• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

9

طلبه جهادگر آسمانی شد

  • کد خبر : 7833
  • 08 فروردین 1400 - 14:00
طلبه جهادگر آسمانی شد
حجت الاسلام سالاری در حین حمل مصالح ساختمانی در مسیر صعب‌العبور روستای راسک در اثر حادثه‌ای دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام دانیال سالاری در حین حمل مصالح ساختمانی به منظور ساخت و ساز در روستای راسک که مسیر صعب‌العبوری دارد، در اثر حادثه‌ای دعوت حق را لبیک گفت.

به رسم قدیمی ایرانی‌ها، مردم روزهای اول سال همه کارها و فعالیت خود را تعطیل می‌کنند تا چند روزی را در کنار خانواده به گردش و تفریح و دید و بازدید اقوام و دوستان سپری کنند.

اما در این میان هنوز هستند کسانی که از این فرصت‌های تعطیلی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم محروم و رنج کشیده اقصی نقاط کشور، استفاده می‌کنند.

در ایامی که برخی چمدان خود را برای مسافرت‌های تفریحی می‌بندد، طلبه جهادگر حجت الاسلام دانیال سالاری برای یک اردوی جهادی ۱۰ روزه مهیا می‌شود؛ گویا که مردم روستای صعب العبور راسک شهرستان قلعه گنج کرمان چشم به‌راه او بودند تا بیاید و کارهای عمرانی بر زمین مانده را با همت و تلاش خود و دوستانش به سرانجام برساند.

هرچند که این اولین سفر جهادی او نبود اما کسی تصورش را هم نمی‌کرد که آخرین باشد. پروژه معطل است تا مصالح ساختمانی برسد؛ حاج آقای سالاری دوست ندارد که کار این مردم محروم بیش از این به تعویق بیفتد؛ سوار بر تراکتور می‌شود تا مصالح را به روستا برساند و بسازد آنچه را که در این سال‌ها باید به دست برخی از مسئولان ساخته می‌شد.

ناگهان حادثه‌ای رقم می‌خورد و دیگر…

شهادت مظلومانه حجت الاسلام سالاری داغ بزرگی بر دل دوستان و همسنگران او نشاند؛ او نماینده بنیاد علوی برای رسیدگی به امامان روستای منطقه قلعه گنج بود. امامانی که تمام فرصت‌های شغلی و جایگاه‌های علمی را فدای خدمت به مردم مناطق محروم کرده‌اند و با روحیه جهادی و انقلابی هر کدام در یک روستا، امامت مردم را برعهده گرفته‌اند تا گره‌گشای مشکلات آنها باشند.

حجت الاسلام سالاری از اساتید و حافظان قرآن کریم در مجموعه بیت الاحزان شهرستان قلعه گنج بود؛ کسی باور نمی‌کند که دیگر هرگز نوای دلنشین صوت قرآن او را نخواهد شنید.

در رو دیوار بیت الاحزان هنوز صدای حزین او را به یاد دارد که با خدا نجوا می‌کرد و برای مردم روضه اباعبدالله علیه السلام می‌خواند و حسین حسین می‌گفت. 

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=7833

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.