• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 6241اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

6

هجمه گلخانه‌ای علیه مجلس یازدهم

  • کد خبر : 2168
  • 23 بهمن 1399 - 12:07
هجمه گلخانه‌ای علیه مجلس یازدهم
 اصلاح‌طلبان بعد از شکست در انتخابات مجلس یازدهم طی چند ماه اخیر از هیچ فرصتی برای حمله به مجلس و نمایندگان منتخب مردم دریغ نکرده‌اند.
به گزارش صدای حوزه، اصلاح‌طلبان بعد از شکست در انتخابات مجلس یازدهم طی چند ماه اخیر از هیچ فرصتی برای حمله به مجلس و نمایندگان منتخب مردم دریغ نکرده و همصدا با اپوزسیون خارج نشین و بلندگوهای تبلیغاتی شان همچون بی بی سی و  اینترنشنال و …. با قدرت بالا، تمام آتش توپخانه را بر روی این قوه و علی الخصوص رییس آن، متمرکز کردند.
هنوز چند ماهی از شروع به کار مجلس یازدهم نگذشته و نمی‌توان در این مدت کوتاه، درباره کلیت مجلس یازدهم اظهار نظر کرد اما اکثر منتخبان ملت در مجلس یازدهم از همان ابتدا، «قطع امید کردن از غرب» و روی آوردن به «مدیریت جهادی» و «اقتصاد مقاومتی» را چاره بحران اقتصادی فعلی کشور عنوان کردند و چه بسا همین رویکرد و تفکر موجب شد که پس از پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی و عدم اقبال مردم به نامزدهای اصلاح طلب، طیف اصلاحات و حامیان دولت  در مطالب مختلفی با جنجال سازی و فرار به جلو، فرافکنی و کتمان فجایع به بارآمده از ناکارآمدی و بی کارنامه گیشان در دولت یازدهم و دوازدهم و مجلس دهم را با حمله و عقده‌گشایی علیه مجلس یازدهم و با اسم رمز های دناپلاس و واکسن آنفلوآنزا  و …  در قامت مخالفان منتخبان مجلس یازدهم بر صفحه اول رسانه‌ها ظاهر شده و در قالب مصاحبه، یادداشت و یا توییت کردن به عقده‌گشایی علیه نمایندگان جدید خانه ملت بپردازند.
هرچند ایراداتی جدی  در حرکت کلی مجلس و نیز برخی حواشی و جزئیات, در اداره امورات مجلس و رفتار برخی نمایندگان به چشم می آید که  باید برای اصلاح آنها  چاره ای دیده شود چرا که در صورت عدم توجه می تواند دست فرمان درست مجلس را منحرف کرده و نتایج نامطلوبی رقم بزند. 
در این گزارش  برخی  از این عقده‌گشایی ها و اظهارات اصلاح طلبان علیه مجلس یازدهم آمده است:
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مجلس دهم: 
مجلس یازدهم،مجلس نظامی هاست
مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت‌و‌گو با جماران:
به نظر می‌رسد مخاطب اصلی سخنان رهبری درباره پرهیز از بدگویی و بددهنی، صاحبان تریبون‌های عمومی و مسئولانی هستند که به این تریبون‌ها دسترسی دارند.
 اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز:
 روش و منش نمایندگان مجلس یازدهم نشانی از اصولگرایی ندارد  آنها هتک حرمت و بی‌احترامی را برگزیده‌اند
معیشت مردم را باید درست کرد، معیشت مردم اگر با حرف درست می شد تا الان مجلس یازدهم به قدر کافی در این باره حرف زده بود و باید درست می‌شد.
منتجب‌نیا: 
قوانین مجلس یازدهم خلاف مصالح اصلاح‌طلبان است!!!
مسیح مهاجری خطاب به مجلس یازدهم:
دناپلاس و وام های چندصدمیلیونی تان اجازه نمی دهد مثل مدرس شوید و مشکلی از مشکلات مردم حل کنید.
 مردم اگر رئیس مجلس حداقلی را تحمل کنند، قطعاً زیر بار رئیس‌جمهور حداقلی نخواهند رفت.
محمدعلی ابطحی:
تابلوی مجلس مستقر مخالفت با روحانی و دولت فعلی است؛ مجلس از ابتدا حرکتی را با هدف استیضاح رییس جمهور شروع کرد و تقریبا با چنین اهدافی وارد مجلس شدند و آغاز به کار کردند.
حجت الاسلام ناصر قوامی چهره سیاسی:
 مجلسی که با نظارت استصوابی شورای نگهبان و با بستن درها به روی شایستگان روی کار آمده است هیچ انتظاری از این مجلس نیست و مردم نیز انتظاری از این مجلس ندارند که این مجلس بخواهد مشکلات مردم را حل کند.
فاضل میبدی:
 از روزی که مجلس یازدهم با شعارهای انقلابی به روی کار آمده جز گرانی تورم و کاهش اعتبار بورس میان مردم دستاوردی هم داشته است؟
صلاحیت مجلسی که ذوالنوری در آن صلاحیت دارد اما مطهری صلاحیت ندارد چگونه تائید شده است؟ این مجلس به چه مصلحتی می اندیشد؟ نمایندگان مجلس دهم صلاحیت بیشتری داشتند و مصالح مردم برای آنها دغدغه بود.
محمد جواد حجتی کرمانی:
مرا دادگاهی کنید تا ادعایم را ثابت کنم که این مجلس نماینده ملت نیست
من به عنوان یک ایرانی که خود را پیشتاز انقلاب می دانم و یک سرباز جان برکف انقلاب و امام خمینی بوده و هستم و در انتخابات مجلس شرکت نکرده و به این مجلس رای نداده ام ؛ از پیشگاه مبارک حضرت آیت الله خامنه ای دام ظله درخواست مشفقانه دارم که برای حفظ آبروی اسلام و انقلاب و نیز مقام رهبری ، بر این مجلسیان تندرو کینه جوی فاقد درک سیاسی و حتی فاقد شرائط اخلاقی و سلوک اجتماعی ، نهیب زنند و آنان را بجای خود (که جائی ندارند) بنشانند.
فرید مدرسی:
پیشتر گفتم، نهاد مجلس ارزشمند است و صحنه تبلور مردم است اما چه باید کرد تولیت، حرمت امامزاده نگاه نمی‌دارد و اقلیتی کوچک، با صدای بلند مجلس را قرق کرده و ریاست مجلس چشم بر زیاده‌گویی آنان بسته و تسامح را برگزیده.
داوود رشیدی:
برخی مجلس نشینانِ منتخبِ شورای نگهبان که عمده دلیل احراز صلاحیت خود را مخالفت و ایستادگی در مقابل دولت می دانند، برایشان مهم نیست که ندانند باید به لایحه بودجه رأی دهند یا گزارش کمیسیون تلفیق! گویی هدف اصلیشان، دولت ستیزی است نه قانون نویسی!
لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=2168

مطالب مرتبط

03اردیبهشت
بهای «منفعت»، بهای «حقیقت»
دوستانه با آقای قالیباف:

بهای «منفعت»، بهای «حقیقت»

25فروردین
بلاتکلیفی نمایندگان مجلس درباره طرح فضای مجازی
گزارشی درباره یک طرح سرگردان ملی:

بلاتکلیفی نمایندگان مجلس درباره طرح فضای مجازی

23فروردین
فراز و فرود طرح «فضای مجازی» مجلس
درباره ضرورت قانونمند شدن فضای مجازی:

فراز و فرود طرح «فضای مجازی» مجلس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.