• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 6245اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

4
کاندیدای ریاست جمهوری:

مردم از کم عملی، بی عملی و سوء تدبیرها نگران هستند / دور زدن و خنثی‌کردن تحریم‌ها را بلد هستم

  • کد خبر : 12578
  • 21 اردیبهشت 1400 - 13:06
مردم از کم عملی، بی عملی و سوء تدبیرها نگران هستند / دور زدن و خنثی‌کردن تحریم‌ها را بلد هستم
سعید محمد گفت:‌ مردم از کم عملی و سوء تدبیرها نگران هستند؛ این در حالی است که خداوند متعال استعدادهای سرشار به کشور ما عطا کرده و ما با اتکا به توان داخلی می‌توانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

به گزارش صدای حوزه، سعید محمد داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری امروز  پس از ثبت نام در انتخابات طی سخنانی اظهار داشت: مردم از کم عملی، بی عملی و سوء تدبیرها نگران هستند و این در حالی است که خداوند متعال استعدادهای سرشار به کشور ما عطا کرده و ما با اتکا به توان داخلی می‌توانیم به مشکلات کشور را به حداقل برسانیم.

وی افزود:‌ جوانگرایی نه فقط در افراد بلکه در ساز و کارها، ساختارها و تمامی عرصه‌های نظام نیاز به اصلاحات دارد؛ رمز موفقیت ما تکیه بر مردم است؛ برای موفقیت نیاز به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم. بعد هم نیاز داریم که مردم در صحنه باشند.

محمد، گفت:‌ من با دارا بودن کارنامه خوب و برنامه‌ در عرصه‌های مخنتلف به عرصه آمده‌ام و با دارا بودن تیم خوب و مجرب که قبل از انتخابات به مردم اعلام خواهیم کرد پا به عرصه گذاشته ایم؛ برنامه ما این است که رضایت را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

وی با بیان اینکه بنده دور زدن و خنثی‌کردن تحریم‌ها را بلد هستم و کاری خواهیم کرد که تحریم‌ها برداشته شود، افزود: مردم از خودروی ملی به عنوان خفت ملی یاد می‌کنند ولی ما آن را تبدیل به عزت ملی می‌کنیم.

محمد در پاسخ به سوالی در خصوص کناره‌گیری به نفع آیت الله رئیسی گفت: ایشان جزو  سرمایه‌های نظام هستند و پیشانی مبارزه با فساد هستند با توجه به اینکه هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده‌اند، اجازه بفرمایید بعد از ثبت‌نام‌ها و تایید صلاحیت‌ها اعلام موضع خواهم کرد.

وی گفت:‌ کشور باید با یک تفکر انقلابی و جهادی اداره شود بنده به صورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کنم از سوی هیچ دسته و جناحی وارد انتخابات نشدم و نمی‌خواهم حمایت شوم همانطور که تا الان سوابقمان را نشان داده‌ از همه ظرفیت های انقلاب استفاده خواهیم کرد به هیچ جریانی هم قول ندادیم که دولت ما به یک شرکت سهامی تبدیل شود.

این داوطلب کاندیداتوری در انتخابات اظهار داشت: بنده به صورت مستقل وارد انتخابات شدم و به هیچ جریانی تعلق خاطر ندارم و‌ معتقدم‌ همین دو قطبی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به جامعه ضرر زده است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=12578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.