• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 6244اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

5
حجت الاسلام احتشام در گفت و گو با صدای حوزه مطرح کرد؛

۲۸ خرداد روز پیروزی پابرهنگان بر مرفهین بی درد بود/ وفاق ملی تنها در چارچوب ارزش های انقلاب ارزشمند است

  • کد خبر : 16613
  • 05 تیر 1400 - 15:35
۲۸ خرداد روز پیروزی پابرهنگان بر مرفهین بی درد بود/ وفاق ملی تنها در چارچوب ارزش های انقلاب ارزشمند است
امام جمعه موقت کاشان بابیان اینکه وفاق ملی تنها زمانی ارزشمند است که در چهارچوب ارزش‌های انقلاب باشد ، اظهار داشت: اگر منظور از وفاق ملی، تبدیل دولت به شرکت سهامی است، این امر یک تهدید بزرگ است.

حجت‌الاسلام علی احتشام استاد حوزه و دانشگاه و امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار صدای حوزه، با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی اولین قدم برای استبداد زدایی از کشور ایران بود، گفت: با پیروزی انقلاب، یکی از مهره‌های اصلی استکبار جهانی از طریق اضمحلال سلطنت شاهنشاهی به زباله دان تاریخ پیوست.

عملکرد غرب زدگان؛ مانع ساختار سازی اسلامی

امام جمعه موقت کاشان عنوان کرد: پس از انقلاب مردم ایران در سال ۵۷، نیاز به انقلاب بزرگتری بود تا ریشه شیطان بزرگ خشکانده شود؛ فتح لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام این هدف را محقق کرد و به تعبیر امام خمینی(ره) تبدیل به انقلابی بزرگتر از انقلاب اول شد.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی نیازمند تسری حقیقت اسلام ناب در دو بعد فرهنگی و اقتصادی در جامعه بود تا از این طریق ساختارهای نظام اسلامی به وجود بیاید اما به خاطر عملکرد غرب زدگان این ساختارها آنطور که باید و شاید ایجاد نشد و اهداف امام خمینی(ره) برای حمایت از پابرهنگان به طور کامل محقق نشد.

۲۸ خرداد؛ روز پیروزی پابرهنگان بر مرفهین بی درد

حجت الاسلام احتشام با بیان اینکه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ روز بزرگ پیروزی دوباره اسلام ناب بر اسلام آمریکایی بود، اظهار داشت: در این روز مردم با رای خود امیدها برای ایجاد ساختارهای اسلامی در بعد اقتصادی و فرهنگی را زنده کرده و زمینه را برای تغییر شرایط به نفع محرومی ایجاد کردند.

امام جمعه موقت کاشان به شانتاژ های صورت گرفته در خصوص شخصیت آیت الله رئیسی در روزهای گذشته اشاره کرد و افزود: حال که استکبار جهانی و محور عبری، عربی و غربی خود را در انتخابات ۱۴۰۰ شکست خورده می بیند، رو به فضاسازی منفی علیه منتخب مردم آورده است.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز کرد: ملت ایران با مشارکت نزدیک به ۵۰ درصدی و رای دادن به نامزدی که مظهر اسلام ناب و مبارزه با اسلام آمریکایی است، لیبرال ها و طرفداران اسلام مرفهین بی درد را شکست دادند؛ از این رو تمام تلاش استکبار جهانی در جهت اخلال در فعالیت دولت آینده قرار گرفته است.

حجت الاسلام احتشام گفت: در شرایط کنونی همه باید یاری گر رئیس جمهور منتخب مردم باشیم تا دشمنان بفهمند که ارکان نظام اسلامی در مسیر حقیقی خود قرار گرفته و آرمان‌های انقلاب اسلامی به زودی محقق خواهد شد.

دولت شرکت سهامی نیست؛ وفاق ملی تنها در چارچوب ارزش های انقلاب

امام جمعه موقت کاشان بحث های مطرح شده در خصوص تشکیل دولت وفاق ملی را مورد توجه قرار داد و افزود: اگر وفاق ملی در چارچوب شاخص های اسلام ناب صورت گرفته و در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی باعث تقویت ارکان انقلاب شود، زمینه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و مبارزه با جهان خواران را فراهم آورد، و این میتواند یک فرصت تلقی شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که وحدت کلمه از جمله مطالبات امام خمینی(ره) از ابتدای انقلاب اسلامی بوده است، عنوان کرد: وفاق ملی تنها زمانی ارزشمند است که در چهارچوب ارزش‌های انقلاب باشد اما اگر این وفاق در چارچوب افراد و جریان های سیاسی تعریف شود، بسیار خطر آفرین خواهد بود.

حجت‌الاسلام احتشام، وفاق در قالب نفاق را یک خطر جدی برای کشور دانست و گفت: اگر منظور از وفاق ملی تبدیل دولت به شرکت سهامی است، این امر تهدید بزرگ است؛ بنابراین در تشکیل کابینه نباید از خط اسلام ناب کوتاه آمد.

امام جمعه موقت کاشان اولین کنفرانس مطبوعاتی آیت الله رئیسی با خبرنگاران داخلی و خارجی اشاره کرد و عنوان داشت: آیت الله رئیسی در این کنفرانس خبری به خوبی از عهده پاسخگویی به سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی بر آمد.

پاسخ خیر آیت الله رئیسی به خبرنگار روسی؛ جلوه منطق استوار جمهوری اسلامی

استاد حوزه و دانشگاه پاسخ خیر آیت الله رئیسی به سوال خبرنگار روسی مبنی بر احتمال ملاقات رئیس‌جمهور منتخب ایران با رئیس جمهور آمریکا را نقطه اوج این کنفرانس مطبوعاتی دانست و افزود: آیت الله رئیسی در این کنفرانس مطبوعاتی به خوبی اشاره کرد که جمهوری اسلامی اهل تعامل و مذاکره است اما سیاست خارجی کشور با برجام شروع نشده و به آن نیز ختم نمی‌شود.

حجت الاسلام احتشام با بیان اینکه جمهوری اسلامی دارای منطق روشن و قدرتمند در سطح جهانی است، ابراز داشت: کسی که منطقه استوار داشته باشد از مذاکره و گفتگو هراسی ندارد اما مذاکره به روش دولت تدبیر و امید که در آن همه خواسته های دشمن یکجا اجابت شود اما طرف مقابل کوچکترین قدمی را بر ندارد، اساسا غلط است.

تغییرات محسوس با اصلاح سیستم بانکی و ساخت مسکن رقم خواهد خورد

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه سیستم بانکی کشور بلای جان تولید شده و امکانات را در اختیار ژن های خوب قرار می دهد، اظهار داشت: اگر رئیس‌جمهور منتخب بتوانند وعده‌های خود درخصوص مبارزه با فساد اداری و اصلاح سیستم بانکی جامه تحقق بپوشاند، تغییرات به طور محسوس احساس خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به طرح آیت الله رئیسی در خصوص ساخت مسکن در کشور، ابراز کرد: اگر تولید مسکن در کشور آغاز شود، همراه با آن ۲۰ صنعت دیگر نیز رونق خواهد گرفت و در یک بازه زمانی منطقی، اقتصاد کشور تحول یافته و مشکلات رفع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=16613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.