• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 6243اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

4
حجت الاسلام محمد ادریسی در بخشی از کتاب نقد و استدلال ها:

با چه استدلالی از صهیونیست‌ها متنفریم؟

  • کد خبر : 11474
  • 17 اردیبهشت 1400 - 2:44
با چه استدلالی از صهیونیست‌ها متنفریم؟
از اسرائیل متنفریم چون داوید بن گوریون اولین نخست وزیر اسرائیل، می گوید: اینها را باید از این سرزمین بیرون کنیم و ما به جای آنها بنشینیم و باید تک تک فلسطینی ها را به قتل برسانیم، به جز آن‌ها که بخواهند در کنار ما همچون برده و بنده برای ما زندگی کنند.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام محمد ادریسی در کتاب نقد و استدلال‌ها به بررسی این موضوع که چرا و با چه استدلالی از صهیونیست‌ها متنفریم پرداخته است. در ادامه بخش‌هایی از این کتاب را باهم مرور می کنیم.

قدس میراث انبیاست، قدس مهبط‌الوحی است؛ آزادی قدس مستنهض می خواهد. با فلسطین ارتباط داشتن هویت ما است، با قدس ارتباط ایمانی داریم؛ فلسطین سرزمین معجزات است و خدایی که حامی قبله دوم بود، حامی قبله اول هم هست.

در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های تلویزیونی و رادیویی و یاداشت‌های سران اسرائیلی پر است از عبارات‌ها و نفرت پراکنی‌های که نشان دهنده اهداف و ذات آن‌هاست که لازم است جوانان و نوجوانان بدانند که آن‌ها چه افکار و اعتقاداتی دارند و ما به چه دلایلی از صهیونیست‌ها متنفر هستیم.

چرا از صهیونیست‌ها متنفریم؟

به دلایل مختلف از صهیونیست‌ها متنفریم. آری! از اسرائیل متنفریم چون اسحاق شامیر یکی از رهبران موساد، می گوید: به زودی فلسطینی‌ها را مانند ملخ زیر پا له می کنیم و سر آنها را به سنگ ها می کوبیم.

از اسرائیل متنفریم چون بنیامین زئب مشهور به تئودور هرتسل که جنبش سیاسی صهیونیسم را پایه نهاد، می گوید: ساکنان فلسطین که فقیر هستند را باید از این مرزها خارج کنیم و به آنها هرگز شغل داده نشود و بگذارید همیشه بیکار باشند و این وسیله تنها راه استیلا بر این سرزمین است که لازم است سری و مخفیانه انجام شود.

از اسرائیل متنفریم چون داوید بن گوریون اولین نخست وزیر اسرائیل، می گوید: اینها را باید از این سرزمین بیرون کنیم و ما به جای آنها بنشینیم و باید تک تک فلسطینی‌ها را به قتل برسانیم، به جز آن‌ها که بخواهند در کنار ما همچون برده و بنده برای ما زندگی کنند.

از اسرائیل متنفریم چون گوریون می گوید: این نقشه اسرائیل کنونی را انگلیسی‌ها برای ما طراحی کردند که قبول نداریم! نقشه ما که جوانان و بزرگان ما برای ما طراحی کرده اند، از نیل تا فرات است و باید مطمئن شویم که فلسطینی‌ها هرگز به اینجا بازنمی گردند و پیران آنها به زودی می میرند و جوانان هم فراموش می کنند که ما با آنها چه کردیم!

از اسرائیل متنفریم چون ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل، می گوید: فلسطینی‌ها همچون تمساح هستند که هرچقدر گوشت به آنها بدهی، باز هم دوباره طلب می کنند و سیری ناپذیرند.

از اسرائیل متنفریم چون مناخم بگین نخست‌وزیر اسرائیل، در یک سخنرانی می گوید: فلسطینی‌ها حیواناتی بیش نیستند که فقط دوپا دارند.

از اسرائیل متنفریم چون رفائیل ایتان رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر قدس، که از فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای این رژیم بود، می گوید: هنگامی که استعمار این سرزمین تمام شود، اعراب همچون جیرجیرک های سرگیجه گرفته و مست داخل یک شیشه دربسته می شوند و از این سرزمین حتی یک سانتیمتر هم برای آنها نمی گذاریم.

از اسرائیل متنفریم چون آریل شارون می گوید: این را واضح می گوییم نه سربسته که همه بدانید ما یهودیان بر آمریکا سیطره و تسلط پیدا می کنیم و آنها تمامی خواسته های ما را علیه دیگران مو به مو اجرا می کنند.

از اسرائیل متنفریم چون هنگامی که یک روزنامه نگار نیویورک تایمزی از اسحاق رابین نخست‌وزیر اسرائیل، می پرسد بعد از مذاکرات با فلسطینی‌ها چه می کنید؟ با اشاره دست خود می گوید: همه را بیرون می کنیم.

از اسرائیل متنفریم چون موشه دایان نخست وزیر اسرائیلی، در یک برنامه رادیویی می گوید: هدف نهایی ما فقط امپراطوری در جهان است.

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=11474
  • نویسنده : حجت الاسلام محمد ادریسی
  • منبع : کتاب نقد و استدلال‌ها

مطالب مرتبط

30مهر
درخشش حوزه علمیه قم در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در گفتگو با صدای حوزه مطرح کرد؛

درخشش حوزه علمیه قم در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین

03خرداد
یک اقدام تروریستی و لاف های متناقض رسانه های صهیونیستی
02خرداد
‏ترور یک فرد نظامی خارج از محیط عملیات نشانه چیست؟
سید نظام الدین موسوی در توئیتی اظهار کرد؛

‏ترور یک فرد نظامی خارج از محیط عملیات نشانه چیست؟

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.