• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 6244اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

5
در دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه مطرح شد؛

آیت الله العظمی نوری همدانی خواستار توجه بیشتر به مشکلات معیشتی شدند

  • کد خبر : 16341
  • 02 تیر 1400 - 14:18
آیت الله العظمی نوری همدانی خواستار توجه بیشتر به مشکلات معیشتی شدند
حضرت آیت الله نوری همدانی با قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات گفتند: خدمت به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج)، کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و نیاز است در برنامه‌ریزی‌های خود بسیار با دقت و هوشیار باشید.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت و گو کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات گفتند: خدمت به سربازان حضرت ولی عصر(عج)، کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و نیاز است در برنامه‌ریزی‌های خود بسیار با دقت و هوشیار باشید.

ایشان به برخی مشکلات موجود در کشور از جمله شیوع ویروس کرونا و افزایش هزینه‌های زندگی اشاره کردند و توجه بیشتر به مشکلات معیشتی را خواستار شدند.

معظم له تأکید کردند: برای انجام برنامه‌های مناسب و مطلوب نیاز است جامعه هدف خود را به‌خوبی بشناسید و متناسب با نیازهای آنان برنامه‌ریزی کنید.

ایشان گفتند: برگزاری جلساتی با عموم طلاب همچنین با افرادی که سابقه خدمت‌رسانی دارند و این مسیر را پیموده‌اند و استفاده از نظرها و پیشنهادهای آنان می‌تواند در ارتقای فعالیت‌های شما مؤثر باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان تصریح کردند: خدمت به طلاب و روحانیون بسیار مهم است؛ لذا شما باید در مدیریت خود بسیار دقت کنید تا کسی از حقش محروم نشود و به کسی هم به ناحق مساعدت نشود.

تشریح برنامه های مرکز خدمات حوزه

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز خدمات در بخش‌های مسکن، صندوق قرض‌الحسنه، سلامت و بیمه ارائه کرد.

وی گفت: یکی از برنامه‌های جدید صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حذف ضامن برای پرداخت وام است؛ چراکه اعتقاد داریم اگر به وام گیرنده احترام بگذاریم و از او ضامن نخواهیم، وام گیرنده نیز تعهد بیشتری برای بازپرداخت وام خواهد داشت.

رئیس مرکز خدمات اجرای طرح هدفمندی خدمات را یکی از مهم‌ترین رویکردهای مرکز خدمات دانست و افزود: در این طرح مقرر شده است که طلاب حوزه علمیه تا ۱۸ سال حمایت شوند و پس از آن اگر طلبه‌ای در مسیر استادی یا اجتهاد قرار گرفت و یا اینکه به روستا و یا شهری برای تبلیغ اعزام شد مورد حمایت قرار گیرد.

وی بیان کرد: دیدار با علما و بزرگان حوزه از برنامه‌های مرکز خدمات است تا از نظرها و پیشنهادهای ایشان برای ارتقای برنامه‌های مرکز خدمات استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=16341
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

22اردیبهشت
دولت تلاش خود را در ایجاد رفاه، اشتغال و بهبود معیشت مردم به کار بگیرد
01اردیبهشت
همه مسلمانان باید اهانت به قرآن، هتک قدس و کشتار مردم افغانستان را محکوم کنند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.