• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

5
حاجی‌دلیگانی درباره روند انجام واکسیناسیون در سطح کشور اظهار کرد؛

باید واکسیناسیون ادامه پیدا کند اما نه به‌صورت اجباری بلکه از راه گفت‌و‌گو و استدلال

  • کد خبر : 28894
  • 30 مهر 1400 - 7:58
باید واکسیناسیون ادامه پیدا کند اما نه به‌صورت اجباری بلکه از راه گفت‌و‌گو و استدلال
وزیر بهداشت و درمان باید شرایطی را فراهم کند که مخالفان و موافقان این طرح بتوانند حرفشان را بزنند و شرایط به‌گونه‌ای نشود که به‌حالت یک‌طرفه اجبار شود.

به گزارش صدای حوزه، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌و‌گویی درباره روند انجام واکسیناسیون در سطح کشورمان اظهار کرد: افرادی صاحب‌نظر، نقدهایی را بر موضوع اجباری کردن واکسن وارد کردند که از آگاهی بسیار خوبی در حوزه دشمن‌شناسی برخوردارند و نگرانی‌هایی دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

باید واکسیناسیون ادامه پیدا کند اما نه به‌صورت اجباری

نماینده دور نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی افزود: مردم در مجموع، تزریق واکسن را پذیرفتند بنابراین باید واکسیناسیون ادامه پیدا کند اما نه به‌صورت اجباری بلکه باید از راه گفت‌و‌گو و استدلال و اقناعی با جامعه رفتار شود.

حاجی‌دلیگانی گفت: مسئولیت سلامت مردم به‌عهده وزارت بهداشت و درمان است و باید این وزارت با همکاری صداوسیما شرایطی را فراهم کنند که حرف و استدلال کسانی که معتقد به اجباری کردن واکسن هستند، شنیده شود چرا که آنها هم دلایل و استدلال‌هایی دارند و نباید یک‌جانبه‌گرایی اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به تذکر رئیس‌جمهور مبنی بر لزوم اقناعی بودن مسئله واکسن گفت: باید کمیسیون بهداشت و درمان که کمیسیون تخصصی این موضوع است به این مبحث ورود پیدا کند و به شفاف‌سازی شرایط و مطالب کمک کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس یادآور شد: وزیر بهداشت و درمان باید شرایطی را فراهم کند که مخالفان و موافقان این طرح بتوانند حرفشان را بزنند و شرایط به‌گونه‌ای نشود که به‌حالت یک‌طرفه اجبار شود.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه این موضوع، مبحث مهمی است و خیلی جنبه محرمانه ندارد باید این شفافیت اتفاق بیفتد؛ حرف منتقدین و پاسخ کسانی هم که معتقدند که همه باید واکسن بزنند شنیده ‌شود.

حاجی‌دلیگانی یادآور شد: کسانی که معتقد به اجباری کردن واکسن هستند اگر پاسخ منطقی دارند، ارائه دهند در این صورت است که مردم هم قضاوت آگاهانه می‌کنند و تصمیم‌گیری آنها بر اساس همین آگاهی‌ها انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=28894
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

31فروردین
ترساندن مردم از یک قانون با سوگواری روی قبر خالی!
07بهمن
طب ایرانی، یکی از سر عنوان‌های موضوعی دانش پزشکی
مشاور امور بین الملل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت خبرداد؛

طب ایرانی، یکی از سر عنوان‌های موضوعی دانش پزشکی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.