• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 6244اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

6
در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛

بیانیه جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی در حمایت از آیت‌الله رئیسی

  • کد خبر : 15764
  • 26 خرداد 1400 - 12:58
بیانیه جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی در حمایت از آیت‌الله رئیسی
جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی در بیانیه‌ای از سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حمایت کردند.

به گزارش صدای حوزه، جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی در بیانیه‌ای آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را کاندیدای اصلح انتخابات ریاست جمهوری دانستند و از وی اعلام حمایت کردند.

درخواست ۲۱۰ نماینده از نامزدهای جریان انقلاب برای انصراف به نفع “رئیسی”

متن بیانیه به شرح زیر است:

ملت عزیز و مسلمان ایران !

اینک که دستاورد خمینی کبیر(ره)، شهیدان، ایثارگران و تمام آحاد مردم، یعنی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در عرصه مردم سالاری دینی، امتحان دیگری پیشرو دارد و مشارکت حداکثری به عنوان هدف مطلوب مورد تاکید رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) می باشد ؛ ذیل بیانیه گام دوم، در طلیعه قرن جدید ضرورت دارد برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ، دولتی انقلابی در بدنه اجرایی کشور شکل گیرد تا ضمن پایبندی به این آرمان های بلند، حرکت به سمت تمدن سازی اسلامی را سرعت بخشد.

ما جمعی از اعضای جهادهای دانشگاهی در سراسر کشور با در نظر گرفتن این اولویت ها و ضرورت ها و در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی برآنیم تا رویکردی جدید در جهاد دانشگاهی ایجاد کرده و اهداف اصلی و انقلابی این نهاد که بواسطه منفعت اندیشی جریان سیاسی اصلاح طلب همیشه حاکم، و برخی مدیران فرصت طلب آن (که امروز نیز با قدرت قوی پیش بینی هواشناسی خود، بدنبال بروزرسانی پوشش ها و انتخاب پوشش مناسب می باشند) ، به فراموشی سپرده شده وبه محاق رفته بود را دنبال نموده و این نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی را به ریل اصلی خویش برگردانیم.

لذا ضمن احترام به همه کاندیداهای عزیز جبهه انقلاب اسلامی، ضمن اعلام حمایت از کاندیدای اصلح گفتمان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله رئیسی، حمایت راهبردی خود را از تشکیل دولت جوان و انقلابی اعلام می‌نماییم.

امیدواریم در سایه همدلی، اتحاد و تبعیت از فرامین امامین انقلاب اسلامی، با تشکیل دولت انقلابی و کارآمد با مختصات مد نظر رهبرعزیز و دوراندیشمان جهت تحقق پیشرفت و عدالت در همه ابعاد، شاهد وزیدن نسیم روح انگیز تحول بنیادین و بازگشت به اهداف اصلی انقلاب اسلامی در جهاد دانشگاهی هم باشیم،  تا ضمن تقویت ظرفیت های بالفعل این نهاد، تمام ظرفیت‌های بالقوه، مغفول و گاهی انکار شده (توسط جریان لیبرال، مرعوب و فرصت طلب) آن را نیز در خدمت انقلاب و جامعه قرار داده، و از این رهگذار دین خود را به شهدای عالی مقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم وشهدای جهاد دانشگاهی ادا کرده و این نهاد انقلابی را به اهداف والای علمی، فناورانه، فرهنگی و انقلابی خود برسانیم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=15764
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

12اسفند
پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم
به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات منتشر شد؛

پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

12اسفند
آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات
حجت الاسلام محسن مهدیان طی یادداشتی بررسی کرد؛

آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.