• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 6243اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

4

بازتاب حرف قطعی ایران برای بازگشت به برجام در شبکه‌های اجتماعی

  • کد خبر : 2210
  • 21 بهمن 1399 - 11:36
بازتاب حرف قطعی ایران برای بازگشت به برجام در شبکه‌های اجتماعی
نتیجه رصد شبکه‌های اجتماعی توسط دیتاک نشان می‌دهد کاربران بسترهای مختلف با استفاده پرتکرار از هشتگ‌های حرف قطعی، انقلاب مردم، برجام، جریان تحریف و لبیک یا خامنه‌ای از موضع اعلام شده حمایت کرده‌اند.

به گزارش صدای حوزه، معصومه نصیری کارشناس رسانه در یادداشتی به بازتاب فرمایشات اخبر رهبر معظم انقلاب در شبکه‌هاب مجازی پرداخته است که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

«حرف قطعی» کلیدواژه پرتکرار روز گذشته کاربران در شبکه‌های اجتماعی بوده است؛ نکته‌ای که برگرفته از سخنرانی رهبر معظم انقلاب و ناظر بر تنها شرط ایران برای بازگشت به برجام یعنی برداشتن تمام تحریم‌ها و راستی آزمایی تحقق آن خارج از حرف و روی کاغذ بوده است.

موضعی که بیش از هر چیز نشان از خوش عهدی ایران (https://t.me/DataaKcom) و بدعهدی طرف‌های دیگر برجام دارد و همین دست برتر جمهوری اسلامی در این بخش است.

نتیجه رصد شبکه‌های اجتماعی توسط دیتاک نشان می‌دهد کاربران بسترهای مختلف با استفاده پرتکرار از هشتگ‌های حرف قطعی، انقلاب مردم، برجام، جریان تحریف و لبیک یا خامنه‌ای از موضع اعلام شده حمایت کرده‌اند.

کاربران توییتر با ۹۳۹ پست در ساعت، ۲۱٫۷ هزار توییت، ۱۹٫۶ هزار ریتوییت و ۷۹٫۷ هزار لایک به کنشگری در این‌باره پرداخته‌اند.

توییت «آن طرفی که حق شرط گذاشتن در برجام را دارد ایران است چون به همه تعهدات عمل کرد، نه آمریکا و سه کشور اروپایی که کل تعهدات را زیر پا گذاشتند.

اگر می‌خواهید ایران به تعهدات برگردد آمریکا باید همه تحریم‌ها را لغو کند و ما راستی آزمایی کنیم و ببینیم درست است. آن‌وقت به تعهدات برمی‌گردیم.» منتشر شده توسط دفتر رهبر معظم انقلاب با ۱۱٫۵ هزار لایک و ۴٫۵۱۳ هزار ریتوییت پرلایک‌ترین و بازنشرشده‌ترین محتوا در بستر توییتر بوده است.

در بستر خبر ۱۱۷ خبر به این موضع صریح و قاطع ایران پرداخته‌اند. ۶۳ محتوا در پایگاه‌های خبری، ۴۶ محتوا در خبرگزاری‌ها و ۸ محتوای روزنامه‌ها به موضوع حرف قطعی ایران و شرط بازگشت ایران به برجام اشاره داشته‌اند.

۱٫۹ هزار پست، ۴٫۸ میلیون بازدید و ۸۰ پست در ساعت که بیشتر آن پست‌های عکسی بوده‌اند، نتیجه فعالیت کاربران در فضای تلگرام در این باره بوده که کلیدواژه‌های حرف قطعی، برجام، تیتر یک، مهم، فوری و تحریم‌ها بیشترین کلمات مورد استفاده توسط اهالی تلگرام را به خود اختصاص داده است.

محتوای کانال خبرفوری با تیتر «حرف قطعی امروز رهبر انقلاب درباره تحریم‌ها» و ارائه محورهای مهم سخنرانی رهبری دراین‌باره با ۱۵۹٫۱۲۱ هزار بازدید پربازدیدترین محتوای فضای تلگرام بوده است.

موضع قاطع و عزتمندانه جمهوری اسلامی برای بازگشت به برجام و حمایت کاربران از این موضع نشانگر عزم جدی جهت تامین منافع ۱۰۰ درصدی ملت ایران است.

حالا ایران آن‌قدر قوی شده است که بتواند برای قدرت‌های دنیا شرط بازگشت به یک تعهد بین‌المللی را تعیین کند، قدرتی که برساخته از توان داخلی، خوش عهدی و ایجاد بازدارندگی در حوزه‌های مختلف است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=2210

مطالب مرتبط

29اردیبهشت
ایران مقابل آمریکا پیروز شده است
اعتراف جالب مشاور ترامپ پس از 41 سال؛

ایران مقابل آمریکا پیروز شده است

24اردیبهشت
گذشت زمان به ضرر اروپا و آمریکاست/ بورل پیشنهاد جدیدی نداشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.