• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 6242اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

6
تلاش‌ها برای برقراری مراسمات آئینی ادامه دارد؛

طرح‌های کارشناسی شده سازمان تبلیغات روی میز ستاد ملی کرونا

  • کد خبر : 8194
  • 12 فروردین 1400 - 11:30
طرح‌های کارشناسی شده سازمان تبلیغات روی میز ستاد ملی کرونا
حجت الاسلام حریزاوی معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان خود را موظف به پیگیری مطالبه به حق مردم متدین ایران و برگزاری سالم کلیه آیین‌های مذهبی در ماه مبارک رمضان می‌داند.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام روح‌الله حریزاوی معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی از ارائه طرح‌های کارشناسی شده و تجربه‌های موفق در خصوص برگزاری مراسم آئینی به ستاد ملی کرونا خبر داد و اظهار داشت: برگزاری مراسم «محرم، صفر و رمضان» با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در سال گذشته نشان از عقلانیت و مسئولیت‌پذیری جامعه متدین ایران دارد لذا القای نگرانی از انتشار بیماری در اماکن مذهبی، بی‌مورد و غیرکارشناسی است.

 

وی با تاکید بر لزوم اعتماد مسئولان دولتی به مدیریت هوشمند و فعال جامعه مؤمن و انقلابی تصریح کرد:

بر اساس طرح پیشنهادی نهاد دین، برگزاری ایمن نماز جماعت، جلسات مناجات، جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم و نیز مراسم احیا، روز قدس و نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستورالعمل‌های مصوب در مساجد و مصلا‌های سراسر کشور امکان‌پذیر است و انتظار داریم مسئولان امر نسبت به مانع‌زدایی از نشر معارف الهی و حرکت به سوی نورانی‌تر شدن جامعه اهتمام ورزند.

حریزاوی ضمن انتقاد از منع ورود زائران به مسجد جمکران در شب نیمه شعبان و ابراز تأسف از رفتار دوگانه دولت نسبت به سفر‌های تفریحی و زیارتی عنوان داشت: مردم از مسئولان، انتظار رفتاری صادقانه و مدبرانه دارند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=8194
  • منبع : خبرگزاری دانشجو

مطالب مرتبط

26مرداد
ضعف در چهار لایه مدیریت تبلیغ و فضای مجازی مثل همیشه لاغر
بررسی انتقادی کوتاه از تبلیغ امسال که شاید شنیده شود:

ضعف در چهار لایه مدیریت تبلیغ و فضای مجازی مثل همیشه لاغر

23مرداد
مصلای نماز جمعه کرج با تمام امکانات در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج خبر داد؛

مصلای نماز جمعه کرج با تمام امکانات در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.