• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 6244اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

3

مرغ همسایه، همیشه غازه

  • کد خبر : 7454
  • 04 فروردین 1400 - 13:07
مرغ همسایه، همیشه غازه
باید به این بلوغ برسیم که: «هیچ وقت باطن زندگی‌مان را با ظاهر زندگی دیگران مقایسه نکنیم» این نگاه، حلّال خیلی از مشکلات اجتماعی و خانوادگی ماست.

به گزارش صدای حوزه، کانال «دقیقه‌ای درنگ» مطلبی را با عنوان «مرغ همسایه همیشه غاز است» منتشر کرده است. در این یادداشت کوتاه، کمی از چهره بدون روتوش غرب به تصویر کشیده شده تا به مردم این تلنگر را بزند که چشم بسته به دنبال شیفتگان غرب راه نیفتند و اسیر پروپاگاندای رسانه‌ای نشوند؛ متن آن را در ادامه می‌خوانید:

وقتی می‌شنوی کشورهای پیشرفته دنیا ماسک‌های یکدیگر را سرقت می‌کنند و مجبور به اسکورت کردن کامیون ماسک می‌شوند.

وقتی می‌شنوی وزیر دادگستری بلژیک اعلام می‌کند که در بروکسل، ۸۰ درصد زن‌ها از ترس آزار جنسی خانه نشین شده اند و دولت تصمیم می‌گیرد ماموران لباس شخصی برای حفظ امنیت زن‌ها قرار بدهد.

وقتی می‌شنوی نفَس های جرج فلوید به جرم سیاه پوست بودن، زیر زانوی پلیس آمریکا قطع می‌شود و آب از آب تکان نمی‌خورد.

وقتی می‌شنوی….

معنای جمله آیت الله جوادی که فرمود “غرب یک باغ وحش منظم است” را بهتر درک می‌کنی.

ما عادت کرده ایم ظاهر اتو کشیده غرب، ماشین‌های لوکس و برج‌های آسمان خراشش را ببینیم و از این طرف ویرانی ها و نقص‌های خودمان را.

ما عادت کرده ایم خودمان را ناامید و افسرده بدانیم و غرب را سرزنده، در حالی که دولت انگلیس و ژاپن، وزارت ” تنهایی” تشکیل می‌دهد تا طیف عظیمی از شهروندان را که تنها زندگی می‌کنند از افسردگی نجات دهد.

ما خیلی عادت های دیگر هم داریم که این مختصر، مجال نوشتنش نیست.

تقصیر هم نداریم چون “مرغ همسایه همیشه غاز است”

باید به این بلوغ برسیم که: ” هیچ وقت باطن زندگی‌مان را با ظاهر زندگی دیگران مقایسه نکنیم” این نگاه، حلّال خیلی از مشکلات اجتماعی و خانوادگی ماست.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=7454

مطالب مرتبط

22اسفند
انتقاد از سیاست های متناقض غرب در برابر مساله اوکراین و افغانستان
فریادهای نماینده ایرلند در پارلمان اروپا؛

انتقاد از سیاست های متناقض غرب در برابر مساله اوکراین و افغانستان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.