• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

3
کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع):

ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح متوقف شد

  • کد خبر : 24279
  • 15 شهریور 1400 - 11:36
ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح متوقف شد
براساس اعلام کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) ثبت نام مشتاقان زیارت اربعین حسینی در سامانه سماح متوقف شد.

به گزارش صدای حوزه، کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) در اطلاعیه ای از توقف ثبت نام مشتاقان زیارت اربعین حسینی در سامانه سماح https://samah.haj.ir  به نشانی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع مشتاقان زیارت اربعین حسینی می رساند با توجه به اخبار واصله در خصوص تصمیم دولت عراق مبنی بر تخصیص سهمیه سی هزار نفری برای جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مراسم اربعین و صرفاً تعیین مرز هوایی برای اعزام و ضرورت لزوم آگاهی از جزئیات و شرایط مدنظر کشور عراق و نحوه اعزام مشتاقان مقرر گردید که ثبت نام فعلا متوقف تا در خصوص تصمیم طرف عراقی در ستاد مرکزی اربعین بررسی و تصمیم گیری و اعلام گردد .

اطلاعات تکمیلی متعاقباً  به استحضار مشتاقان زیارت اربعین حسینی خواهد رسید .

گفتنی است، براساس بیانیه دفتر نخست وزیر عراق فقط با ورود ۳۰ هزار زائر از جمهوری اسلامی ایران و ۱۰ هزار زائر از کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر کشور ها برای شرکت در مراسم زیارت اربعین از طریق فرودگاه های بین‌المللی عراق موافقت شده است، مشروط به اینکه زائر گواهی آزمایش منفی PCR که طی ۷۲ ساعت قبل از ورود به عراق انجام داده باشد را به همراه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=24279
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

27شهریور
افتتاح تلویزیون اینترنتی «حبیب»
در آستانه اربعین حسینی انجام شد:

افتتاح تلویزیون اینترنتی «حبیب»

21شهریور
پیش ثبت نام مجدد زیارت اربعین از فردا آغاز می شود
زائران همچنان چشم انتظار مجوز دولت عراق:

پیش ثبت نام مجدد زیارت اربعین از فردا آغاز می شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.