• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 6244اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

9

خودزنی در جبهه انقلاب! سوز اجماع یا پای‌نفوذ؟

  • کد خبر : 13035
  • 24 اردیبهشت 1400 - 14:18
خودزنی در جبهه انقلاب! سوز اجماع یا پای‌نفوذ؟
برخی برای اجماع حاضر شده اند که تمام‌ظرفیت جبهه را بسوزانند و با نیت قربتا الی الله، بچه های انقلابی را از ریل کاندیداتوری ریاست جمهوری خارج کنند. اما این استراتژی چقدر دقیق و صحیح و شرعی است؟

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، داستان از این قرار است که انگار دروازه خالی را گل کردن برخی را هوایی کرده و از سر جوگیری و با خیال راحت از پیروزی، دست به برادرکشی زده اند. وقتی شبکه های ماهواره ای کاندیدای نظامی را از یکسال پیش هدف گرفتند، فکرش را نمی کردیم که با دست دوستانمان، سر همدیگر را زیر آب کنیم.

برخی برای اجماع حاضر شده اند که تمام‌ظرفیت جبهه را بسوزانند و با نیت قربتا الی الله، بچه های انقلابی را از ریل کاندیداتوری ریاست جمهوری خارج کنند. اما این استراتژی چقدر دقیق و صحیح و شرعی است؟

چرا با ظرفیت رسانه ای جبهه، سعید محمد را حتی روز ثبت نامش بایکوت کردید در حالیکه جماعت اصلا‌ح‌طلب مشغول تخریب قالیباف در روزنامه های زنجیره ای بود؟ چرا به جای دفاع از قالیباف و رفع شبهات و ابهامات، محمدتخریبی را دستور کار قرار دادید؟

حال که ایام ثبت نام شروع شده، سراغ سعید دیگری رفته اید و جلیلی را هم به نام نامی سرداران شهیدمان، از گردونه خارج می کنید؟

آیا اجماع سر کاندیداتوری آیت الله رئیسی و دغدغه انقلابی تان! دلیل این کج فهمی هاست؟ بعید می دانم که از سر سوز انقلابی و دغدغه اجماع باشد که بیشتر بوی نفهمی و نفوذ می دهد. نفوذ در جبهه یاران که به خودزنی مشغول شوند و کشتی به گل نشسته قوه مجریه را از سر اختلاف و تفرقه، دو دستی به دولت سوم روحانی تحویل دهند. واقعا دروازه خالی را گل نکردن مدالی است که برخی انگار بدشان نمی آید بر گردن آویزند!

این فایل های صوتی و پست ها و استوری هایی که علیه همدیگر کار می کنید را بگذارید به حساب اینکه هنوز به بلوغ تشکیلاتی نرسیده اید که اگر می رسیدید، کمی از خود و ادعاهایتان به نفع جبهه و دال مرکزی اش، می گذشتید و استراتری وحدت پیشه می کردید.

بنای آوردن اسم و نام نداریم که هنوز دیر نشده و با یک رفرش ساده و نشست هماهنگی و…می توان هواداران دوآتیشه تان را جمع و جور کرد. ولی این رویه تخریب دوستان که تازه سر باز کرده، باید بساطش جمع شود و تا دیر نشده و خطای فردی به خط و خطای راهبردی منجر نشده، ترمز کشیده، دنده عقب بگیرید و به جاده متحد انقلاب برگردید. اجماع می تواند یک پایان بندی خوب باشد نه الزاما یک شروع تاکتیکی مناسب.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=13035

مطالب مرتبط

05اردیبهشت
مارپیچ سکوت و تهدیدات جهاد تبیین
درباره حاشیه رسانه ای سفر خانواده رئیس مجلس؛

مارپیچ سکوت و تهدیدات جهاد تبیین

03اردیبهشت
بهای «منفعت»، بهای «حقیقت»
دوستانه با آقای قالیباف:

بهای «منفعت»، بهای «حقیقت»

03اردیبهشت
خطای نابخشودنی بود ولی مبتلا به خطای تعمیم نشویم!
درباره جریان سیسمونی گیت و حواشی دو سه روز اخیر؛

خطای نابخشودنی بود ولی مبتلا به خطای تعمیم نشویم!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.