• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 6241اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

5
حجت الاسلام هردان از ایثار و سختی کار طلاب جهادی می‌گوید؛

قرنطینه و دوری از خانواده؛ بهای خدمت به بیماران کرونایی

  • کد خبر : 4767
  • 12 اسفند 1399 - 15:06
قرنطینه و دوری از خانواده؛ بهای خدمت به بیماران کرونایی
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان رامهرمز با اشاره به سختی کار طلاب جهادی در خدمت رسانی به بیماران کرونایی‌، گفت: این افراد به دلیل رعایت شیوه‌های بهداشتی در مکانی مخصوص خود را قرنطینه کردند و مدت‌ها از خانواده خود دور مانده اند.

به گزارش صدای حوزه، حجت‌الاسلام صادق هردان، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان رامهرمز، در گفت‌وگویی، از اعزام طلاب این مدرسه به بیمارستان‌های کرونایی اهواز خبر داد و اظهار کرد: پس از اعلام هشدار وضعیت قرمز کرونایی در بسیاری از شهرستان‌های استان و اعلام نیاز بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، طلاب مدرسه اعلام آمادگی کرده و خواستار اعزام به بیمارستان‌های کرونایی شدند.

وی افزود: طلابی که اعلام آمادگی کردند به چند گروه تقسیم شدند تا به هر منطقه‌ای که نیاز بیشتری دارد اعزام شوند.

حجت‌الاسلام هردان به وخامت اوضاع اهواز در همه‌گیری کرونا اشاره کرد و ادامه داد: اولین گروه از مجاهدان بسیج طلاب جهت کمک به کادر درمانی بیمارستان‌های اهواز به مرکز استان اعزام ‌شده و هم‌اکنون مشغول خدمت‌رسانی در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز هستند و تا موقع نیاز و ریشه‌کن شدن این ویروس حضور آن‌ها ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: طلاب جهادگر مجبور شدند که مدت ها از خانواده خود دور باشند و به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مکانی مخصوص قرنطینه شده‌اند تا به‌راحتی به بیمارستان رفت‌وآمد داشته باشند و به خدمت‌رسانی ادامه دهند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان رامهرمز در ادامه خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم شد و گفت: ان‌شاءالله به‌زودی با کمک مردم و همت گروه‌های جهادی و کادر درمان عزیز از این پیک کرونا نیز عبور کنیم.                                           

وی در پایان به مسئله آموزش طلاب اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت کرونائی شهرستان رامهرمز کلیه کلاس‌های مدرسه علمیه باقرالعلوم به‌صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می‌شود.
 

طلاب جهادی رامهرمزی در خط مقدم نبرد با کرونای انگلیسی + عکس

طلاب جهادی رامهرمزی در خط مقدم نبرد با کرونای انگلیسی + عکس

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=4767
  • منبع : حوزه

مطالب مرتبط

21اردیبهشت
عواملی که باعث کنترل کرونا شد
وزیر بهداشت مطرح کرد؛

عواملی که باعث کنترل کرونا شد

30فروردین
واکسن‌های ایرانی در مجلات معتبر دنیا می‌درخشند
علی‌رغم هجمه‌ رسانه‌های بیگانه علیه دانشمندان ایرانی؛

واکسن‌های ایرانی در مجلات معتبر دنیا می‌درخشند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.