• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

5
با پیگیری‌ آیت الله اعرافی صورت گرفت؛

سخت‌کوشی طلاب جهادی در امداد رسانی به مردم سی‌سخت

  • کد خبر : 3545
  • 04 اسفند 1399 - 12:10
سخت‌کوشی طلاب جهادی در امداد رسانی به مردم سی‌سخت
مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد از کمک رسانی طلاب و روحانیون جهادی به مردم زلزله زده سی سخت خبر داد و گفت: آیت الله اعرافی پیگیر رفع مشکلات مردم زلزله زده است.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی در گفت‌وگویی، با ابراز تاسف از زلزله اخیر شهر سی سخت، اظهار کرد: هرچند این زلزله تلفات جانی نداشته، اما شمار زخمی‌ها به ۶۸ نفر رسیده است و تعداد قابل توجهی از منازل شهر سی سخت و روستا ها، در شهرستان دنا آسیب جدی دیدند به شکلی که امکان ادامه زندگی در آن‌ها وجود ندارد.

مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی از این منازل امکان ترمیم و تعمیر ندارند و هرلحظه امکان تخریب و آوار شدن آن‌ها وجود دارد گفت: حوزه های علمیه استان نیز به مانند همه مجموعه ها دغدغه رفع مشکلات زلزله زدگان را دارد و به همین خاطر تماسهای مکرری با مسئولان استانی داشته ایم و مشکلاتی را که مردم به ما انتقال می دهند به اطلاع مسئولان استانی و کشوری می رسانیم.

حجت الاسلام و المسلمین پناهی با بیان اینکه علما و روحانیت، حضور جهادی و خدمت رسانی به مردم به ویژه زلزله زدگان سی سخت جهادی را از رسالت های خود می دانند، گفت: یکی از گروه های جهادی ما در قالب ۳۰ نفر برای کمک به مردم زلزله زده و ارائه خدمات و یاری رساندن به آنها اعزام شده اند و در مناطق زلزله زده حضور مستمر دارند.

وی ادامه داد: آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور طی تماسی با نماینده ولی فقیه در استان و مدیریت حوزه علمیه استان و خدا قوت به گروه جهادی، مراتب سلام و همدردی خود را به مردم منطقه زلزله زده و آمادگی حوزه های علمیه برای هرگونه کمک به مردم سی سخت را اعلام کردند و رهنمودها و راهکارهایی برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر به زلزله زدگان داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی از فعالیت های گروه جهادی طلاب و روحانیون در منطقه زلزله زده شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: آواربرداری، کمک به جمع آواری اموال و اسناد مردم، طبخ و توزیع غذا و از همه مهمتر تقویت روحیه و تسکین آلام زلزله زدگان از مهمترین اقدامات طلاب و روحانیون جهادی است.

 
لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=3545
  • منبع : حوزه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.