• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 6244اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

4
حاجی دلیگانی:

مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری زیر ذره‌بین قرار گرفت

  • کد خبر : 10759
  • 09 اردیبهشت 1400 - 12:56
مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری زیر ذره‌بین قرار گرفت
عضو هیئت‌رئیسه مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: آقای آشنا باید پاسخگوی مسئولیت خود و نفوذ در این مرکز باشد.

به گزارش صدای حوزه، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با‌ اشاره به انتشار فایل صوتی مصاحبه محمدجواد ظریف از سوی تلویزیون اینترنشنال عربستان سعودی گفت: انتشار این فایل صوتی که قرار نبود منتشر شود آن هم از سوی یک رسانه ضد نظام نشان از عمق نفوذ در مراکز حساس دولت دارد.

وی افزود: آقای حسام‌الدین آشنا به‌عنوان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست‌جمهوری که مصاحبه با ظریف و دیگر وزرای دولت با مسئولیت ایشان انجام شده باید پاسخگوی درز این اطلاعات باشد و بداند که این حوادث تهدیدکننده امنیت ملی کشور است و وی باید پاسخ دهد که این تهدید از کجا نشأت می‌گیرد.

نفوذهای سابقه‌دار

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با‌ اشاره به سابقه نفوذ در دفتر آشنا در گذشته عنوان کرد: این‌گونه نفوذ در مجموعه مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهور در گذشته وجود داشته و الان هم وجود دارد که یک حفره امنیتی است و این اتفاقات علی‌رغم آنکه برخی دولتی‌ها با تهیه و مصاحبه‌های این مرکز با مسئولین دولتی مخالف بودند اما دست‌های پنهان بر انجام این مصاحبه اصرار داشت.

حاجی‌دلیگانی گفت: همان دست‌های پنهان که بر ضبط این مصاحبه‌ها اصرار داشتند با واسطه‌هایی که داشتند مصاحبه ضبط شده را به خارج از کشور رساندند. وقتی آقای آشنا مسئولیت تهیه و ضبط این برنامه را برعهده داشت باید پاسخگوی این اتفاق مهم باشد.

وی ادامه داد: از قوه قضائیه می‌خواهیم به این موضوع ورود کرده و با تعیین ضابط و دستور رسیدگی همه‌جانبه به این اتفاق مهم، برای صیانت از امنیت ملی اقدام لازم را به عمل آورد.

مصاحبه ظریف بخشی از برنامه‌ای به نام «آن سوی دولت» و با موضوع گزارش و روایت خدمات، اقدامات، چالش‌ها و دستاوردهای دولت‌های یازدهم و دوازدهم است که زیر نظر مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، انجام شده و علاوه بر ظریف مصاحبه‌هایی با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در چارچوب تاریخ شفاهی هشت ساله دولت‌های یازدهم و دوازدهم انجام گرفته است که فایل گفت‌وگوها در اختیار مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری بوده که ناگهان شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال اقدام به انتشار فایل صوتی ظریف کرد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=10759
  • منبع : روزنامه کیهان

مطالب مرتبط

30مهر
باید واکسیناسیون ادامه پیدا کند اما نه به‌صورت اجباری بلکه از راه گفت‌و‌گو و استدلال
حاجی‌دلیگانی درباره روند انجام واکسیناسیون در سطح کشور اظهار کرد؛

باید واکسیناسیون ادامه پیدا کند اما نه به‌صورت اجباری بلکه از راه گفت‌و‌گو و استدلال

09مرداد
طرح شفافیت آراء نمایندگان بزودی تصویب می شود
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی؛

طرح شفافیت آراء نمایندگان بزودی تصویب می شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.