• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 6243اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

10
طی یادداشتی بررسی شد:

تخریب سعید محمد، از فارس تا تسنیم

  • کد خبر : 11331
  • 15 اردیبهشت 1400 - 18:41
تخریب سعید محمد، از فارس تا تسنیم
دکتر سعید محمد در جایگاه سرلشگری؛ سابقه 7 ساله در سپاسد که بزرگترین مجموعه ساخت نیروگاه، سد و تونل در خاورمیانه است و همچنین سابقه 2 ساله در مدیریت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را درکارنامه خود به یدک می کشد.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، خبرگزاری تسنیم به بررسی و تفسیر امکان حضور کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ بر اساس شرایط اعلام شده از سوی شورای نگهبان پرداخته است. این ضوابط شامل محدودیت سنی، نداشتن محکومیت و همچنین دارا بودن سابقه مدیریتی است.

بر این اساس افرادی همچون محمد غرضی و اسدالله بادامچیان که در محدوده سنی ۴۰ تا ۷۵ سال نیستند، نمی توانند در انتخابات حضور داشته باشند. مصطفی تاجزاده هم به علت محکومیت قطعی امنیتی در جریان فتنه ۸۸ از این دایره خارج می شود.

نکته قابل توجه این است که قرار دادن سعید محمد در این لیست که هم اکنون نیز به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه مشغول به خدمت بوده جای بسی تعجب دارد. برخلاف تصور تسنیم که اتفاقا خبرگزاری منسوب به سپاه هم هست، دکتر سعید محمد در جایگاه سرلشگری؛ سابقه ۷ ساله در سپاسد که بزرگترین مجموعه ساخت نیروگاه، سد و تونل در خاورمیانه است و همچنین سابقه ۲ ساله در مدیریت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را درکارنامه خود به یدک می‌کشد.

این امر بیشتر از آنکه یک بررسی ساده به نظر بیاید بیشتر بوی تخریب شخصیت و مهندسی افکار عمومی می دهد. این موضوع زمانی تامل برانگیز تر می شود که چندی پیش خبرگزاری فارس که از قضا این خبرگزاری نیز منسوب به سپاه بوده در اقدامی که با واکنش های بسیار مواجه شد به تخریب شخصیت سعید محمد پرداخته بود که منجر به توجیه تخریب صورت گرفته توسط معاون سیاسی سپاه هم شد.

 به نظر می رسد این قبیل گل به خودی ها در شرایط فعلی که انسجام و وحدت بیش از پیش نیروهای انقلاب را می طلبد، از ارگانی مثل سپاه و رسانه های منسوب به آن که باید نقش بصیرت افزایی و حمایت از نظام و نیروهای انقلابی را ایفا کنند، دور از انتظار است آن هم در مورد کسی که همچنان ازبدنه ی این ارگان محسوب شده و از آنجایی که در جایگاه سرلشکری به مدت کافی خدمت نموده است، مطابق قانون منعی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ ندارد.

 

 

 

 

                                               

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=11331
  • نویسنده : محمدمعصوم احمدی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.