• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 6245اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

7
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی:

اعمال ویژه ام داوود در حرم حضرت معصومه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 4185
  • 09 اسفند 1399 - 11:56
اعمال ویژه ام داوود در حرم حضرت معصومه برگزار می‌شود
همزمان با آخرین روز از ایام البیض ماه رجب اعمال ام داوود با رعایت دستورات بهداشتی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام می شود.

به گزارش صدای حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی با اشاره به اینکه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ویژه‌های برنامه‌های مختلفی را در این ایام دنبال می‌کند، گفت: همزمان با آخرین روز از ایام البیض ماه رجب اعمال ام داوود با رعایت دستورات بهداشتی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام می شود.

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اهمیت اعمال ام داوود در روایات افزود: در حدیثی از امام صادق(ع) درباره اهمیت اعمال ام داوود آمده است که خداوند درهای آسمان را برای آن باز می‌کند، فرشتگان به اجابت آن بشارت می‌دهند و پاداشی کمتر از بهشت ندارد و برخی از علمای مشهور شیعه چون شیخ طوسی، سید بن طاووس و علامه مجلسی گفته‌اند دعای ام‌داوود در رفع گرفتاری و برآورده ‌شدن خواسته‌ها و برداشتن ستم، مؤثر است.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: اعمال ام داوود امروز(شنبه ۹اسفند) در سالروز رحلت حضرت زینب کبری(س) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: این اعمال از ساعت ۱۴:۳۰ با قرائت قاریان مقدسی، فروغی و دباغ آغاز و از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه با مداحی میثم مطیعی به پایان می رسد.

احمدی با اشاره به اعمال ام داوود افزود: در این مراسم بیش از ۵ جزء قرآن شامل صد بار سوره حمد، صد بار سوره اخلاص، ده بار آیه الکرسی و سوره‌های انعام، بنی إسرائیل، کهف، لقمان، یس، صافات، سجده، شوری، دخان، فتح، واقعه، ملک، قلم، انشقاق و سوره‌های بعد از آن تا آخر قرآن هر کدام یک بار قرائت می شود و دعای ام داوود پایان بخش اعمال در عصر پانزدهمین روز ماه مبارک رجب است.

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) افزود: این مراسم با حضور مردم و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار و از شبکه‌های سیما و شبکه های اجتماعی آستان مقدس حضرت معصومه(س) پخش می شود.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=4185
  • منبع : خبرگزاری شبستان

مطالب مرتبط

14بهمن
همه‌چیز درباره اعمال شب و روز اول ماه رجب
بمناسبت حلول ماه مبارک رجب؛

همه‌چیز درباره اعمال شب و روز اول ماه رجب

25مرداد
اعلام آمادگی آستان مقدس قم برای ایجاد امکان جهت ارائه خدمات سرپایی به بیماران کرونایی
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار داشت:

اعلام آمادگی آستان مقدس قم برای ایجاد امکان جهت ارائه خدمات سرپایی به بیماران کرونایی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.