• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

10
چند توئیت انتخاباتی؛

از رأی جمع کردن با دروغ تا آخرین آمار نظرسنجی‌ ها

  • کد خبر : 1159
  • 10 بهمن 1399 - 14:40
از رأی جمع کردن با دروغ تا آخرین آمار نظرسنجی‌ ها
روحانی از رأی جمع کردن با دروغ «اینها می خواستند در پیاده رو دیوار بکشند» برای خودش؛ حالا رسیده به رأی جمع کردن با دروغ «اینها می خواهند فضای مجازی را فیلتر کنند» برای دوستانش!

به گزارش صدای حوزه، با نزدیک شدن انتخابات، تحرکت انتخاباتی برخی افراد و جناح‌های سیاسی مورد توجه فعالان توئیتری قرار گرفته است.

علیرضا گرائی با توجه به سخنان جنجالی رئیس جمهور نوشته است: روحانی از رأی جمع کردن با دروغ «اینها می خواستند در پیاده رو دیوار بکشند» برای خودش؛ حالا رسیده به رأی جمع کردن با دروغ «اینها می خواهند فضای مجازی را فیلتر کنند» برای دوستانش!

یعنی باز هم ساده لوحانی پیدا می شوند که گول بخورند و کشور را به چاله دلار ۵۰ هزار تومانی بیندازند؟!

علی بیطرفان که گویا از خط کشی‌های سیاسی خسته شده در صفحه شخصی خود دیدگاهش را در مورد جناح بندی‌ها این‌طور مطرح می‌کند: «به عنوان کسی که با گفتمان براندازی آشناست و با مردم عادی به واسطه شغلش در ارتباطه و به عنوان کسی که گفتمان اصولگرایی و اصلاح طلبی و انقلابی رو می‌شناسم به این نتیجه رسیدم که (تنها راه) پیشرفت ایران کنار زدن جناح‌های سیاسی قدیمی و قوت گرفتن گفتمان انقلابی است و تمام.

علی قلهکی از آخرین آمار نظرسنجی یک مرکز خبر می‌دهد که از نظر او معتبر است؛ در این توئیت می‌خوانیم: ‏مقایسه نتایجِ نظرسنجی آبان و آذر یک مرکز تحقیقاتی معتبر (بالقوه) از پیشی گرفتن «ابراهیم رئیسی» از «احمدی نژاد»، اُفت بیش از ۳٪ «قالیباف» در یک ماه و درصد نسبی «حسن خمینی» و «ظریف» حکایت دارد.

در گزینه هایِ جدید انتخاباتی هم «سعید محمد»، «قاضی‌زاده»، «نیکزاد» و «قاسمی» رشد داشتند.

علی

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=1159

مطالب مرتبط

12اسفند
پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم
به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات منتشر شد؛

پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

12اسفند
آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات
حجت الاسلام محسن مهدیان طی یادداشتی بررسی کرد؛

آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.