• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

5

گزارشی از دیدار سردار اشتری با مراجع و علما

  • کد خبر : 7552
  • 05 فروردین 1400 - 15:19
گزارشی از دیدار سردار اشتری با مراجع و علما
سردار اشتری در سفر قم با حضرات آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی، سبحانی، جوادی آملی، علوی گرگانی و آیت الله سعیدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش صدای حوزه، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی که امروز و به مناسبت سال نو به قم سفر کرد و ضمن زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با برخی از مراجع عظام تقلید و علما دیدار و کفت‌وگو کرد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار گفت: نیروی انتظامی زحمات زیادی را متحمل می شود و توجه حضرت ولیعصر (عج) برای این نیرو کم نیست، موفق و موید باشید.

این مرجع تقلید اظهار داشت: من دعا گوی شما هستم، موفق باشید و توفیق خدمت داشته باشید. ان شاء الله بتوانید به بندگان خدا رسیدگی کنید مخصوصا اشخاص ضعیف مورد توجه باشند که این خیلی اجر و ثواب دارد.

کار پلیس بسیار با عظمت است

حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار با فرمانده ناجا اظهار داشت: کار پلیس بسیار با عظمت است؛ چون امام سجاد(ع) می فرمایند «بالاترین عبادت خدمت به مردم است» و بنابراین خدمت شما در درجه اول قرار دارد. امام صادق (ع) نیز می فرماید سه چیز مردم به آن محتاج هستند؛ اول امنیت که سرلوحه کار شما است و شامل امنیت مالی، فکری و سیاسی می شود، دوم اجرای عدالت و سوم فراوانی و ارزانی نعمت است، تا مردم در مضیقه نباشند و خداوند شما را توفیق داده در این سه چیز تلاش می کنید.

این مرجع تقلید با بیان اینکه در روایات تاکید فراوانی بر شناخت زمان شده است، تصریح کرد: امام صادق (ع) می فرمایند «عاقل کسی است که زمان خود را بشناسد»، زمان یعنی شناخت حوادث و فتنه ها و این مهم توفیق می خواهد.

همه مسئولان برای مهار گرانی دست به دست هم دهند

حضرت آیت الله سبحانی امنیت کشور را به برکت توجه حضرت ولیعصر (عج) و زحمات سربازان جان برکف نیروی انتظامی دانست و گفت: خداوند شما را در راه موفق و موید بدارد. امنیت بزرگترین نعمت است، باید کوشش کنید کارخانه های مولد، تعطیل نشود و دستگاه قضائی هم نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشد.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به گرانی برخی کالاها بیان داشت: باید همه مسئولان دست به دست هم بدهند و گرانی را مهار و قیمت ها را تثبیت کنند. البته این به آن معنا نیست که مسئولان کار نمی کنند، دولت تلاش خود را می کند اما باید قیمت ها تثبیت و وحدت رویه در کارها وجود داشته باشد.

مسئولان باید قدردان نیروهای ناجا باشند

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به خدمت رسانی شبانه روزی نیروی انتظامی، گفت: مسئولان مربوطه باید از عزیزان ناجا تقدیر کنند و این نیرو نباید با سایر دستگاه ها سنجیده شود و کارکنان آن باید همواره دلگرم باشند چون امنیت کشور به دست آنها حفظ می شود.

این مرجع تقلید افز.د: خوشحالی کارکنان ناجا خوشحالی خداوند است و خداوند رضایت خود را در رضایت مخلوق قرار داده است. خدا را شکر می کنیم که فرماندهی ناجا به دست شما (سردار اشتری) داده شده است. ان شاء الله در خدمت به نظام و امام زمان (عج) موفق باشید.

تشکیل کارگروهی در ناجا به منظور تحقق شعار امسال

سردار اشتری نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های ناجا، گفت: نیروی انتظامی در تمام ایام سال ماموریت های زیادی اجرا می کند؛ این ماموریت ها تعطیل بردار نیست و کارکنان ناجا مدام در حال خدمت رسانی هستند. کارکنان از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین در آماده باش هستند ان شاء الله بتوانیم در این مدت خدمتگزار خوبی برای مردم باشد.

فرمانده ناجا با اشاره به شعار امسال «تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها» اظهار داشت: هر کس باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد ما در ارتباط با این شعار در ناجا کارگروهی تشکیل دادیم تا این شعار محقق شود، در بحث مبارزه با قاچاق کالا و تامین امنیت برای سرمایه گذاران برنامه هایی در دستور کار نیروی انتظامی قرار خواهد داشت.

 گفتنی است، دیدار با حضرات آیات مکارم شیرازی و جوادی آملی و آیت الله سید محمد سعیدی در دیگر برنامه‌های امروز فرمانده نیروی انتظامی است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=7552

مطالب مرتبط

22اردیبهشت
دولت تلاش خود را در ایجاد رفاه، اشتغال و بهبود معیشت مردم به کار بگیرد
01اردیبهشت
همه مسلمانان باید اهانت به قرآن، هتک قدس و کشتار مردم افغانستان را محکوم کنند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.