• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 6245اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

4

اجلاس اساتید مدرسه علمیه امام کاظم قم برگزار شد

  • کد خبر : 6615
  • 24 اسفند 1399 - 11:09
اجلاس اساتید مدرسه علمیه امام کاظم قم برگزار شد
اجلاس اساتید مدرسه تخصصی فقه امام کاظم (ع)قم با پیام تصویری آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد.

به گزارش صدای حوزه،‌ اجلاس اساتید مدرسه تخصصی فقه امام کاظم (ع) قم امروز با پیام تصویری آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید برگزار شد.

آیت الله مکارم شیرازی در پیام تصویری به این اجلاس گفت: شما سربازان امام زمان (عج) هستید و امیدواریم در ادامه با کارهایتان سربازی را تثبیت کنید و در زندگی و تدریس مورد عنایت امام عصر باشید.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور نیز در این مراسم گفت: رجب و شعبان تقویمی برای همه است، ولی حقیقت و ملکوت این ماه‌ ها برای هرکس روشن نمی‌شود و کلید ورود به این حقایق دعا ، ذکر و مناجات است و ما باید از این کلید‌ها استفاده کنیم و وارد این فضای ملکوتی و الهی شویم.

آیت الله اعرافی افزود: شاخص ورود دست ما و راز میان ما و خدای ماست اگر احساس انس و قربتی پیدا کردیم گامی به جلو برداشته ایم ذات حوزه بیش از هر چیز دیگری روی این روح متعالی و معنوی است و استادان باید روشنگری و مشعل این راه باشند و این تفاوت حوزه با دیگر مراکز علمی است که باید آن را کسب و دنبال کنیم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=6615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.