• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

5
در دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه مطرح شد؛

آیت الله العظمی نوری همدانی خواستار توجه بیشتر به مشکلات معیشتی شدند

  • کد خبر : 16341
  • 02 تیر 1400 - 14:18
آیت الله العظمی نوری همدانی خواستار توجه بیشتر به مشکلات معیشتی شدند
حضرت آیت الله نوری همدانی با قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات گفتند: خدمت به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج)، کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و نیاز است در برنامه‌ریزی‌های خود بسیار با دقت و هوشیار باشید.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت و گو کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات گفتند: خدمت به سربازان حضرت ولی عصر(عج)، کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و نیاز است در برنامه‌ریزی‌های خود بسیار با دقت و هوشیار باشید.

ایشان به برخی مشکلات موجود در کشور از جمله شیوع ویروس کرونا و افزایش هزینه‌های زندگی اشاره کردند و توجه بیشتر به مشکلات معیشتی را خواستار شدند.

معظم له تأکید کردند: برای انجام برنامه‌های مناسب و مطلوب نیاز است جامعه هدف خود را به‌خوبی بشناسید و متناسب با نیازهای آنان برنامه‌ریزی کنید.

ایشان گفتند: برگزاری جلساتی با عموم طلاب همچنین با افرادی که سابقه خدمت‌رسانی دارند و این مسیر را پیموده‌اند و استفاده از نظرها و پیشنهادهای آنان می‌تواند در ارتقای فعالیت‌های شما مؤثر باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان تصریح کردند: خدمت به طلاب و روحانیون بسیار مهم است؛ لذا شما باید در مدیریت خود بسیار دقت کنید تا کسی از حقش محروم نشود و به کسی هم به ناحق مساعدت نشود.

تشریح برنامه های مرکز خدمات حوزه

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز خدمات در بخش‌های مسکن، صندوق قرض‌الحسنه، سلامت و بیمه ارائه کرد.

وی گفت: یکی از برنامه‌های جدید صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حذف ضامن برای پرداخت وام است؛ چراکه اعتقاد داریم اگر به وام گیرنده احترام بگذاریم و از او ضامن نخواهیم، وام گیرنده نیز تعهد بیشتری برای بازپرداخت وام خواهد داشت.

رئیس مرکز خدمات اجرای طرح هدفمندی خدمات را یکی از مهم‌ترین رویکردهای مرکز خدمات دانست و افزود: در این طرح مقرر شده است که طلاب حوزه علمیه تا ۱۸ سال حمایت شوند و پس از آن اگر طلبه‌ای در مسیر استادی یا اجتهاد قرار گرفت و یا اینکه به روستا و یا شهری برای تبلیغ اعزام شد مورد حمایت قرار گیرد.

وی بیان کرد: دیدار با علما و بزرگان حوزه از برنامه‌های مرکز خدمات است تا از نظرها و پیشنهادهای ایشان برای ارتقای برنامه‌های مرکز خدمات استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=16341
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

22اردیبهشت
دولت تلاش خود را در ایجاد رفاه، اشتغال و بهبود معیشت مردم به کار بگیرد
01اردیبهشت
همه مسلمانان باید اهانت به قرآن، هتک قدس و کشتار مردم افغانستان را محکوم کنند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.