• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

5

ما تحمل نداریم نام فرزند سردار را در نزاع‌های سیاسی بشنویم!

  • کد خبر : 15297
  • 21 خرداد 1400 - 1:19
ما تحمل نداریم نام فرزند سردار را در نزاع‌های سیاسی بشنویم!

به گزارش صدای حوزه، جواد موگویی، نویسنده و مستندساز در پیج اینستاگرامی خود مطلبی در اعتراض به ثبت نام نرجس سلیمانی فرزند سردار شهید سلیمانی منتشر کرده است؛ چندی پیش یکی از اعضای حفاظت فرودگاه برایم تعریف می‌کرد روزی سردار را در فرودگاه‌ دیدم. بغلش کردم. گفتم حاجی! یه دعایی برایم کنید. مرا بوسید و گفت […]

به گزارش صدای حوزه، جواد موگویی، نویسنده و مستندساز در پیج اینستاگرامی خود مطلبی در اعتراض به ثبت نام نرجس سلیمانی فرزند سردار شهید سلیمانی منتشر کرده است؛

چندی پیش یکی از اعضای حفاظت فرودگاه برایم تعریف می‌کرد روزی سردار را در فرودگاه‌ دیدم. بغلش کردم. گفتم حاجی! یه دعایی برایم کنید.
مرا بوسید و گفت «انشالله هیچ‌وقت گیر سیاسیون نیافتی!»
روزهایی که محبوبیت سردار سر به فلک می‌کشید، برخی از اصولگراها طمع کشاندن او در انتخابات ۹۶ کردند. اما سردار فریب نخورد و فقط «سرباز» ماند و «سرباز» نیز رفت.
دیروز از وقتی نام سرکار خانم نرجس سیلمانی را در لیست انتخاباتی اصولگراها در شورای شهر تهران دیدم، تپش قلب گرفتم!
براستی اگر سردار بود اجازه می‌داد فرزندش وارد کارزار انتخابات شود؟!
قطعا خیر.
رفتار سیاسی سردار، دوری جستن از حزب‌بازی و میدان انتخابات و زدوخوردهای سیاسی بود‌. همین او را محبوب دلها کرد. تا هم تاج‌زاده به تشییع‌اش بیاید و هم شریعتمداری‌ِ کیهان.
رمز «وحدت زیر تابوت» حاج قاسم، اخلاص و دوری جستن از جدال‌های سیاسی بود.
نهی کردن فرزندان از ورود به سیاست، رسم بزرگان انقلاب است. چه امام که سیداحمد را از نخست‌وزیری بنی‌صدر نهی کرد و چه آقای خامنه‌ای که فرزندانشان را از ورود به سیاست برحذر داشته. لکن پای فرزندان مرحوم هاشمی به سیاست باز شد و این شد که می‌بینید!
ریاست‌جمهوری هم ارزش خرج کردن این سرمایه‌ ملی را ندارد، چه برسد به شورای یک شهر! فریب سیاسیون را نخورید و وارد «شرکت سهامی اصولگراها» نشوید!
ما تحمل نداریم نام فرزند سردار را در نزاع‌های سیاسی بشنویم! که آیا فلان مدرک تحصیلی را دارد یا نه؟ حقوق نجومی گرفته یا نه؟
فردا روزی اگر فسادی از این شرکت سهامی بیرون زد یا شهردار زمینی را بخشید، چه خاکی بر سرمان کنیم؟!
به‌خدا ما تحمل دیدن نام سلیمانی در افشاگری‌ها را نداریم!
اصلا ما به نام سلیمانی حساسیم! دست خودمان هم نیست. چه چپ بگوید چه راست، برافروخته خواهیم شد! خون‌مان به‌جوش خواهد آمد! نفس‌مان تنگ می‌شود!
به دل ما رحم کنید و نروید.
بغض…

جواد موگویی

 

* لازم به ذکر می باشد انعکاس محتواهای شبکه های اجتماعی لزوما به معنای تایید آنها نمی باشد و جهت اطلاع مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی صدای حوزه منتشر می شود.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=15297

مطالب مرتبط

12اسفند
پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم
به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات منتشر شد؛

پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

12اسفند
آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات
حجت الاسلام محسن مهدیان طی یادداشتی بررسی کرد؛

آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.