• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

5

نقش مهم حوزه انقلابی در حمایت از شورای نگهبان و دعوت به حضور حداکثری

  • کد خبر : 14273
  • 08 خرداد 1400 - 15:43
نقش مهم حوزه انقلابی در حمایت از شورای نگهبان و دعوت به حضور حداکثری

حجت الاسلام والمسلمین محمدی هجمه به شورای نگهبان را بازی در زمین دشمن دانست و به نقش حوزه انقلابی در تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدصادق محمدی، استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر لزوم تمکین به رأی و نظر شورای نگهبان از سوی تمام نامزدهای ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: تضعیف شورای نگهبان و تبلیغات منفی در جهت حضور مردم و تشویق به عدم حضور پای صندوق های رأی، یک تاکتیک، روش قدیمی و شکست خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی خاطرنشان کرد: شخصی که در زمان تصدی گری خود از شورای نگهبان حمایت کرده و در این زمان به سبب عدم احراز صلاحیت، به هجمه علیه شورای نگهبان می پردازد، نشانگر دوگانگی شخصیت و عدم ثبات اعتقادی، اخلاقی و انقلابی بودن این فرد است.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم اظهار کرد: تفاوت چندانی میان فراخوان مردم به تجمعات و اعتراضات خیابانی با فراخوان مردم در عدم حضور و مشارکت در انتخابات وجود ندارد و هردو مسأله نشانگر ایجاد فتنه و قانون گریزی و انحراف از ارزش های انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ابراز داشت: دو قطبی کردن جامعه میان رأی دادن و عدم حضور مردم در انتخابات قطعا سبب خوشحالی دشمنان قسم خورده انقلاب خواهد شد.

وی با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در دفاع از رأی شورای نگهبان، گفت: در این زمان برای جلوگیری از تفرقه و ایجاد دوگانگی در کشور، تضعیف و هجمه به شورای نگهبان به هیچ وجه جایز نیست.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم با اشاره به وظیفه خطیر حوزه انقلابی در انتخابات افزود: تبلیغ و تشویق مردم در جهت حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات از وظایف شرعی، قانونی و عقلایی حوزه های علمیه و روحانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی تصریح کرد: حوزه انقلابی در برابر هجمه های کم نظیر داخلی و خارجی به نهاد انقلابی شورای نگهبان و دعوت مردم به عدم حضور در انتخابات، وظیفه سنگینی دارد که توصیه های به هنگام به کاندیداهای ریاست جمهوری، آگاهی سازی مردم و جلوگیری از افراط دلسوزان انقلاب نمونه هایی از این وظایف است./۹۹۸/

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=14273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.