• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

4
علی صدری نیا؛

اصلاح‌طلبان و ۸‌سال خسارت با ژست تنش‌زدایی

  • کد خبر : 10771
  • 14 اردیبهشت 1400 - 20:54
اصلاح‌طلبان و ۸‌سال خسارت با ژست تنش‌زدایی
هشت‌سال دولت حسن‌روحانی نشان داد که تنش‌زدایی مدنظر اصلاح‌طلبان چیزی نیست جز انفعال و سکوت در برابر هر حمله و توهینی.

به گزارش صدای حوزه، علی صدری نیا مستند ساز و مدیر ارتباطات و رسانه سازمان اوج در صفحه اینستاگرام خود به بررسی کارنامه انفعال و سکوت دولت روحانی و اصلاح طلبان در قبال دشمنان جمهوری اسلامی پرداخت و نوشت: اصلاح‌طلبان سال‌های سال از تنش زدایی به عنوان یکی از راهکارهایشان برای حل مشکلات کشور می گفتند؛ از میرحسین موسوی تا حسن روحانی، اما تجربه این هشت سال نشان داد که تنش‌زدایی مد نظر آنان چیزی نیست جز انفعال و سکوت در برابر هر حمله و توهینی.

۲۸ آبان ۱۳۹۲ در دو انفجار تروریستی در مقابل سفارت ایران در بیروت ۲۶ نفر از جمله رایزن فرهنگی ایران در لبنان به شهادت می‌رسند. عامل حمله ماجد الماجد یکی از افسران امنیتی سعودی است که با بندر بن سلطان مدیر پیشین دستگاه امنیتی سعودی ها ارتباط تنگاتنگی دارد.

دی ماه همان سال یعنی سال ۹۲ یکی از دیپلمات‌های کشور که از اعضای اصلی سفارت ایران در یمن است در این کشور ترور می‌شود و به شهادت می‌رسد. (فیلم اول مربوط به بازگشت پیکر این شهید به کشور است)

سعودی ها علنا از دشمنی با ایران سخن می گویند؛ عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی ها ایران بزرگترین حامی تروریست در دنیا معرفی می‌کند. محمد بن سلمان هم می‌گوید ما جنگ را به داخل خاک ایران می کشیم!

برادران ظریف درخواست دیدار او را رد کردند

با وجود همه این حرف‌ها و اقدامات، ظریف تا مدتها می‌گوید ما آماده همکاری با برادران سعودی هستیم! یا می گوید ما به دنبال توسعه دوستی و مودت با دوستان عربستانی خود هستیم! اما دوست و برادر گفتن به سعودی ها هم دردی را دوا نمی‌کند و وزیر خارجه سعودی ها حتی بعد از فاجعه منا هم درخواست دیدار ظریف را رد می‌کند!

این ماجرا به نفع شدیدتری، در مقابل آمریکایی ها اتفاق می‌افتد؛ در شرایطی که روحانی می گوید اوباما را فردی مودب و باهوش یافتم، اوباما ایران را کشوری یاغی معرفی می کند! در روزهایی که روحانی می گوید اگر می‌خواهیم دنیا با ما با آدم حرف بزند ما هم دیگر در این دوره جدید هر حرفی را نباید بزنیم وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا می گوید دروغ و نیرنگ در ذات ایرانی‌هاست! آنها بعد از برجام باز هم می گویند همه گزینه ها علیه ایران روی میز است؛ در عمل هر چه ایران را بیشتر تحریم می کنند بازهم دولتی‌ها اعلام می کنند برجام نقض نشده یا تا نقض فاحش برجام فاصله داریم!

با همین انفعال آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و سعودی ها فهمیدند هر کاری بکنند، هزینه نمی دهند؛ پس تحریم‌های بیشتر و شدیدتری وضع کردند؛ از برجام خارج شدند و خیالشان راحت بود که دولت ایران پاسخی نمی‌دهد؛ سیاست فشار حداکثری را به کار گرفتند؛ به نطنز حمله کردند و وقتی باورشان شد که ترور قهرمان ملی این ملت، از طرف دولت خمار برجام بی پاسخ می‌ماند مستقیماً وارد شدند و او را ترور کردند…

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=10771
  • منبع : از طریق لینک https://www.instagram.com/p/COOWSIxsoZ9/?igshid=dv393dd58bak می توانید این یادداشت را در صفحه علی صدری نیا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

29اردیبهشت
ایران مقابل آمریکا پیروز شده است
اعتراف جالب مشاور ترامپ پس از 41 سال؛

ایران مقابل آمریکا پیروز شده است

24اردیبهشت
گذشت زمان به ضرر اروپا و آمریکاست/ بورل پیشنهاد جدیدی نداشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.