• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

7
واعظی درباره اظهارات همتی:

کسی که می‌خواهد رای بیاورد متوسل به هر چیزی می‌شود

  • کد خبر : 15190
  • 20 خرداد 1400 - 10:55
کسی که می‌خواهد رای بیاورد متوسل به هر چیزی می‌شود
رئیس دفتر رئیس‌جمهور اظهارات همتی مبنی بر اینکه او به دلیل اختلاف نظر با روحانی عزل شده را تکذیب کرده و گفته اتفاقا آقای همتی می‌خواست برای حضور در انتخابات مرخصی بگیرد تا اگر رای نیاورد، مجددا بر سر کار برگردد.

به گزارش صدای حوزه، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گویی درخصوص اظهارات اخیر عبدالناصر همتی که گفته بود به دلیل اختلاف نظر با آقای روحانی از مسئولیت بانک مرکزی عزل شده است، گفت: خیر این حرف درستی نیست، آقای دکتر همتی هیچ اختلافی با آقای روحانی نداشت.

به گزارش تسنیم، عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، در جریان مناظره تلویزیونی خود با دیگر کاندیداها، با بیان اینکه با رئیس جمهور در حوزه اقتصادی  اختلاف داشته و روحانی را اقتصاددان نمی‌داند، گفته بود که به دلیل همین اختلاف نظر با رئیس‌جمهور از مسئولیتش عزل شده است.

وی در این باره که آقای همتی خود را منتقد وضع موجود می‌داند و بعضا نیز انتقاداتی را نسبت به سیاست‌های اقتصادی دولت از جمله ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی مطرح می‌کند، افزود: من نمی‌خواهم راجع به این موضوع صحبت کنم اما این را بدانید که کسی که می‌خواهد رای بیاورد متوسل به هر چیزی می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه اختلافی بین آقای همتی و آقای رئیس‌جمهور نبود، تصریح کرد: اگر کسی اختلاف داشت که این قدر در مسئولیت خود نمی‌ماند. این جور درنمی‌آید، یعنی کسی اختلاف داشته باشد ولی با اینحال آنقدر در مسئولیت خود بماند تا برود و کاندیدای ریاست‌جمهوری شود؟

واعظی گفت: حتی وقتی هم که آقای همتی کاندیدا شدند، می‌خواستند مرخصی بگیرند؛  خُب کسی که اختلاف دارد، مرخصی نمی‌گیرد. ایشان می‌خواستند مرخصی بگیرند که اگر رای نیاوردند، سرکارشان برگردند اما آقای رئیس‌جمهور گفتند جایی مثل بانک مرکزی حساس است و حرف رئیس کل بانک مرکزی بر معشیت  مردم، زندگی مردم و سرمایه مردم تاثیر گذار است. نمی‌شود که کسی همزمان رئیس کل بانک مرکزی باشد و سراغ مسائل اقتصادی و مناظره هم برود.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم ایشان با چه نیتی این سخن را گفته اما صحبت درستی نیست، معمولا در دنیا اینگونه است که رؤسای بانک مرکزی کم حرف می‌زنند، کم مصاحبه می‌کنند اما سنجیده سخن می‌گویند.

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=15190
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

12اسفند
پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم
به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات منتشر شد؛

پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

12اسفند
آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات
حجت الاسلام محسن مهدیان طی یادداشتی بررسی کرد؛

آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.