم. اما سرمایه را ن به جنس لوکس میدم و ن به جنس آمریکایی. این هدف ماست.
    کاش خانم سلیمانی در آینده حرکتی کند که این خش را ناپدید کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.