• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 6241اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

4
آیت‌الله رئیسی:

اولویت مسئولان استانی حضور در منطقه زلزله زده سی سخت باشد

  • کد خبر : 3260
  • 02 اسفند 1399 - 9:32
اولویت مسئولان استانی حضور در منطقه زلزله زده سی سخت باشد
رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان استانی اولویت را در حضور در منطقه زلزله زده سی سخت بدانند و خدمت رسانی به آنان را دنبال کنند.

به گزارش صدای حوزه، آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در فرودگاه یاسوج با بیان اینکه حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد را توفیقی می‌دانم، گفت: ۲۵ نفر هیات همراه ما در یک ماه گذشته شرایط استان را بررسی کرده اند.

رئیسی افزود:این حضور به خاطر همین جلسات و بررسی‌ها بوده و ابتدا با همکاران و سپس با مسئولان استانی در شورای اداری مباحث مربوط به استان مطرح می‌شود.

وی نشست نهایی سفر یک روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد را با شورای قضایی دانست و بیان کرد: مسائلی را که بتوانیم در استان حل و برخی مسائل را نیز در کشور بررسی و حل خواهیم کرد.

آیت‌الله رئیسی گفت: ادای احترام می‌کنم به شهدای عالی قدر استان و البته استان کهگیلویه و بویرحمد از استان‌هایی است که شهدای عالی قدری تقدیم انقلاب کرده است.

رئیس قوه قضائیه با گرامی داشتن یاد و خاطره مرحوم آیت الله ملک حسینی نماینده فقید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: یاد ایشان را گرامی می‌داریم و برای ایثارگران و جانبازان استان هم طلب عافیت می‌کنم.

آیت‌الله رئیسی به حادثه تلخ زلزله سی سخت مرکز شهرستان دنا هم اشاره و بیان کرد: این زلزله همه را نگران و البته الحمدالله، اقداماتی برای امداد رسانی از سوی مسئولان استانی و ملی شده و از طریق رسانه ملی آن را دنبال می‌کردم.

وی گفت: از استاندار و مدیران خدمت رسان می‌خواهم حضور و پیگیری در منطقه اولویت آنان در امروز باشد و البته ما از حضور این عزیزان تشکر می‌کنیم.

آیت‌الله رئیسی افزود: از آنان می‌خواهم اولویت را در حضور در منطقه زلزله زده سی سخت بدانند و خدمت رسانی به آنان را دنبال کنند.

وی بیان کرد: امیدوارم خداوند به همه آنان صبر دهد و به ما توفیق دهد زندگی آنان را هرچه زودتر سامان بدهیم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=3260
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.