• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل اخبار 6246اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

7
حجت الاسلام کهوند به بهانه درگذشت استاد محمدحسین فرج نژاد:

به افراد و نهادهایی که در دوران حیات ایشان قدرش را ندانستند تسلیت می گویم!

  • کد خبر : 19659
  • 31 تیر 1400 - 15:30
به افراد و نهادهایی که در دوران حیات ایشان قدرش را ندانستند تسلیت می گویم!
نده بابت رحلت ایشان تسلیت نمی گویم چرا که خدای متعال به بهترین شکل مزد سال ها خدمات و زحمات او و خانواده اش را می دهد بلکه تسلیت می گویم به کسانی و نهادهایی که گرچه بعد از رحلت ایشان بیانیه و پیام می دهند، اما وقتی این مرد مجاهد در قید حیات بود، قدر ایشان را نمی دانستند.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام محمد کهوند اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز مرحوم دکتر فرج نژاد این بود که به دور از ژست و شعار، به تمام معنا یک طلبه جهادی بود و در این مسیر حقیقتاً شب و روز نمی شناخت.

وی افزود: بارها به عینه می دیدم که جلسه ای که حضور داشت هنوز تمام نشده، سریع خود را به جلسه بعدی می رساند و در هر جایی هم که می رفت با دقت مباحث را مطرح می کرد و به سؤالات حاضران و شاگردان پاسخ می داد.

وی همچنین گفت: در پروژه های علمی و پژوهشی بسیار فعال و جدی بود و نسبت به ویرایش ادبی و علمی کارها بسیار حساس بود و نمی گذاشت که از کیفیت کارها کاسته شود در عین حال که سر موقع برنامه ها را پیش می بُرد و چه در انجمن سواد رسانه و چه در مجموعه های دیگر، برکات حضور او در کارها کاملاً ملموس بود.

فروش خودرو برای چاپ کتاب!

این محقق و پژوهشگر حوزوی ادامه داد: مرحوم دکتر فرج نژاد به معنای واقعی کلمه، نسبت به کار خود غیرت داشت به طوری که وقتی کتابش به عنوان کتاب سال مرکز پژوهش های صداوسیما برگزیده شد و مرکز پول چاپ آن را نداشت، خودروی شخصی خود را فروخت تا بتواند این کتاب را منتشر کند.

وی بیان داشت: از سوی دیگر با این که خودش در مضیقه مالی بود، اما به شدت دست به خیر بود و در رسیدگی به وضع محرومان و افراد کم بضاعت نیز جهادی عمل می کرد.

صهیونیسم پژوه شماره یک

حجت الاسلام کهوند اضافه کرد: ایشان در عرصه های مختلفی چون سینما، انیمیشن و فضای مجازی بسیار ملا و باسواد بود، ضمن آن که به خصوص در بحث صهیونیسم پژوهی شماره یک به شمار می رفت. وقتی به خانه ایشان می رفتیم دورتادور اتاق ایشان کتاب بود و بسیار اهل مطالعه و دقت نظر بود و این در حالی بود که در منزلی ۷۵ متری نیز سکونت داشت.

وی افزود: ظاهر ایشان را هم نگاه می کردی بسیار ساده لباس می پوشید و به هیچ وجه اهل خودنمایی و تشریفات نبود و از این حیث ساده زیستی را در عمل ثابت کرده بود.

مدرس و کارشناس فضای مجازی همچنین ابراز داشت: از سوی دیگر مرحوم فرج نژاد، به هیچ وجه منفعت طلب نبود به این معنا که اگر جایی پول هم نبود دست از کار و دغدغه انقلابی برنمی داشت و خیلی ها واقعاً این طور نیستند.

وی گفت: بنده بابت رحلت ایشان تسلیت نمی گویم چرا که خدای متعال به بهترین شکل مزد سال ها خدمات و زحمات او و خانواده اش را می دهد بلکه تسلیت می گویم به کسانی و نهادهایی که گرچه بعد از رحلت ایشان بیانیه و پیام می دهند، اما وقتی این مرد مجاهد در قید حیات بود، قدر ایشان را نمی دانستند.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: دوستان و شاگردان آن عزیز سفرکرده، اندیشه ها و آثار برجای مانده از او را به خوبی در جامعه نشر دهند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=19659
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

13آذر
خانواده مقاوم و کنشگری فرهنگی در فضای مجازی؛ فرصت همزبانی در عصر جدید!
در پیش نشست همایش بین‌المللی خانواده مقاوم، مطرح شد؛

خانواده مقاوم و کنشگری فرهنگی در فضای مجازی؛ فرصت همزبانی در عصر جدید!

16مرداد
من‌های هک‌شده!
زنان و فضای مجازی؛

من‌های هک‌شده!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.