• امروز : دوشنبه - ۲۸ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 18 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

8
آیت الله محسن اراکی در اجتماع بزرگ حوزه علمیه قم در اعتراض به جنایات تروریستی و کشتار بی رحمانه شیعیان افغانستان:

مردم افغانستان تنها نیستند؛ درد آن ها، درد ما و خون آن ها خون ما است/وظیفه ما سعی در ناامید کردن دشمن در ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل سنت است

  • کد خبر : 28240
  • 25 مهر 1400 - 12:31
مردم افغانستان تنها نیستند؛ درد آن ها، درد ما و خون آن ها خون ما است/وظیفه ما سعی در ناامید کردن دشمن در ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل سنت است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح کرد: ان شاءالله پیروز این میدان شیعیان و جبهه مقاومت افغانستان خواهد بود و امروز باید همگان دست یاری به سوی افغانستان دراز کنند.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، آیت الله محسن اراکی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ حوزه علمیه قم در اعتراض به جنایات تروریستی و کشتار بی رحمانه شیعیان مظلوم افغانستان که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، عنوان کرد: این دو حادثه اخیر در افغانستانل، قلب همه مردم با وجدان جهان و امام زمان(عج) را جریحه دار کرده است.

وی افزود: امروز باید جبهه حسینیان در همه جا مستحکم تر شود، این جنایت ها نشان می دهد که هنوز هم دشمنان با آل علی(ع) در جنگ هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: حوزه علمیه قم، اساتید و بزرگان با راهنمایی مراجع بزرگوار تقلید امروز در مدرسه فیضیه جمع شده اند تا اعلام کنند، اولا دشمن بداند که با این جنایت ها نمی تواند راه حسین و آل حسین(ع) را سد کند و این راه همچنان ادامه دارد.

آیت الله اراکی بیان کرد: این کشتارها ما را از مسیر مقاومت بازنمی دارد و همچنان سردار سلیمانی ها و ابومهدی المهندس ها همچنان در دامنه این امت مشغول مقاومت هستند.

وی اضافه کرد: این مقاومت تا پیروزی کامل بر آمریکای جنایتکار و اسرائیل خونخوار ادامه خواهد داشت؛ علما و بزرگان حوزه در این مدرسه فیضیه گرد هم آمده اند تا اعلام کنند که مردم افغانستان تنها نیستند؛ درد آن ها، درد ما و خون آن ها خون ما است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح کرد: ان شاءالله پیروز این میدان شیعیان و جبهه مقاومت افغانستان خواهد بود و امروز باید همگان دست یاری به سوی افغانستان دراز کنند.

آیت الله اراکی تاکید کرد: ما از حاکمان افغانستان می خواهیم نسبت به مظلومین افغانستان توجهات لازم را داشته باشند؛ ما امروز از کسانی که در این حوادث دچار رنج می شوند پشتیبانی می کنیم و از مسئولین این کشور می خواهیم امنیت مردم را تامین کنند.

وی یادآور شد: با مشارکت دادن مردم افغانستان در مدیریت و تامین امنیت، این کشور قوی تر خواهد شد و بهتر می تواند با توطئه های دشمنان مقابله کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه ،خاطرنشان کرد: در اینجا ما به آمریکا و اسرائیل جنایتکار هشدار می دهیم که صبر مسلمانان منطقه رو به پایان است و اگر دست از این جنایت ها برندارند، دست انتقام مردم آن ها را به جزای خود رسانده و پشیمان شان می‌کند.

آیت الله اراکی تصریح کرد: امروز وحدت جهان اسلام همچون همیشه یک واجب و فریضه الهی بوده و مردم افغانستان بدانند که دشمن با این گونه تفرقه ها قصد آشوب دارد؛ آنچه توطئه دشمن را در منطقه به نتیجه می رساند، تفرقه ما است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: وظیفه ما سعی در ناامید کردن دشمن در ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل سنت بوده و دشمنان برای این تفرقه، هزینه های بسیار بالایی کرده اند تا بتوانند سلطه خود را کامل کنند؛ ما هم اعلام می کنیم که این توطئه به نتیجه نخواهد رسید.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=28240
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

01تیر
حوزه غیر از سیاست چیزی نیست / همه‌ فقه ما از اول تا آخر قانونِ مدیریتِ جامعه است
مشروح سخنان آیت الله اراکی در دیدار جمعی از اساتید حوزه؛

حوزه غیر از سیاست چیزی نیست / همه‌ فقه ما از اول تا آخر قانونِ مدیریتِ جامعه است

04خرداد
ریشه برخی از انحرافات اخلاقی در سبک مسکن سازی غلط
آیت الله اراکی در دیدار با استاندار قم مطرح کرد؛

ریشه برخی از انحرافات اخلاقی در سبک مسکن سازی غلط

07اردیبهشت
پناهجویان افغانستانی قربانی اوکراینی‌ها
نژادپرستی به سبک چشم آبی‌ها؛

پناهجویان افغانستانی قربانی اوکراینی‌ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.