• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 6245اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

6
فعالیت‌های مرکز ملی پاسخگویی در تعطیلات نوروز؛

پاسخگویی بدون تعطیلی

  • کد خبر : 7049
  • 29 اسفند 1399 - 11:51
پاسخگویی بدون تعطیلی
همه گروه‌های مرکز ملی پاسخگویی به سؤلات دینی، به استثنای بخش ارتباط مستقیم تلفنی، در تعطیلات نوروز در خدمت هم وطنان عزیز است.

به گزارش صدای حوزه، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، در راستای آسان سازی دسترسی به خدمات این مرکز، بر سامانه جامع خدمات پاسخگو متمرکز شده و تمام خدمات پاسخگویی خود را در این سامانه ارائه می کند.

این سامانه که از دو طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه و صفحات وب ارائه می شود، خدمات متعددی از جمله خدمات ذیل را ارائه می کند:

امکان پاسخگویی آنلاین و آفلاین، ارتباط مستقیم متنی به صورت زنده و غیرزنده، امکان جستجوی هوشمند در بانک‏های پرسش و پاسخ مرکز، راه اندازی کانال های تخصصی پاسخ به سؤالات، امکان اشتراک گذاری محتوای تولید شده در تمام شبکه‌های اجتماعی، امکان دسترسی به سابقه گفتگوها و پرسش‌های خود، امکان رونوشت و ذخیره سازی سوالات پاسخ داده شده و سایر خدمات.

این نرم افزار در دو نسخه وب و اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار دارد:

نسخه “اپلیکیشن پاسخگو” :                cafebazaar.ir/app/ir.pasokhgoo.app

نسخه “وب پاسخگو” :                                                 User.pasokhgoo.ir

صندوق صوتی:

صندوق صوتی مرکز به شماره ۰۹۶۴۰۰ که پس از وارد کردن عدد ۱ با ثبت پرسش به صورت صورتی، پس از حداکثر ۲۴ ساعت، با وارد کردن عدد ۲ پاسخ قابل دریافت است.

پیامک احکام شرعی:

مخاطبان می توانند سؤالات احکام شرعی خود را با بیان نام مرجع تقلید خود، به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۰ پیامک کرده و حداکثر ۲۴ ساعت، پاسخ خود را از طریق پیامک دریافت خواهید کرد.

کارشناسان پاسخگو در مرکز ملی پاسخگویی با آروزی سالی سرشار از موفقیت برای مردم عزیز، در روزهای تعطیلات نوروز، در بخش های تخصصی قرآن، حدیث، احکام، اخلاق، عقاید، تاریخ، مشاوره و روانشناسی پاسخگوی سوالات هموطنان خواهند بود.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=7049
  • منبع : مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی

مطالب مرتبط

05فروردین
ارتباط موثر، مهارتی ساده و کارآمد در خانواده
29اسفند
ریشه های فرهنگی هفت سین نوروزی
در آستانه عید نوروز؛

ریشه های فرهنگی هفت سین نوروزی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.