• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

8
یادداشت؛

آدرس غلطی که برای حل مشکلات خوزستان می دهند!

  • کد خبر : 19590
  • 31 تیر 1400 - 12:28
آدرس غلطی که برای حل مشکلات خوزستان می دهند!
حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر: اهل مسجد و هیأت در این ایام کرونایی از گرسنه خوابیدن فقرای مظلوم جلوگیری کردند و در بیمارستان به یاری کادر درمان شتافتند. آری حاکمیت دینی هر کجا وارد شده کشور را گلستان کرده است.

به گزارش صدای حوزه، حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر طی یادداشتی در خصوص وضعیت این روزهای مردم در استان خوزستان نوشت:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

برادران عزیز، خواهران بزرگوار؛ همسنگران و مجاهدان غیور و شریف!

مبادا در بزنگاه دفاع از حق و حقیقت لحظه‌ای کوتاه بیاییم که پشیمانی پس از غفلت را از ما نخواهند پذیرفت!

قصه این است که:

در این روزها که در خوزستان عزیزمان [جان ناقابلم به فدای خاک پاکش]، بواسطه کمبودها و مشکلات فراوانی که حاصل گرمای شدید، خشکسالی و صدالبته بی‌مهری، بی‌تدبیری -بخوانید «خیانت»- و کم کاری برخی دولتمردان غربگرا و مسئولیت گریز، شاهد اعتراض به حق مردم صبور و شریف آن دیار مردان دلاور و زنان دلاورپرور، هستیم؛ شاهد خباثت، ددمنشی و لجن پراکنی اهل نفاق، مزدوران جبهه خوارج انقلاب، سلطنت طلبان و سیاهی لشکرشان «نیز» هستیم!

قلم به مزدهایی که خباثت و بی‌کفایتی جریان برآمده از آراء خودشان را بار دیگر به دیگران نسبت داده و در شیپور نحس‌شان می‌دمند که این ناکارآمدی‌ها بواسطه دیانت و حاکمیت دینی است و باز می‌خواهند کاسه کوزه را سر یاران آخرالزمانی حسین بن علی علیهماالسلام بشکنند و حاکمیت دینی را عامل همه نابسامانی‌ها معرفی کنند.

چه خوش گفت مولای غریبمان در گودی قتلگاه که : «ای شیعیان [پیروان] آل ابوسفیان وای بر شما! اگر دین ندارید [پایبند به منویات دین نیستید] و از معاد نمی‌هراسید [به قیامت ایمان ندارید]، پس آزاده باشید در زندگی دنیایتان!»

آری! امروز باید به اهل نفاق و ظلمت گفت: ای شیعیان بی‌بی‌سی، ای شیعیان آل صهیون، ای شیعیان آمریکا، ای شیعیان اتحادیه اروپا و ای شیعیان آل ابلیس! دین که ندارید، لااقل شرف انسانی داشته باشید، آزادگی هم پیشکش!

به این انسان نماها باید گفت: هر کجا پای دین در این کشور به وسط آمد، حماسه آفریده شد. اهل دین انقلاب کردند و رژیم سفاک و ننگین شاهنشاهی را سرنگون. اهل دیانت در جنگ تحمیلی نگذاشتند یک وجب خاک پاکمان اشغال شود. حاکمیت دین در بسیاری از عرصه‌های علم و تکنولوژی، کشور را در شمار رتبه‌های برتر دنیا قرار داد. اهل دیانت در تمام حادثه‌ها سینه سپر کردند و مردم سیل زده، زلزله زده، مصیبت دیده، قحطی زده، بحران زده و محرومین را یاری کردند. سربازان انقلابی حاکمیت دینی، شر داعش و داعشیان را از سر دنیا کم کردند. اهل مسجد و هیأت در این ایام کرونایی از گرسنه خوابیدن فقرای مظلوم جلوگیری کردند، در بیمارستان به یاری کادر درمان شتافتند، از جانشان دست کشیدند و اموات کرونایی را در غسال خانه‌ها غسل دادند.

آری حاکمیت دینی هر کجا وارد شده کشور را گلستان کرده است. مصادیقش را اهل انصاف خوب می‌دانند و لازم به ذکر نیست، چرا که هر چقدر هم بشمارم برخی از این قبیل‌اند که : «صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لا یَرْجِعُونَ‌؛ آنان (از شنیدن حقّ) کر و (از گفتن حقّ) گنگ و (از دیدن حقّ) کورند…»

و اما … هر زمان پای رسانه‌های ظلمت زده استکبار به میان آمد و اهل نفاق متحد شدند و سست عنصران را با سلطنت طلبان و خودباختگان همراه کردند، جمع نحسشان جمع شد و با فریب اهل غفلت و بی‌بصیرت‌ها، دولت‌های غربزده‌ای را سرکار آوردند که هشت سال، هشت سال و هشت سال، به اندازه هشتصد سال نکبت، ویرانی، بحران، تباهی و … ثمره ریاست دولت مردانشان شد و نزول بلا حاصل خباثتشان!

ای مزدوران خودفروخته بی حیا!

چرا جای جلاد و شهید را عوض می‌کنید؟!

ای شعار دهندگان «نه غزه، نه لبنان؛ جانم فدای ایران»، جان شما در راه شیطان فدا شده و نمی‌دانید که مصداق میت الاحیاء اید!

حاج قاسم و ابومهدی ما، این سربازان بی ادعای رهبر عظیم الشأنمان، هم جان نثار قرآن کردند و هم جان فدای ایران!

ای ظلمت پیشگان همیشه طلبکار!

بدانید که حربه‌هایتان زنگ زده و عده‌ای مثل خودتان را فریب می‌دهید که ده‌ها هزارتان و صدها هزارشان به قدر لنگه کفش کهنه سیدالشهدای مدافعان حرم نمی‌ارزید و …

و بدانید که به وعده رهبر عزیزتر از جانمان، امام خامنه‌ای ارواحنا فداه، ایمان داریم، چرا که وعده او همان وعده خداوند منان در قرآن است که خوش فرمود: «آینده از آن حزب اللهی‌هاست؛» و به دست همین حزب اللهی‌ها به زودی مردم مؤمن، شریف و ولی نعمتان این نظام مقدس، طعم خوش حیات طیبه را خواهند چشید و بیرق برافراشته ایران اسلامی را به دست ولی الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء خواهند سپرد!

آری با «یا حسین، یا حسین» به این مقصد خواهیم رسید؛

به کوری چشمتان!

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=19590
  • منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.