• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 6244اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

7
شباهت 22 بهمن 99 با 22 بهمن 57؛

انتشار عطر انقلاب در کوچه‌ و خیابان محلّه‌ها

  • کد خبر : 2284
  • 22 بهمن 1399 - 12:02
انتشار عطر انقلاب در کوچه‌ و خیابان محلّه‌ها
کرونا باعث شد که نتوانیم مثل هر سال گرد هم آییم و عظمت حضور را به نمایش بگذاریم اما استشمام عطر انقلاب در همه کوچه‌ها و محله‌های شهر از برکات کم نظیر این پراکندگی بود.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، مردم شریف قم نیز در کنار ملت همیشه در صحنه ایران مراسم 22 بهمن را جشن گرفتند. راهپیمایی خودرویی و موتوری و بعضا به صورت پیاده اما با رعایت فاصله‌های اجتماعی در جای جای شهر کریمه اهل بیت علیه السلام به چشم می‌خورد.

مرد و زن، پیر و جوان همه و همه به صحنه آمدند تا بار دیگر میثاق خود را با امام امت و آرمان‌های انقلاب اسلامی مستحکم‌تر کنند؛ اما در این میان نسل جدید انقلاب نوجوانان و کودکان شور و هیجان خاصی داشتند و نمادی از سرزندگی، جوانی و پویایی انقلاب اسلامی بودند.

برخی از شبکه‌های معاند از مدت‌ها قبل مثل هر سال برای به حاشیه بردن عظمت حضور مردم به اقدامات سخیفی دست زدند از جمله اینکه می‌خواستند مسئله واکسن را هم به بحث راهپیمایی 22 بهمن گره بزنند. این حضور چشمگیر و گسترده مردم در جای جای کشور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود.

یکی از ویژگی‌های راهپیمایی امسال این بود که به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان تجمع عمومی در یک محدوده مشخص وجود نداشت اما حسنی که داشت این بود که راهپیمایی 22 بهمن در بخش‌ها مختلف شهر منتشر شد و بسیاری ترجیح داند راهپیمایی محلی برگزار کنند.

امسال برای شنیدن صدای انقلاب لازم نبود که از خانه‌های خود بیرون بیاییم و به سمت مکانی مشخص حرکت کنیم؛ تنها کافی بود که پنجره‌ها را باز کنید بیرون را تماشا کنید تا به همین اندازه در این حماسه پر شور سهیم باشید.

کرونا با همه بدی‌هایش باعث شد که نسیم روح بخش انقلاب اسلامی در همه خیابان‌ها و کوچه‌های شهرها بوزد.

صحنه‌هایی که مشاهده می‌کردیم بسیار شبیه صحنه‌های 22 بهمن 57 بود که مردم به صورت خودجوش و بدون هماهنگی قبلی به کوچه و خیابان‌ها می‌آمدند و شادی خود را با ذکر جان نواز «الله اکبر» به دیگران هدیه می‌دادند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=2284

برچسب ها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.