• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 6245اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

7
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس:

نه تنها بدنبال تعطیلی کسب و کار مردم نیستیم بلکه خواستار رونق بیشتر آنیم

  • کد خبر : 20482
  • 11 مرداد 1400 - 14:49
نه تنها بدنبال تعطیلی کسب و کار مردم نیستیم بلکه خواستار رونق بیشتر آنیم
محمدصالح جوکار: با بیان اینکه باید اطلاع‌رسانی بیشتری در مورد طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی انجام می‌شد، گفت: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی نه تنها به دنبال کسب و کارهای اینترنتی نیست بلکه به دنبال فراهم آوردن توسعه این کسب و کارهاست.

به گزارش صدای حوزه، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: باید اطلاع‌رسانی بیشتر و دقیق‌تری در رابطه با این طرح صورت می‌گرفت تا مردم با حجم عظیمی از ابهامات و سؤالات در باره این طرح مواجه نشوند.

وی افزود: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی نه تنها به دنبال تعطیلی کسب و کارهای مردم نیست بلکه به دنبال آن است که زمینه‌ای را فراهم کند که این کسب و کارها در فضایی امن رونق بیشتری هم پیدا کند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: همچنین طرح مذکور به هیچ وجه به دنبال تعطیلی پلتفرم‌های خارجی نیست که در این باره باید بگویم برای مثال اینستاگرام و واتساپ به هیچ عنوان مسدود نمی‌شوند.

جوکار خاطرنشان کرد: روند کاری این طرح در مجلس به گونه‌ای بوده که نمایندگان فقط در رسیدگی به این طرح در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کرده‌اند تا طرح مذکور در یک فضای کاملا کارشناسی و تخصصی و با حضور کارشناسان ذی ربط در یک کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: از سوی دیگر مصوبه مجلس در این باره به هیچ وجه به عنوان قانون دائمی نیست و تنها به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد؛ چراکه هر طرحی که در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی در مجلس تصویب شود، یک قانون آزمایشی است و قانون دائمی باید در صحن تصویب شود.

 رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: بر این اساس پس از اجرای آزمایشی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی ایرادات آن شناخته شده و در قانون دائمی آن که در صحن مجلس تصویب می‌شود، رفع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=20482
  • منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.