• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

7

سلبریتی ها؛ خود صاحب نظر پنداران مجازی

  • کد خبر : 1234
  • 11 بهمن 1399 - 16:22
سلبریتی ها؛ خود صاحب نظر پنداران مجازی
ستاره و لژیونر و شوالیه و شاخ مجازی محترمند، به شرط آنکه حد و حدود خود را بدانند.

به گزارش صدای حوزه، قل دادن توپ را قلقلی هم بلد است، اما فوتبالیست شدن کار مارادوناهاست، شما گل‌کوچیکتان را بازی کنید. تیرخلاص را در ملاج خودی نمی‌چکانند و قلق دروازه دست مسی‌هاست. شما گل‌به‌خودی نزنید، از نظر ما آقای گلید.

در سرگرم کردن مردم، ململ هم سنگ تمام می‌گذارد اما بازیگری کار مارلون براندوهاست. شما به خیمه‌شب‌بازی‌تان برسید.

مرز مسخرگی و کمدی باریک است و کمدین بدون مرز، برازنده‌ی چاپلین‌هاست. شما بیت‌المال را نچاپید، سیمرغ بلورین را بال‌بسته تقدیمتان می‌کنیم. گربه‌ی آوازه‌خوان هم روزی ستاره بود اما موسیقی‌شناسی کار یانی‌هاست. شما بلبل‌زبانی‌ نکنید، کسی نمی‌گوید لال هستید. گوش‌مخملی هم در چمنزار می‌خواند اما برگزاری کنسرت کار صدامخملی‌هاست. شما گوش‌خراشی نکنید، از نظر ما حنجره‌طلایید.

فوتبالیست، پابه‌توپ شدن فوتبالی‌اش خوب است، نه پا در کفش کردن‌های سیاسی‌اش. هنرمند، دنیای بازیگری را می‌شناسد، اما در دنیای سیاست اغلب بازیچه می‌شود. خواننده، چه‌چه زدنش در آلبوم موسیقی خوب است، نه به‌به و چه‌چه‌های سیاسی‌اش در فضای مجازی. آزادی بیان از حقوق شهروندی است اما فرافکنی و قرشمال‌بازی، ولنگاریِ بیان است. سیاست ما عین دیانت ماست و همه باید بصیرت سیاسی داشته باشند اما خاله‌زنک‌بازی مجازی، عین سیاسی‌کاری و شامورته‌بازی است. کنشگری اجتماعی از نشانه‌های جامعه‌ی سالم است اما گروکشی سیاسی نشان‌دهنده‌ی غرض و مرض‌های پشت پرده است.

#سلبریتی‌ در حوزه‌ی کارشناسی خود صاحب‌نظر است اما افاضات اضافه‌اش در فضای مجازی اگر فالوورساز است، نباید سرنوشت‌ساز باشد. سلبریتی‌ مشهور است، اما لزوما الگو نیست. محبوب است، اما مقام مسئول نیست. ادعای وطن‌پرستی می‌کند، اما ممکن است تابعیت مضاعف داشته باشد. اگر ایران برای تولد فرزندش اَخ است، ژست آریایی نگیرد. اگر حکومتی و سفارشی‌ساز نیست، کارفرمای شیخ‌نشین هم نباید داشته باشد. اگر ریال بیت‌المال می‌گیرد، دلار فستیوال هم می‌گیرد. اگر مالیات نمی‌دهد، روی نظام منت نگذارد. ستاره و لژیونر و شوالیه و شاخ مجازی محترمند، به شرط آنکه حد و حدود خود را بدانند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=1234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.