• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

6
حمید رسایی مطرح کرد:

یک انتصاب قابل تأمل در صدا و سیما

  • کد خبر : 28022
  • 23 مهر 1400 - 20:59
یک انتصاب قابل تأمل در  صدا و سیما
حمید رسایی: به عقیده من انتصاب چنین گزینه‌ای برای جایگاه معاونت سیاسی در آینده‌ای نزدیک، یک تحول بویژه در حوزه خبر ایجاد خواهد کرد و طبعا از طرف مخالفان تحول، اما و اگر‌هایی شنیده خوآهد شد.

به گزارش صدای حوزه، حمید رسایی طی یادداشتی به انتصاب علیرضا خدابخشی بعنوان معاون سیاسی رئیس سازمان صدا و سیما پرداخته که در ادامه ملاحظه می نمایید:

انتصاب شوکه کننده

انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صدا و سیما در نوع خودش یک شوک بود. به جرأت می‌توان گفت که بهترین انتخاب از درون سازمان صورت گرفت. حالا در روزهای اخیر، رییس جدید سازمان صدا و سیما با جابجایی معاون سیاسی‌اش، یکی از مهم‌ترین انتصاباتش را انجام داد که می‌توان آن را شوک دیگری تلقی کرد.

پیمان جبلی طی حکمی، علیرضا خدابخشی را به عنوان معاون سیاسی خود منصوب کرد. این معاونت از جمله مهم‌ترین معاونت‌های سازمان صدا و سیماست که درستی و نادرستی نگاه مدیریت آن به چگونگی سیاست‌ورزی در سازمان صدا و سیما – خصوصا در حوزه خبر که بخش مهمی از زیرمجموعه آن است – در بازسازی اعتماد مردمی به این سازمان، نقش مؤثری دارد و به عقیده من انتصاب چنین گزینه‌ای برای جایگاه معاونت سیاسی در آینده‌ای نزدیک، یک تحول بویژه در حوزه خبر ایجاد خواهد کرد و طبعا از طرف مخالفان تحول، اما و اگر‌هایی شنیده خوآهد شد و آقای جبلی از ترکش‌هایش در امان نخواهد بود و البته با توجه به شیرینی این تحول و بازگشت اعتماد عمومی به این سازمان، ارزشش را دارد.

پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی بیشتر با معاون سیاسی جدید سازمان صدا و سیما و نگاه وی، حوصله به خرج دهید و این فایل تصویری ۴۵ دقیقه‌ای را ببینید تا تفاوت محسوسی که بزودی در بخش‌های مهم سازمان صدا و سیما رخ می‌دهد را حس کنید.

aparat.com/v/NtnF1
انتخابات مستمر با نرم افزار موبایلی امر به معروف و نهی از منکر

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=28022
  • منبع : کانال حمید رسایی

مطالب مرتبط

12بهمن
جبلی و کولاک تحولات!
دکتر محمدصادق کوشکی طی یادداشتی در نقد صدا و سیما بررسی کرد؛

جبلی و کولاک تحولات!

04بهمن
وادادگی و ناامیدی در برخی آثار فرهنگی و تصویری ما احساس می‌شود
انتقاد رئیس سازمان صداوسیما از شبکه نمایش خانگی:

وادادگی و ناامیدی در برخی آثار فرهنگی و تصویری ما احساس می‌شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.