• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 6242اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

6

مشارکت طلاب و روحانیون جهادگر زنجانی در طرح همدلی مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر

  • کد خبر : 3208
  • 01 اسفند 1399 - 8:30
مشارکت طلاب و روحانیون جهادگر زنجانی در طرح همدلی مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر
امیری کیا از اجرای طرح همدلی با عناوین طرح برکت، طرح همسایه و طرح شفا در مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر(عج) مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان خبر داد.

به گزارش صدای حوزه،‌ مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر(عج) مدیریت حوزه علمیه استان زنجان اظهار کرد: مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر(عج) مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان به همت کمیته امداد در اردیبهشت امسال با هدف کمک و دستگیری از نیازمندان در این مرکز دایر شد.

محمود امیری کیا با اشاره به اینکه این مرکز نیکوکاری طرح همدلی را با عناوین طرح برکت، طرح همسایه و طرح شفا آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: این مرکز تلاش می کند تا با همکاری طلاب و روحانیون جهادگر و خیرین، باری از مشکلات اقشار آسیب پدیز و نیازمندان جامعه را بردارد.

وی با بیان اینکه در طرح برکت ضمن رایزنی با تعدادی از نانوایی های سطح شهر، به صورت هفتگی نان صلواتی در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت، گفت: به همین منظور بانک اطلاعاتی از نیازمندان تهیه شده است و از این طریق این مرکز نیکوکاری، کمک ها در اختیار آنان قرار می گیرد.

این مقام مسئول به طرح همسایه نیز در قالب طرح همدلی اشاره کرد و گفت: در این طرح کمک هزینه اجاره به مستاجران کم درآمد اختصاص پیدا می کند.

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر(عج) مدیریت حوزه علمیه استان زنجان ادامه داد: 200 نفر از مستاجران کم درآمد در زنجان شناسایی شده و در گام نخست کمک هزینه اجاره در اختیار این افراد قرار گرفت.

امیری کیا خاطرنشان کرد: در طرح شفا نیز تلاش شده است تا با شناسایی بیماران کم درآمد بخشی از هزینه های تهیه دارو در اختیار این افراد قرار گیرد.

وی هدف از اجرای این طرح را دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر با استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون جهادگر عنوان کرد و گفت: خیرین استان نیز می توانند برای مشارکت در طرح های این مرکز از طریق شماره کارت 6037997950157645 و یا کد دستوری #5291*8877* کمک های نقدی خود را واریز کنند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=3208
  • منبع : خبرگزاری شبستان

مطالب مرتبط

16فروردین
از تاسیس هیأت در روستا تا راه اندازی کارگاه تولیدی پوشاک و تشکیل جلسات مشاوره
17اسفند
طلبه‌ای که دل ایران از غمش شکست…
گزارشی از فعالیت های طلاب جهادی در ایام کرونا؛

طلبه‌ای که دل ایران از غمش شکست…

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.