• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

6
مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم در بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز؛

زیرساختی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 43700
  • 22 آذر 1401 - 9:47
زیرساختی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی
آیت الله محمود محمدی عراقی: در مسیر بیان سیر تاریخی باید بسیار با دقت عمل کرد چراکه در طول تاریخ تحریف‌های بسیاری انجام شده است.

به گزارش صدای حوزه، آیت الله محمود محمدی عراقی در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز که در مسجد مقدس جمکران برپا شده است، ضمن قدردانی از عوامل راه‌اندازی این نمایشگاه گفت: شما به امر رهبرتان در گام دوم انقلاب لبیک گفتید و من از جانب حضرت آقا از کار شما تشکر می کنم.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم با بیان اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز تحسین برانگیز و شگفت انگیز است، عنوان کرد: در راستای برپایی این نمایشگاه زحمات بسیاری کشیده شده است.

وی افزود: بهتر است در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز از تعدادی افراد صاحب نظر دعوت شود تا با نقدهای خود نمایشگاه را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.

آیت الله محمدی عراقی با تاکید بر لزوم کامل بودن محتوای نمایشگاه، عنوان کرد: هرچه این محتواها کامل‌تر باشند، افراد توانمندتری در این مجموعه تربیت خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز باید به یک مجموعه کامل و سازنده تبدیل شود، خاطرنشان کرد: در مسیر بیان سیر تاریخی باید بسیار با دقت عمل کرد چراکه در طول تاریخ تحریف‌های بسیاری انجام شده است.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم ضرورت حل مسئله را مورد توجه قرار داد و یادآورشد: برای تحقق این امر باید تحلیل‌های مقام معظم رهبری را مورد بررسی قراردهیم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به یاری خدا می‌تواند به یک مجموعه کامل و سازنده تبدیل شود، ابراز کرد: نمایشگاه جریانی است که باید ادامه داشته باشد و هیچ وقت به کمال نهایی نمی‌رسد.

محمدی عراقی با اشاره به اینکه این مجموعه می‌تواند به مجمع نمایشگاهی دینی تبدیل شود، بیان کرد: مسیر جامعه‌پردازی شامل سه مرحله ی گفتمان سازی، الگوسازی و فرهنگ‌سازی است.

وی در پایان با بیان اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز زیرساختی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است، افزود: بخش مهمی از این بیانیه به مباحث فرهنگی و اجتماعی باز می‌گردد و امروز شاهد این آسیب‌ها در جامعه هستیم.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم عنوان کرد: هر روحانی، طلبه، فاضل و عالمی که دغدغه دین خداوند را دارد اگر از این نمایشگاه مطلع شود حتما از آن بازدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

جوانان یا ملت ایران؛ مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب کیست؟

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=43700
  • منبع : منار

مطالب مرتبط

26آذر
مسجد، محور پیشبرد اهداف کشور
در حاشیه بازدید قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز مطرح شد؛

مسجد، محور پیشبرد اهداف کشور

24آذر
به تصویر کشیدن شیوه نوین حکمرانی با محوریت مسجد نقطه قوت نمایشگاه مسجد جامعه پرداز است
02اردیبهشت
مسؤولان به مهدویت نگاه اداری و رفع‌ تکلیفی دارند
پاسخ رائفی‌پور به شبهات درباره مسجد جمکران:

مسؤولان به مهدویت نگاه اداری و رفع‌ تکلیفی دارند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.