• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 6243اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

7
درباره مناظره نهایی کاندیدهای ریاست جمهوری:

شیوه ای متفاوت در برگزاری آخرین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری را شاهد خواهیم بود

  • کد خبر : 15365
  • 22 خرداد 1400 - 12:38
شیوه ای متفاوت در برگزاری آخرین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری را شاهد خواهیم بود
در مناظره های قبلی از هر کاندیدا یک سوال متفاوت پرسیده می شد اما بناست امروز سوال های مشترک از همه کاندیداها پرسیده شود و هر کاندیدا نیز ۷ دقیقه فرصت دارد تا به این پرسش ها پاسخ دهد.

به گزارش صدای حوزه، آخرین مناظره انتخاباتی کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری راس ساعت ۱۷ ولی به شیوه ای متفاوت برگزار خواهد شد.

پیش از این احسان قاضی زاده عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده بود احتمال دارد که ساعت برگزاری مناظره تغییر کرده و دیرتر برگزار شود که با توجه به شرایط و مدت زمان برگزاری مناظره، این موضوع عملیاتی نشد.

بنابر این گزارش، سومین مناظره به شیوه دو مناظره قبلی رأس ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد ولی شیوه پرسش از کاندیداها و زمان پاسخگویی آنها متفاوت خواهد بود. در مناظره های قبلی از هر کاندیدا یک سوال متفاوت پرسیده می شد اما بناست امروز سوال های مشترک از همه کاندیداها پرسیده شود و هر کاندیدا نیز ۷ دقیقه فرصت دارد تا به این پرسش ها پاسخ دهد.

این مناظره امروز شنبه ۲۲ خرداد از ساعت ۱۷ از شبکه‌های یک، خبر، جام جم  و سلامت سیما پخش می‌شود که شبکه سلامت همراه با رابط ناشنوایان آن را پوشش می دهد و رادیو های ایران و انتخابات هم مناظره آخر را همچون دو مناظره قبل مستقیم پخش خواهند کرد.

مناظره اول نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شنبه ۱۵ خرداد با موضوع «اقتصادی» و مناظره دوم سه شنبه ۱۸ خرداد با موضوع «فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» برگزار شد و هر کدام بیش از سه ساعت طول کشید و مناظره سوم شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۷ با موضوع «دغدغه‌های مردم» پخش خواهد شد.
بر اساس قرعه کشی صورت گرفته قبل از مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه به این ترتیب وارد محوطه جام جم خواهند شد و بعد از استقبال به صورت زنده و مستقیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود  :۱- علیرضا زاکانی ، ۲- محسن رضایی میر قائد ،۳- محسن مهرعلیزاده،۴- سید ابراهیم رییسی ،۵- عبدالناصر همتی ،۶- سید امیرحسین قاضی زاده‌هاشمی و ۷- سعید جلیلی .
پیش از آغاز مناظره آخر همانند دو مناظره قبل بر اساس قرعه کشی شماره صندلی نامزدها در آخرین مناظره مشخص خواهد شد .
روند ورود، استقبال، مصاحبه و قرعه کشی همانند دو مناظره قبل از ساعت ۱۵ و ۱۵ شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه‌های یک و خبر سیما خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=15365
  • منبع : فارس

مطالب مرتبط

12اسفند
پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم
به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات منتشر شد؛

پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

12اسفند
آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات
حجت الاسلام محسن مهدیان طی یادداشتی بررسی کرد؛

آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.