• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 6245اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

3
در شب نیمه شعبان صورت گرفت؛

انتقاد تند پناهیان از شیوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در ایران!

  • کد خبر : 7915
  • 08 فروردین 1400 - 23:49
انتقاد تند پناهیان از شیوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در ایران!
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: حوزه‌های علمیه انرژی خود را صرف پاسخ به شبهاتی کرده‌اند که برای جوان جویای حق در اقصی نقاط جهان اصلا محل سوال نیست.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در ویژه برنامه شب میلاد امام عصر(عج) که در مسجد مقدس جمکران از شبکه قم پخش شد، با ابراز تأسف، گفت: حوزه‌های علمیه در جهت معرفی منجی و نوع حکومت امام عصر کوتاهی کرده‌اند. 

وی افزود: حوزه‌های علمیه انرژی خود را صرف پاسخ به شبهاتی کرده‌اند که برای جوان جویای حق در اقصی نقاط جهان اصلا محل سوال نیست مانند این که چگونه ممکن است شخصی این همه عمر کند یا آیا ایشان علم لدنی دارند یا خیر؟!

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان اظهار داشت: این پروتکل‌های بهداشتی که در حال اجرا است محل شبهه و سوال است و بسیاری از پزشکان متخصص و اهل فن انتقادات زیادی به شیوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی دارند که صدایشان شنیده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما اکنون در جامعه جهانی با چند صدایی در نوع اقدامات بهداشتی با کرونا مواجه هستیم و چرا نباید همه صداها شنیده شود؟

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در پایان گفت: چرا نباید مردم امکان حضور در کربلا را بخاطر پروتکل‌‌هایی نداشته باشند که ممکن است بعد از مدتی مشخص شود از اساس غلط بوده‌اند؟

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=7915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.