• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

5

مجمع جهانی اهل بیت در محکومیت جنایت تروریستی در کابل، بیانیه‌ای صادر کرد

  • کد خبر : 12494
  • 21 اردیبهشت 1400 - 0:33
مجمع جهانی اهل بیت در محکومیت جنایت تروریستی در کابل، بیانیه‌ای صادر کرد
مجمع جهانی اهل بیت(ع) در بیانیه‌‌ای تأکید کرد: تلاشی مذبوحانه با هدف نا امن جلوه دادن کشور افغانستان و نیز نمونه‌ای از جمود، حماقت و توحش اندیشه گروه‌‌های تکفیری است.
به گزارش صدای حوزه، مجمع جهانی اهل بیت(ع) در محکومیت جنایات گروه‌های تروریستی در مدرسه دخترانه در کابل، بیانیه‌ای صادر کرد. 
 

در ادامه بیانیه مجمع جهانی اهل بیت(ع) را می‌خوانید؛

بسم الله الرحمن الرحیم
(مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا)
سوره مبارکه مائده، آیه ۳۲
 
بار دیگر دست تروریستهای تکفیری و دشمنان امنیت جمهوری اسلامی افغانستان به خون دانش آموزان مظلوم و بی دفاع مکتب سید الشهداء واقع در منطقه دشت برچی کابل آغشته شد.

این جنایت تروریستی و دردناک که به شهادت و مجروح شدن ده ها تن از دختران روزه دار و بی گناه در ماه مبارک رمضان منجر شد، تلاشی مذبوحانه با هدف نا امن جلوه دادن کشور افغانستان و نیز نمونه ای از جمود، حماقت و توحش اندیشه گروه های تکفیری است.

امروز بیش از گذشته بر همه مسلمانان واجب است که تفسیری عقلانی، اخلاقی و ظلم ستیز از اسلام ناب ارائه و تبلیغ نمایند و مقابل تعصب و خشونت ایستادگی نمایند و از همه انسان های آزاده جهان به ویژه علماء و بزرگان شیعه و سنی انتظار می رود که نسبت به این گونه حوادث موضع گیری جدی نموده و انزجار و نفرت خود را بر علیه جنایات گروه های تروریستی که نسبت به پیروان همه مذاهب اسلامی روا می دارند، اعلام نمایند.

مجمع جهانی اهل بیت(ع) این جنایت بزرگ بشری را به شدت محکوم نموده و ضمن تسلیت به خانواده محترم شهداء ، ملت و دولت کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی افغانستان، برای شهدای این حادثه رحمت و مغفرت الهی و برای مجروحان آن از درگاه الهی شفای عاجل و برای خانواده های ایشان از خداوند متعال صبر و اجر خواهان است.

این مجمع از مسئولان محترم دولت افغانستان نیز مصرّانه درخواست می نماید تا با پیگیری و بررسی لازم با عوامل این حادثه اسف ناک برخورد قاطع داشته باشند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
 
مجمع جهانی اهل بیت(ع)
۲۷ رمضان ۱۴۴۲
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=12494

مطالب مرتبط

18فروردین
ضرورت توجه به زوایای مهم ماجرای تروریستی حمله به طلاب
یادداشت معاون باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران؛

ضرورت توجه به زوایای مهم ماجرای تروریستی حمله به طلاب

17اسفند
تمرکز آمریکا بر جهان اسلام به جهت اختلاف افکنی و مسلمان کشی
آیت الله رشاد در ارتباط با حادثه تروریستی مسجد پیشاور مطرح کرد؛

تمرکز آمریکا بر جهان اسلام به جهت اختلاف افکنی و مسلمان کشی

25مهر
مردم افغانستان تنها نیستند؛ درد آن ها، درد ما و خون آن ها خون ما است/وظیفه ما سعی در ناامید کردن دشمن در ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل سنت است
آیت الله محسن اراکی در اجتماع بزرگ حوزه علمیه قم در اعتراض به جنایات تروریستی و کشتار بی رحمانه شیعیان افغانستان:

مردم افغانستان تنها نیستند؛ درد آن ها، درد ما و خون آن ها خون ما است/وظیفه ما سعی در ناامید کردن دشمن در ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل سنت است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.