• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

4
حرکت ابتکاری جوان‌ترین نماینده ولی فقیه؛

پیاده‌روی؛ بهانه‌ای برای شنیدن درد و دل مردم

  • کد خبر : 5464
  • 17 اسفند 1399 - 12:17
پیاده‌روی؛ بهانه‌ای برای شنیدن درد و دل مردم
نماینده ولی فقیه در استان همدان به جای استفاده از اتومبیل برای رفت و آمدهای درون شهری، ترجیح می‌دهد پیاده روی کند تا از این فرصت نیز برای شنیدن درد و دل مردم استفاده کند.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به صورت هفتگی در دفتر خود پذیرای مردم همدان از اقصی نقاط استان است و مردم می‌توانند بدون واسطه با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان خود دیدار و گفت‌وگو کنند و به بیان درد  دل‌ها و مشکلات خود بپردازند.

امام جمعه همدان در این دیدارها که در فضای صمیمی و به صورت چهره به چهره برگزار می‌شود با ارسال نامه و یا تماس تلفنی به دنبال رفع مشکلات و درخواست‌های مطرح شده توسط مردم است.

بنا به گفته مشاوره رسانه‌ای و معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان، متقاضیان برای هماهنگی دیدار چهره به چهره با امام جمعه همدان می‌توانند همه روزه با شماره ‌۰۸۱۳۲۵۲۴۲۴۲ داخلی ۱۰۳ تماس برقرار کنند.

گفتنی است، جوان‌ترین نماینده ولی فقیه در استان‌ها در مدت نزدیک به دو سال از حضور خود در همدان از هر فرصتی برای شنیدن صحبت‌های مردمی و ارتباط گرفتن با مردم استفاده کرده و به جای آنکه از اتومبیل برای رفت‌وآمدهای درون شهری استفاده کند، با پیاده‌روی در سطح شهر گوش شنوایی برای درد و دل های مردم است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=5464
  • منبع : حوزه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.