• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

4
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان رضوی؛

جشن‌ عید غدیر با رعایت پروتکل‌ها در مشهد برپا می‌شود

  • کد خبر : 19898
  • 03 مرداد 1400 - 17:24
جشن‌ عید غدیر با رعایت پروتکل‌ها در مشهد برپا می‌شود
جشن‌های عید غدیر و ایام دهه امامت و ولایت با رعایت پروتکل‌ها در مشهد مقدس برپا می‌شود.

به گزارش صدای حوزه، «سیدمهدی طباطبایی» اظهار داشت: جشن‌های عید غدیر و ایام دهه امامت و ولایت با رعایت پروتکل‌ها در مشهد مقدس برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: شب و روز عید غدیر خم، ۵۴۵ هیئت مذهبی را در سطح استان خواهیم داشت که از این تعداد ۴۳۵ مورد آن در مشهد واقع شده است تا جشن‌های غدیر را به خوبی برگزار کنند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین با همکاری کمیته امداد و هیئت‌های مذهبی سطح استان، یک میلیون و ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر خم در سطح استان توسط هیئت‌های مذهبی پخت و بین نیازمندان و ساکنین و محرومین شهر توزیع خواهد شد.

طباطبایی افزود: یکی دیگر از برنامه‌‌های ما این است که ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد، ترجیحاً زندانیانی که سادات هستند در روز عید غدیر در سطح استان آزاد شوند و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

«سید مجتبی منتظری»، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز اظهار داشت: بیش از ۴ هزار عنوان برنامه اجرا خواهد شد و تعدادی از این برنامه‌ها از عید سعید قربان آغاز شده، اجرای برنامه‌ها تا عید غدیر ادامه دارد.

منتظری بیان کرد: در این راستا، اجرای هزار سرود توسط پاتوق‌های سرود در قالب ۲۰ دستگاه مینی‌بوس در ۱۷۳ محله را خواهیم داشت.

وی افزود: برنامه‌های اجتماع محور خود را با محدودیت برگزار خواهیم کرد. علاوه بر آن نیز نمایشگاه موضوعی غدیر را در مجموعه کوه پارک، ۱۴ جشن بزرگ شهری در مقیاسی با ظرفیت ۱۰ هزار و ۵۰۰ جشن محلی را برای این ایام در نظر گرفته‌ایم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=19898
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

06مرداد
پویش مردمی “یک کار خوب #فقط_به_عشق_علی” راه افتاد
06مرداد
مولا در حدیث غدیر به چه معناست؟
حجت‌الاسلام حسین عشاقی درباره شبهات غدیر:

مولا در حدیث غدیر به چه معناست؟

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.