• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 6244اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

3
سردبیر شاهنشاهی کیهان اعلام کرد؛

احتمال پناهدگی ظریف به آمریکا، مسأله اینست!

  • کد خبر : 10949
  • 11 اردیبهشت 1400 - 17:08
احتمال پناهدگی ظریف به آمریکا، مسأله اینست!
امیر طاهری که از سال 51 تا 56 یعنی در بحبوحه انقلاب اسلامی سردبیر روزنامه کیهان بوده است در گفت و گویی در محل استودیوی شبکه ماهواره ای من وتو دوگانه جدیدی را در راستای دوگانه ادعایی ظریف یعنی میدان و دیپلماسی مطرح می کند.

دوگانه صدور انقلاب یا فروش نفت

امیر طاهری که از سال ۵۱ تا ۵۶ یعنی در بحبوحه انقلاب اسلامی سردبیر روزنامه کیهان بوده است در گفت و گویی در محل استودیوی شبکه ماهواره ای من وتو دوگانه جدیدی را در راستای دوگانه ادعایی ظریف یعنی میدان و دیپلماسی مطرح می کند. طاهری می گوید جمهوری اسلامی مانند دوقلویی سیامی (به هم چسبیده) هست که یک سرش می خواهد نفت بفروشد و یک سرش میخواهد انقلاب را صادر کند و برای اینکه بتواند انقلاب را صادر کند پول می خواهد یعنی نفت و اگر بخواهد نفت بفروشد باید دست از صدور انقلاب بکشد و لذا در نهایت جمهوری اسلامی بازنده خواهند بود.
به زعم طاهری صدور انقلاب اسلامی جایی به رای مردم گذاشته نشده است و مردم انتخابش نکرده اند و شهید سلیمانی هم با وجود ۵۰۰۰ شهید ایرانی در سوریه و هزنه های میلیاردی دستاوردی نداشته است و از طرفی آن سر دیگر یعنی دیپلماسی هم به سرکردگی ظریف فقط گند زده و برجامی را تصویب کرده که هر کدام از طرفین ۱+۵ هر وقت دلشان خواست می توانند بزنند زیر میز و همین کار را هم کرده اند و هیچکدام از طرف های آمریکایی و اروپایی و چین و روسیه به تعهداتشان عمل نکرده اند.

داستان تکراری انتشار فایل های صوتی/ از منتظری تا ظریف!

صحبت های این خبرنگار سابق رژیم شاهنشاهی ایران از اینرو جالب است که حاضر شده برای حفظ ظاهر منصفانه هم که شده به ناکامی برجام و عبث بودنش اعتراف کند و البته با تخطئه میدان و مقاومت، نظام اسلامی را در همه ابعاد ناکام جلوه دهد. امثال طاهری که در لندن روزگار می گذرانند اگر اندکی به وضعیت منطقه اشراف داشتند و غرض ورز هم نبودند حتما تصدیق می کردند که نظام اسلامی در جهت تقویت جبهه مقاومت و نتیجتا حفظ امنیت مرزهای ایرانی کاملا موفق بوده است و با وجود همه دست اندازی ها از آمریکایی ها تا سعودی ها و داعش و اسرائیل بخوبی توانسته آرامش و امنیت را در درون مرزهای خودش حفظ کند اما هر جا که دست دولتی های غربگرا بوده دچار ضعف و توقف و گاها عقب گرد شده است از جمله در اقتصاد و دیپلماسی!

امیر طاهری

 

ظریف می خواهد به آمریکا پناهنده شود!

طاهری در ابتدای این گفتگو به صراحت اعلام می کند احتمالا انگیزه ظریف از انتشار این فایل صوتی ایجاد مقدمات لازم برای پناهندگی به آمریکا می باشد و در واقع خواست به آمریکایی ها بگوید من میخواستم با شما باشم اما این حاج قاسم و میدانش نگذاشتند!
با اینکه این گفته ها در حد یک گمانه زنی از جانب فردی غیرمسئول می باشد اما با توجه به فاش شدن عمق اختلاف دیدگاه ظریف و مکتب مقاومت که البته بر آگاهان پوشیده نبود، احتمال رخداد فاجعه ای مثل پناهندگی وی به آمریکا و فرارش از پاسخگویی های بعدی دور از ذهن هم نخواهد بود و لازم است دستگاه های مسئول غیر دولتی حواسشان به سفرهای خارجی جناب ظریف باشد…
ویدیوی گفتگوی امیر طاهری، رئیس هیئت مدیرهٔ مؤسسه گیتستون در اروپا با شبکه من و تو:

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=10949
  • نویسنده : حمید برزگار

مطالب مرتبط

16خرداد
آنچه ظریف نگفت!
در پی اظهارات اخیر وزیرخارجه دولت حسن روحانی؛

آنچه ظریف نگفت!

15اردیبهشت
“افق نو” با دستور فوری ظریف تعطیل شد
جواد شمقدری معاون سینمایی دولت دهم مطرح کرد؛

“افق نو” با دستور فوری ظریف تعطیل شد

10اردیبهشت
تقاضای پناهندگی فرقه «لو طاهور» از ایران!
فرقه‌ای از یهودیان ارتدوکس؛

تقاضای پناهندگی فرقه «لو طاهور» از ایران!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.