• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

9

آقازاده‌ای هنجار شکن و تحت تعقیب به نام ساشا + عکس

  • کد خبر : 1271
  • 11 بهمن 1399 - 21:59
آقازاده‌ای هنجار شکن و تحت تعقیب به نام ساشا + عکس
روزنامه «ال موندو» چاپ اسپانیا از دستگیری ساشا سبحانی از چهره‌های فعال در اینستاگرام به جرم قاچاق انسان و پولشویی توسط اینترپل خبر داد.
به گزارش صدای حوزه، روزنامه «ال موندو» چاپ اسپانیا از دستگیری ساشا سبحانی از چهره‌های فعال در اینستاگرام به جرم قاچاق انسان و پولشویی توسط اینترپل خبر داد.
به گفته این روزنامه، احتمال استرداد ساشا سبحانی به ایران وجود دارد. وی سال‌ها در ونزوئلا اقامت داشت و پس از آن به مادرید اسپانیا نقل مکان کرد. 
 سبحانی با انجام اقدامات هنجارشکنانه در فضای مجازی معروف شد. او همچنین در گرداندن سایت‌های شرط‌بندی هم فعالیت داشت. 
این رسانه اسپانیایی از قول ساشا سبحانی نوشته است؛ وی از مقامات قضایی اسپانیا خواسته تا او را به ایران تحویل ندهند.
این درحالیست که ادعا شده است وی به خاطر گرفتن فالوور و اینکه دوباره در اینستاگرام معروف شود دست به این بازی جدید زده، ابتدا خبر دستگیری‌اش عنوان شد اما اکنون در پیج اینستاگرام وی در استوری‌هایش لایو(پخش زنده) از خود گذاشته است. 

 

ساشا سبحانی

 

در گزارش ال‌موندو آمده است: «سبحانی در مادرید دستگیر شده است، زیرا ایران وی را به قاچاق انسان متهم کرده و خواهان استرداد اوست».

ساشا سبحانی

ساشا سبحانی کیست؟

سبحانی متولد ۱۳۶۷ در تهران از آقازاده‌های ایرانی است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه UCAB در ونزوئلا می‌باشد که حالا از طریق سایت‌های شرط بندی و زندگی لاکچری‌ای معروف است.
او معتقد است اگر نمی‌توانید پول در بیاورد و نمی‌توانید زندگی کنید برید بمیرید!
محمدرضا سبحانی، معروف به ساشا فرزند احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا در دوران ریاست جمهوی احمدی‌نژاد است.
شهرت وی با انتشار خبر یک قتل در پارتی آغاز شد؛ نام ساشا سبحانی اولین با در سال ۹۱ با خبری به عنوان قتل سر زبان‌ها افتاد که ماجرا درگیری دو نفر در پارتی شبانه این آقازاده بود. که در نهایت با فوت یکی از طرفین دعوا، ساشا مدتی دستگیر و روانه بازداشت شد، اما بخاطر عدم نقش وی در قتل پس از مدتی آزاد شد. 
ساشا سبحانی
ماجرای زندگی لاکچری ساشا سبحانی انتشار عکس‌های لاکچری از پسر یک سفیر آن هم با وجود دوگانگی از عکس‌هایی از کربلا، مکه، سوریه با عکس‌های غیرمتعارف، روابط غیر اخلاقی، کشتی شخصی و ماشین‌های میلیاردی موجب واکنش منفی مردم نسبت به استفاده او از رانت پدرش شد.  
ساشا، خود می‌گوید کسانی که دوستان نزدیک من هستند می‌دانند که من از ۱۵ سالگی روی پای خودم ایستادم و تا الان از پدرم پول نگرفته‌ام.

 

 

واکنش کاربران فضای مجازی نسبت به خبر دستگیری ساشا سبحانی 

ساشا سبحانی
ساشا سبحانی
لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=1271

مطالب مرتبط

12آذر
از عدالت طلبی تا آقازاده های بی آزار!
یادداشتی کوتاه در باب مصائب آقازادگی؛

از عدالت طلبی تا آقازاده های بی آزار!

09آذر
انتصابات فامیلی و عدالت در عدالتخواهی!
تاملی در افراط و تفریط های عدالت خواهانه؛

انتصابات فامیلی و عدالت در عدالتخواهی!

26مهر
عذرخواهی فرافکنانه و توجیه مسئولیت ناپذیری
در پی تفریح آقازاده با ماشین بیت المال مطرح شد:

عذرخواهی فرافکنانه و توجیه مسئولیت ناپذیری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. حقش بود دستگیر شه خیلی خوب شد فقط پز میداد که پولدار هستش و بقیه فقیرن

  2. اخ دلم خنک شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.