• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

19
زنان و فضای مجازی؛

من‌های هک‌شده!

  • کد خبر : 44069
  • 16 مرداد 1402 - 13:52
من‌های هک‌شده!
دخترک زیبای مسلمان، چون پنجه آفتاب خود را «غول چراغ جادو» می داند. ازبس، خود را در آینه‌ی کثیف رسانه تماشا کرده است از خود می‌ترسد و گمان می‌کند،هویت او همان است که رسانه نشان می‌دهد!

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام سید عبدالله هاشمی طی یادداشتیبا عنوان من‌های هک شده به بررسی ارتباط این روزهای زنان و فضای مجازی پرداخته که در ادامه می خوانیم:

دخترک زیبای مسلمان، چون پنجه آفتاب خود را «غول چراغ جادو» می داند. ازبس، خود را در آینه‌ی کثیف رسانه تماشا کرده است از خود می‌ترسد و گمان می‌کند،هویت او همان است که رسانه نشان می‌دهد.
ذهن هک شده زن امروز خود را مساوی با اندام، برجستگی ‌ها و رنگ وبوی آن معنا می‌کند.

ارزش و قیمت زن به شخصیت وکمالات او نیست،به جذابیت او در چشم تنوع طلب شهوت پرستان بی‌رحم است. نشانه هک شدن ذهن برخی زنان در جامعه امروز رمیدگی از حجاب است.درک حجاب برای ذهن های هک شده و«خوداندام‌پندار» کار سختی است.
بیچاره زنی که باید با خون دل خود را زیبا جلوه کند تا زنده بماند و هویت داشته باشد واز این رهگذر صنعت کثیف مواد آرایشی و جراحی های چندش آور پر رونق بماند و از سویی دیگر برده جنسی شهوت پرستان قرار گیرد.

در دل چنین بزم کثیفی زن از آنچه هست شاد باشد و فخر بر افلاک بفروشد که دست هر ناکسی به من می،رسد و حاضرم هم آغوش هر شیطانی شوم.
▪️اگر جلوه اندام زن فروکش کرد و چشم هرزگان سیر نشد، این زن مرده است و حیات اجتماعی خود را از دست داده است. پس ناچار است یا خودکشی کند و خودش را از حسرت دائمی و آتش اندوه درون و دیگران را از چهره لگدمال شده و درهمش راحت کند و یا در غم تنهایی و بی وفایی روزگار خودخوری کند و بسوزد و بسازد.

من‌های هک‌شده!

کسانی که ذهن خود را به رسانه شیطان سپرده اند «من‌های هک‌شده»اند. خودشان نیستند نیرویی مرموز رشته تصورات و تصمیمات آنان را به دست گرفته است. آنقدر مرموز که دچارخود پنداری شیطان شده اند. گمان می‌کند خود اوست که فحشا پسند و منفعت گریز است درحالی که اگر به خود آگاهی برسد شبیه ساحران فرعون همه کارهای با میل خود را از روی اکراه وناپسند می دانند.

پس از تکثیر «من‌های هک‌شده» در دالان تاریک آزادی،موجودی بی هویت با صورت انسان نمایان می شود. آزادی در فضای مسموم لیبرالیسم، رهایی از هویت اجتماعی است.نتیجه این بیگانگی با هویت اجتماعی «تنهایی» است.برای انسان تنها وبی‌هویت چاره‌ای جز مستی و منگی نیست.انسان نمی‌تواند در تنهایی بی‌رحمانه‌ی تمدن غرب، اهل اندیشه و خودآگاهی باشد مگر دیوانه است!
باید از خود بیگانه شد تا خوش بگذرد.
شعار زیبای آزادی شعور جوانان شرق را اسیر کرد و چون برقی چشمان آنان را زد و نتوانستند ببینند مراد تمدن غرب، آزادی جوانان از هویت اجتماعی و فرهنگ و تاریخ و پیشینه فکری جامعه‌ی خود و تکثیر«من‌های بی هویت» است.چشم بندی و هنر رسانه توانسته است با رها ساختن «من‌های بی‌هویت» آنان را اسیر خود کند و با حرکت به سمت هوس ها او را از آنچه هست غافل کنند و رابطه او با گذشته تاریخی‌اش را ازبین ببرند.

باید بدانیم که اگر«ما»بمانیم هرچند عقب مانده بهتر از این است که «من‌های تنهای متمدن» شویم.

بیشتر بخوانید:

عادت‌واره؛ جنگ شناختی ترکیبی و فضای مجازی ول

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=44069
  • نویسنده : سید عبدالله هاشمی
  • منبع : @Sahsh1367

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.