• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 6245اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

7
آیت الله مجتهد شبستری؛

قهر کردن از انتخابات قطعاً باعث رفع مشکلات نمی‌شود

  • کد خبر : 15785
  • 26 خرداد 1400 - 14:07
قهر کردن از انتخابات قطعاً باعث رفع مشکلات نمی‌شود
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با نیامدن به پای صندوق‌های رأی و رأی ندادن مشکلی را حل نمی‌کند بلکه مردم با حضور و انتخاب دولت تحول خواه است که می‌توانند مشکلات اقتصادی، فرهنگی و تبعیض را حل و با فساد مبارزه کنند.

به گزارش صدای حوزه، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور مردم پای صندوق‌های رأی و مشارکت در انتخابات را از مصادیق بارز مردم سالاری برشمرد و اظهار داشت: شرکت مردم در انتخابات به هر میزان گسترده‌تر و پرشورتر باشد قطعاً پشتوانه بزرگی برای نظام به شمار خواهد آمد و نشانگر اقتدار ملی خواهد بود.

 آیت الله محسن مجتهد شبستری ادامه داد: بخصوص در شرایطی که دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و اسرائیل که مردم را به ترک حضور و عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند حضور مردم عزیز و آگاه پاسخ دندان‌شکنی خواهد بود برای این یاوه‌گویی‌ها و خصومت‌هایی که دشمن علیه ملت ایران نشان می‌دهد.

وی مشارکت بالا در انتخابات را از نظر بین‌المللی بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، عظمت ملت ایران را به نمایش می‌گذارد و مشارکت بالا، بیانگر وفاداری ملت به نظام است.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات برای فرد منتخب اسباب دلگرمی است، تصریح کرد: مشارکت بالای مردم باعث می‌شود منتخب ملت احساس کند اکثریت مردم در حمایت از او به میدان آمدند و با فعالیت‌های بیشتر و روحیه قوی‌تر وارد صحنه فعالیت‌ها شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت با تاکید بر اینکه قهر کردن از انتخابات قطعاً باعث رفع مشکلات نمی‌شود، اظهار داشت: مسلم است در کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری وجود دارد ولی با نیامدن به پای صندوق‌های رأی و رأی ندادن مشکلی را حل نمی‌کند بلکه مردم با حضور و انتخاب دولت تحول خواه است که می‌توانند مشکلات اقتصادی، فرهنگی و تبعیض را حل و با فساد مبارزه کنند.

وی به معیارهای انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: معیارهای فرد اصلح در قانون اساسی آمده است و بر اساس قانون اساسی رئیس جمهور باید شخصیتی مدیر و مدبر باشد، همچنین مقام معظم رهبری بارها صفات رئیس جمهور اصلح را بیان فرمودند و تاکید داشتند که رئیس جمهور اصلح باید انقلابی، عدالت خواه، جهادی و ضد فساد باشد و این کلام معظم‌له برای همه ما حجت شرعی است و در انتخابات ۲۸ خردادماه باید به این معیارها توجه داشته باشیم.

آیت الله مجتهد شبستری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم ۲۸ خرداد مردم غیور و آگاه با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح رسالت انقلابی خود را ایفا کنند و بار دیگر با مقام شامخ ولایت و امام بزرگوار، شهدای عالی مقام بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت نموده و آینده‌ای درخشان برای کشور رقم بزنند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=15785
  • منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط

12اسفند
پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم
به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات منتشر شد؛

پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

12اسفند
آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات
حجت الاسلام محسن مهدیان طی یادداشتی بررسی کرد؛

آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.